: ndz wrz 30, 2007 12:57
na maxa pewnie dmuchnie z 2+. ustaw 1.3, bo powyzej i tak nie podlejesz paliwem
dokładnie.ja tez śmigam teraz na 1,3 bara bez IC i to wystarcza.tzn nie wystarcza ale jest w miare bezpieczne.SouleR pisze:na maxa pewnie dmuchnie z 2+. ustaw 1.3, bo powyzej i tak nie podlejesz paliwem
skad wiesz?dawid018 pisze:ale jest w miare bezpieczne.
jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.zaprzal pisze:skad wiesz?
fajniedawid018 pisze:jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.zaprzal pisze:skad wiesz?
powiedział zaprzal pełen entuzjazmuzaprzal pisze:fajniedawid018 pisze:jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.zaprzal pisze:skad wiesz?
mysle, ze to jest w sam raz oktomogolf2 pisze:heh a ja jezedze na k24 z 1,5-1,6 bara + IC,mam nadzieje ze jeszcze troche pojezdze
no wlasnie myslimy. ale jak to bedzie w przyslosci to czas pokaze......narazie nie zauwalyłem jakihs drastycznych zmian w kulturze pracy silnika.oleju malo lyka,pali ładnie, nic nie cieknie,ładnie kopcizaprzal pisze:mysle
Ja też mogę potwierdzić że 1.2 bara jest w miarę bezpieczne dla t2. U mnie jest takie ciśnienie od roku. Turbina ma takie same luzy jak przed podniesieniem ciśnienia. Max ciśnienie dobijało czasem do 1.4 bara. Rzadko jeździłem z dużymi prędkościami, gdzie doładowanie było wysokie przez długi czas. Może dzięki temu turbo się jeszcze kręci bez problemów.dawid018 pisze:jeżdże już 3 miech tak i silnik jeszczze sie kupy trzyma.jak dlugo jeszcze wytrzyma nie wiem. dlatego napisałem że w miare bezpieczne.zaprzal pisze:skad wiesz?