1Z po programie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zenonpl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 22:49
Lokalizacja: Łódź

Qrcxze my tu o serio modach i softach

Post autor: zenonpl » pn lip 03, 2006 23:21

a kolega wyjeżdża z boxem z Vtechu....., po drugie z 1Z na ori wtryskach nigdy nie wydobędziesz samym softem 120 koni idę o zakład owszem jak włożysz ASV to tak tyle mam do powiedzenia na temat tego co zacytowałeś PS boxy na allegro z niemiec gość ma za 300 i działaja całkiem nieźle wiem bo rok jeździłem z takim ale to nigdy nie będzie program a jak program to gadaj z Uysym Alim Torą hej.



bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » ndz lip 30, 2006 21:10

mam kilka pytan
jestem zielony jesli chodzi o silniki wiec badzcie wyrozumiali :)
mam 1Z i planuje jeszcze w tym roku chiptuning
masters oferuje mi to za 1000pln wiec nie jest zle
teraz pytania:
- o ile litrow wiecej (mniej wiecej) moge spalic jesli bede wykorzystywal dodatkowa moc silnika??
- czy chipowanie silnika o przebiegu 200 tys km jest bezpieczne i nie skroci jego zywotnosci??
- od wrzesnia bede zarabial jezdzac (dziennie okolo 200km) i pytanie to samo co punkt wyzej. czy nie skatuje tymi przebiegami chipowanego silnika jezdzac rozsadnie a tylko okazyjnie dociskajac do deski???
- jesli raz czy dwa wleje gorszej jakosci rope to moze czyms grozic??? (olej to Castrol MILEAGE)
- czy nie okaze sie ze seryjna skrzynia biegow jest "za krotka" ??
- jesli tak to czy jedynym wyjsciem jest jej wymiana na np. skrzynie z wersji 110 KM??

narazie tyle pytan
z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 30, 2006 21:32

bzykla pisze:- czy chipowanie silnika o przebiegu 200 tys km jest bezpieczne i nie skroci jego zywotnosci??
mysle ze to ocenia ludzie ktorzy beda Ci robic program i dobiora moc i moment do stanu Twojego auta a jesli auto nie bedzie sie nadawalo to nie podejma sie zadania bo nie daza gwarancji
bzykla pisze:- od wrzesnia bede zarabial jezdzac (dziennie okolo 200km) i pytanie to samo co punkt wyzej. czy nie skatuje tymi przebiegami chipowanego silnika jezdzac rozsadnie a tylko okazyjnie dociskajac do deski???
jesli bedziesz dbal o auto tak jak normalnie sie dba to nie powinno nic sie dziac, tyle ze przy zwiekszonej mocy czesciej wymienia sie olej i filtry

- jesli raz czy dwa wleje gorszej jakosci rope to moze czyms grozic??? (olej to Castrol MILEAGE) raczej to samo co przy nieruszanym silniku (IMO)
- czy nie okaze sie ze seryjna skrzynia biegow jest "za krotka" ??
skrzynka ma chyba zapas a wiecej jak 200 km / h ie bediesz jezdzil :) ja rozbujalem auto do 190 i starczylo skrzyni


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » ndz lip 30, 2006 21:51

wielkie dzieki !!

w takim razie zbieram kase i jade po moje 30 koni :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn lip 31, 2006 20:27

bzykla pisze:wielkie dzieki !!

w takim razie zbieram kase i jade po moje 30 koni :)
skąłdaj kase
u mnie w mieście jeździ octa AGR (seria 90KM) i przy przebiegu 230tys. zrobiona została na 140Km i zamiata :okej: zero problemów :grin:


www.vagtune.pl tel. 502730289

bzykla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 19:38
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Post autor: bzykla » pn lip 31, 2006 21:20

no ale te 140 kucy to juz chyba nie z samego chipa??
gdybym nie chodzil na siłke i nie wydawal kasy na odzywki to pewnie bym go juz dawno zachipowal a tak musze skladac od zera :((



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn lip 31, 2006 23:29

bzykla pisze:no ale te 140 kucy to juz chyba nie z samego chipa??
gdybym nie chodzil na siłke i nie wydawal kasy na odzywki to pewnie bym go juz dawno zachipowal a tak musze skladac od zera :((
turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT


www.vagtune.pl tel. 502730289

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » śr sie 02, 2006 00:18

mirass pisze:turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT
orientacyjny koszt???

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr sie 02, 2006 09:29

Johny1984 pisze:
mirass pisze:turbo 130PD
wtryski ASV
IC Iveco
soft MT
orientacyjny koszt???

pzdr
turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia


www.vagtune.pl tel. 502730289

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » czw sie 03, 2006 13:10

mirass pisze:turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia
ooooooooooo za tą cenę można chyba kupić cały silnik 1.9TDI 131PS bez skrzyni z paska B6 albo Mk4... :(

pzdr

[ Dodano: 2006-08-03, 13:11 ]
prawie 3500 pln za same części .... :grrr:


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw sie 03, 2006 13:16

Johny1984 pisze:
mirass pisze:turbo 130PD z montażem - 1200zł
wtryski - 900zł
IC - 200-300zł + koszt orurowania (najtaniej zrobić we własnym zakresie)
soft w Katowicach - 1000zł + hamownia
ooooooooooo za tą cenę można chyba kupić cały silnik 1.9TDI 131PS bez skrzyni z paska B6 albo Mk4... :(

pzdr

[ Dodano: 2006-08-03, 13:11 ]
prawie 3500 pln za same części .... :grrr:
miłość kosztuje...
za tą kase kupisz silnik-zazwyczaj bez turbiny, ale dolicz kompa wiązke, swapa i ok.5000zł trzeba miec, tyle że masz juz duuuuze pole do manewru :okej:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » pt sie 04, 2006 16:44

mirass pisze:tyle że masz juz duuuuze pole do manewru
nie duże... WIELKIE POLE DO MANEWRÓW :hmm:

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 04, 2006 19:42

Johny1984 pisze:
mirass pisze:tyle że masz juz duuuuze pole do manewru
nie duże... WIELKIE POLE DO MANEWRÓW :hmm:

pzdr
tylko to wielkie pole do manewrów to minimu 5000 ze swapem...

a te manewry to kolejne 3000...

tak czy śmak moja opinie jest taka..albo kupić mk3 z 1Z i robic mody jak mirras za ca 3-3,5 tys albo kupic AFN-a i walnąć dobry soft+FIMC za 1,5 i tez sie ma 140/330..różnica w cenie aut jest minimum 2, 3 tys ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt sie 04, 2006 20:46

cowboy pisze:
Johny1984 pisze:
mirass pisze: ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..
seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze :okej: koszt - 400zł za wszystko


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości