Strona 3 z 3

: czw wrz 28, 2006 13:41
autor: ccinekk
No to @Cowboy rób swojego FMIC'a i daj dokładne wymiary każdej rury i gumki i wtedy ja robię swojego ;) A turbo AWX można na allegro wyrwać za ok 500zł. Więć FMIC + turbo ok 1000zł można się zmieścić.

: czw wrz 28, 2006 13:51
autor: cowboy
ccinekk pisze:turbo AWX można na allegro wyrwać za ok 500zł
ostanio poszło za 365 PLN - przebieg podobno 50 kkm :P kiedyś miałem propozycję za 700 z gwarancją, nówexy zarzają się za 1200 PLN

wymiary podaję w podwieszonym topicu - masz tam opis spoonsa - on motował w Ibizie :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608&start=0

na razie musze kupić odpowiedni IC...

: czw wrz 28, 2006 14:46
autor: ccinekk
Ja chyba zainwestuje w iveco, mam lepiej niż Ty, bo nie mam klimy i dzięki temu więcej miejsca do modzenia :) Gorzej z rurami, no i flanszą pod turbinę...

: czw wrz 28, 2006 19:55
autor: mirass
cowboy pisze:
ccinekk pisze:Ciężka sprawa ogólnie... Poza tym myślę nad wtryskami, może od ASV? ale czy to coś da mojemu AFN'owi...
moim zdaniem kolejnośc powinna byc taka dla AFN-a:

1. wirus - to już masz :)
2. FMIC

3. turbo AWX, wtryski ASV lub hybrydy + nowy soft

i to powinno dac 160/380 - to juz jest wystarczająco jak na TDI VP
bez pompy 11mm nie masz co marzyć o 160KM i 380Nm...a biegi zmieniałałem przy ok.3500obr/min...co do turbo - gdybym dzisiaj miał montowac to załozyłbym GT22 mając zamiar ostro grzebac - a ja nie wiem co będę robić dalej

: czw wrz 28, 2006 22:09
autor: ccinekk
Oj mirass, kłóciłbym się, znam projekt co z AFN'a bez pompki większej wyszło ponad 155KM, więc 160KM przy zdrowym silniku, dobrym turbo i programie jest szansa osiągnąć.

: czw wrz 28, 2006 22:28
autor: mirass
[quote="ccinekk"]

wszystko zależy czy zastępy niebieskie ci sprzyjają..skoro jest wiedza, znasz taki projekt to działaj..czekam na efekty