Ile sekund do 100km/h - all diesel
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój MKII 1.8 RP benzynka przyspiesza 10,3 do 100km/h mierzone stoperem w katalogu pisze 10,6 Vmax 180km/h wczoraj z elbląga do gdanska leciałem 160km/h cięzko tam sie bujnąc do 180km/h tym bardziej ze kobita u boku piszczała.Do 150km/h idzie lekko ale później auto walczy z oporem powietrza jak moze ale daje jakos rade
POZDRAWIAM posiadaczy RP-ków
POZDRAWIAM posiadaczy RP-ków
zooker
W którym katalogu?zooker pisze:Mój MKII 1.8 RP benzynka przyspiesza 10,3 do 100km/h mierzone stoperem w katalogu pisze 10,6 Vmax 180km/h wczoraj z elbląga do gdanska leciałem 160km/h cięzko tam sie bujnąc do 180km/h tym bardziej ze kobita u boku piszczała.Do 150km/h idzie lekko ale później auto walczy z oporem powietrza jak moze ale daje jakos rade
POZDRAWIAM posiadaczy RP-ków
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Ja tam nie mierze bo stoperem to sobie można ale TDi'ki 90 KM to z palcem i nie wspomne o Reniach Raz robiłem start z Gti'kiem 107 albo 112 KM i do stówki szliśmy łeb w łeb ale wraz z prędkością odchodził mi. Raz wyzwałem Forda Eskorta RS jakieś 150 KM jak ruszyliśmy słyszałem w środku jego ryczący wydech i tak wyp..... do przodu, że myślałem że mu silnik pojechał sam ale już nie długo
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Jak widac prawda moze byc wzgledna. Moja prawda jest taka - kazde TDI mozna podkrecic bardziej niz TD (piszemy o znanych VW) z prostych przyczyn. TDI to silniki o pojemnosc 1.9l, TD maja 1.6. Wiadomo ze z wiekszej pojemnosci da sie wycisnac wiecej. TDI ma nowsza konstrukcje i nie chodzi mi o sterowanie komputerem - ma nowsza, lepsza konstrukcje mechaniczna, bezposredni wtrysk itd... Oba silniki zeby podkrecic na max, trzeba wyposazyc w nowy osprzet - mocniejsze pompy, mocniejsze turbo, sprawniejszy intercooler, wiec koszty sa podobne. Ale znowu - z tak modowanego TDI wyciagnie sie wiecej niz z TD, chocby przez wieksza pojemnosc i sprawnosc (wtrysk bezposredni). Niektorzy uwazaja ze TD lepszy, bo male podkrecenie wymaga 'tylko' pokrecenia kilkoma srubkami (w rzeczywistosci trzeba bawic sie jeszcze z jakimis grzybkami itp). Przy TDI trzeba chipowac w firmach za duze pieniadze. To nie prawda. Wystarczy miec troche pojecia o elektronice, kupic programator EPROMow za 50zl (do PC) i programowac (WinOls) sobie parametry silnika 'w bialych rekawiczkach'. Mozna robic rzeczy o ktorych posiadaczom TD sie nie snilo, modyfikowac charakterystyke silnika dowolnie w roznych zakresach obrotow czy obciazenia itd... Wszystkiego tego mozna nauczyc sie w pol roku, jezeli ktos chce. Inaczej mowiac - lekki tuning mozna zrobic w obu silnikach tanim kosztem (w TDI chocby opornikiem). Mocny tuning wymaga sporych kosztow w obu silnikach, ale materialem wyjsciowym napewno lepszy jest TDI, mozna z niego wiecej wyciagnac. A rzecza zupelnie bezsensowna jest np. porownywanie (i radosc z wynikow;) tuningowanego silnika TD z seryjnym TDI. Porownanie bez sensu i nieuczciwe.Krzylu pisze:ale taka prawda panowie starego klekota zadarmo podkrecasz do mocy ktora wystarczy zeby zloic TDI a kreconych TDI sie niespotyka tak czesto na drogach jak TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości