Strona 3 z 5

Qrcxze my tu o serio modach i softach

: pn lip 03, 2006 23:21
autor: zenonpl
a kolega wyjeżdża z boxem z Vtechu....., po drugie z 1Z na ori wtryskach nigdy nie wydobędziesz samym softem 120 koni idę o zakład owszem jak włożysz ASV to tak tyle mam do powiedzenia na temat tego co zacytowałeś PS boxy na allegro z niemiec gość ma za 300 i działaja całkiem nieźle wiem bo rok jeździłem z takim ale to nigdy nie będzie program a jak program to gadaj z Uysym Alim Torą hej.

: ndz lip 30, 2006 21:10
autor: bzykla
mam kilka pytan
jestem zielony jesli chodzi o silniki wiec badzcie wyrozumiali :)
mam 1Z i planuje jeszcze w tym roku chiptuning
masters oferuje mi to za 1000pln wiec nie jest zle
teraz pytania:
- o ile litrow wiecej (mniej wiecej) moge spalic jesli bede wykorzystywal dodatkowa moc silnika??
- czy chipowanie silnika o przebiegu 200 tys km jest bezpieczne i nie skroci jego zywotnosci??
- od wrzesnia bede zarabial jezdzac (dziennie okolo 200km) i pytanie to samo co punkt wyzej. czy nie skatuje tymi przebiegami chipowanego silnika jezdzac rozsadnie a tylko okazyjnie dociskajac do deski???
- jesli raz czy dwa wleje gorszej jakosci rope to moze czyms grozic??? (olej to Castrol MILEAGE)
- czy nie okaze sie ze seryjna skrzynia biegow jest "za krotka" ??
- jesli tak to czy jedynym wyjsciem jest jej wymiana na np. skrzynie z wersji 110 KM??

narazie tyle pytan
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam

: ndz lip 30, 2006 21:32
autor: Adamm
bzykla pisze:- czy chipowanie silnika o przebiegu 200 tys km jest bezpieczne i nie skroci jego zywotnosci??
mysle ze to ocenia ludzie ktorzy beda Ci robic program i dobiora moc i moment do stanu Twojego auta a jesli auto nie bedzie sie nadawalo to nie podejma sie zadania bo nie daza gwarancji
bzykla pisze:- od wrzesnia bede zarabial jezdzac (dziennie okolo 200km) i pytanie to samo co punkt wyzej. czy nie skatuje tymi przebiegami chipowanego silnika jezdzac rozsadnie a tylko okazyjnie dociskajac do deski???
jesli bedziesz dbal o auto tak jak normalnie sie dba to nie powinno nic sie dziac, tyle ze przy zwiekszonej mocy czesciej wymienia sie olej i filtry

- jesli raz czy dwa wleje gorszej jakosci rope to moze czyms grozic??? (olej to Castrol MILEAGE) raczej to samo co przy nieruszanym silniku (IMO)
- czy nie okaze sie ze seryjna skrzynia biegow jest "za krotka" ??
skrzynka ma chyba zapas a wiecej jak 200 km / h ie bediesz jezdzil :) ja rozbujalem auto do 190 i starczylo skrzyni

: ndz lip 30, 2006 21:51
autor: bzykla
wielkie dzieki !!

w takim razie zbieram kase i jade po moje 30 koni :)

: pn lip 31, 2006 20:27
autor: mirass
bzykla pisze:wielkie dzieki !!

w takim razie zbieram kase i jade po moje 30 koni :)
skąłdaj kase
u mnie w mieście jeździ octa AGR (seria 90KM) i przy przebiegu 230tys. zrobiona została na 140Km i zamiata :okej: zero problemów :grin:

: pn lip 31, 2006 21:20
autor: bzykla
no ale te 140 kucy to juz chyba nie z samego chipa??
gdybym nie chodzil na siłke i nie wydawal kasy na odzywki to pewnie bym go juz dawno zachipowal a tak musze skladac od zera :((

: pn lip 31, 2006 23:29
autor: mirass
bzykla pisze:no ale te 140 kucy to juz chyba nie z samego chipa??
gdybym nie chodzil na siłke i nie wydawal kasy na odzywki to pewnie bym go juz dawno zachipowal a tak musze skladac od zera :((
turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT

: śr sie 02, 2006 00:18
autor: Johny1984
mirass pisze:turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT
orientacyjny koszt???

pzdr

: śr sie 02, 2006 09:29
autor: mirass
Johny1984 pisze:
mirass pisze:turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT
orientacyjny koszt???

pzdr
turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia

: czw sie 03, 2006 13:10
autor: Johny1984
mirass pisze:turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia
ooooooooooo za tą cenę można chyba kupić cały silnik 1.9TDI 131PS bez skrzyni z paska B6 albo Mk4... :(

pzdr

[ Dodano: 2006-08-03, 13:11 ]
prawie 3500 pln za same części .... :grrr:

: czw sie 03, 2006 13:16
autor: mirass
Johny1984 pisze:
mirass pisze:turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia
ooooooooooo za tą cenę można chyba kupić cały silnik 1.9TDI 131PS bez skrzyni z paska B6 albo Mk4... :(

pzdr

[ Dodano: 2006-08-03, 13:11 ]
prawie 3500 pln za same części .... :grrr:
miłość kosztuje...
za tą kase kupisz silnik-zazwyczaj bez turbiny, ale dolicz kompa wiązke, swapa i ok.5000zł trzeba miec, tyle że masz juz duuuuze pole do manewru :okej:

: pt sie 04, 2006 16:44
autor: Johny1984
mirass pisze:tyle że masz juz duuuuze pole do manewru
nie duże... WIELKIE POLE DO MANEWRÓW :hmm:

pzdr

: pt sie 04, 2006 19:42
autor: cowboy
Johny1984 pisze:
mirass pisze:tyle że masz juz duuuuze pole do manewru
nie duże... WIELKIE POLE DO MANEWRÓW :hmm:

pzdr
tylko to wielkie pole do manewrów to minimu 5000 ze swapem...

a te manewry to kolejne 3000...

tak czy śmak moja opinie jest taka..albo kupić mk3 z 1Z i robic mody jak mirras za ca 3-3,5 tys albo kupic AFN-a i walnąć dobry soft+FIMC za 1,5 i tez sie ma 140/330..różnica w cenie aut jest minimum 2, 3 tys ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..

: pt sie 04, 2006 20:46
autor: mirass
cowboy pisze:
Johny1984 pisze:
mirass pisze: ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..
seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze :okej: koszt - 400zł za wszystko