[MK2 JR] zużycie oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

THOMO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob maja 07, 2005 23:26
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Post autor: THOMO » wt sie 01, 2006 15:02

a na jakim poziomie lejecie oliwke?
ja leje na 1/2 stanu ...dobrze czy zle?
czy ze wzgledu na turbine lepiej lac wiecej.


melu

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt sie 01, 2006 15:12

THOMO pisze:a na jakim poziomie lejecie oliwke?
http://vw2.info/galerie/mk3/Data/page.htm?97,0



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » wt sie 01, 2006 16:37

THOMO pisze:a na jakim poziomie lejecie oliwke?
ja leje na 1/2 stanu ...dobrze czy zle?
czy ze wzgledu na turbine lepiej lac wiecej.
ja leje tak na polowe zakreskowanego pola, latem do jego konca lub ciutke powyzej :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt sie 01, 2006 22:21

mam teraz w połowie wpiątek cisne na urlop to chyba doleję do pełna


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn wrz 18, 2006 12:03

macientyvw pisze:Cinek, z mineralnego na syntetyczny nie przechodzi sie nigdy! Proponowalbym wymiane uszczelniaczy koszt ok 2zl jeden jest ich 8 :jezor: tylko ze roboty dosyc duzo, bo trzeba scagac głowice i rozpinac zawory, powodem ubytku oleju moze byc wlasnie turbina, uszczelnienia na niej. Ale to juz wiekszy wydatek... Zmien uszczelniacze :bigok:
deczko wróce do tematu ...
mam do wymiany uszczelniacze, głowce zwalić trzeba ale czy wymienić uszczelkę czy zostawić,
w zasadzie mówi się że należy zawsze wymieniać po zdjęciu głowicy, zawsze tak też robiłem w benzyniakach,
w swoim dieslu zmieniałem już dwa razy ponieważ jedną mi przedmuchało bo była kiepskiej jakości teraz mam dobrą uszczeleczkę
czy ją zostawić ?



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn wrz 18, 2006 15:54

stanowczo wymienić !!!

pzdr
zyggy



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn wrz 18, 2006 16:01

zyggy pisze:stanowczo wymienić !!!

pzdr
zyggy
thx ! :-)



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn wrz 18, 2006 20:08

dodam tylko, że głowiće trzeba oddać do planowania

pzdr
zyggy



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn wrz 18, 2006 20:24

zyggy pisze:dodam tylko, że głowiće trzeba oddać do planowania

pzdr
zyggy
jasne no wiem,
ale skoro głowica jest OK, jest prosta, nie przegrzana to po co ją szlifować ?



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn wrz 18, 2006 22:31

tak uważa mój mechanior

pzdr
zyggy



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 19, 2006 12:16

zyggy pisze:tak uważa mój mechanior

pzdr
zyggy
aaa... znalazłem w książce Sam naprawiam do mk2 strona 26 podtytuł: Wymiana uszczelek trzonka zaworu i jest tam napisane cyt:"... Uszczelki te można wymontować także przy zamontowanej głowicy cylindrów..."
no to kasę za uszczelkę pod głowica mam w kieszeni :-)
bo wymiana tych uszczelniaczy zawrów w moim AAZ jest taka sama jak w mk2 akurat to nie robi różnicy, ktoś to robił w taki sposób bez ściągania głowicy ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości