Strona 3 z 4

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: śr lip 22, 2015 14:36
autor: mavric
Z czy bez LDA egal być może ten mikrowłącznik ma inne zadanie niż przypuszczałem (zdjęcie zapożyczone z neta). Cały ten układ nie powinien mieć wpływu na działanie turbo pod obciążeniem.
Seryjny AAZ to po prostu mół i nie ma co od niego oczekiwać ;)
Jak masz jeszcze tą całą instalację to stań przed maską i zobacz jak się sztanga od turbo zachowuje przy odpalaniu auta.

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: czw lip 23, 2015 06:59
autor: Michał_1977
michal9307 pisze: Podciśnienie z zaworka o którym pisałeś idzie na turbo i EGR.
W dalszym ciągu powtarzam ci,że podciśnienie nie ma wpływu na prace tej sprężarki. Nie widzisz grubszego wężyka z muszli do gruszki? Tam jest ciśnienie i to ono struje pracą Twojej sprężarki.

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: ndz lip 26, 2015 10:08
autor: michal9307
Boże rozuumiem nie jestem małym dzieckiem, chciałbym tylko się dowiedzieć po co ten wężyk podciśnienia idzie do gruszki tuurbo.

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: wt lip 28, 2015 22:28
autor: michal9307
I co pany brak pomysłów?

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: pt lip 31, 2015 07:46
autor: Michał_1977
michal9307 pisze:Boże rozuumiem nie jestem małym dzieckiem, chciałbym tylko się dowiedzieć po co ten wężyk podciśnienia idzie do gruszki tuurbo.
Nie,nie rozumiesz,bo na poprzedniej stronie pisałeś coś innego.
Wężyk z podciśnieniem jest założony po to,żeby króciec przy gruszce nie zabrudził się,a tak na prawdę mógłby być puszczony do atmosfery.
Skoro grubszy wężyk podaje ciśnienie z jednej strony membrany w gruszce,to z drugiej strony coś się musi dziać. Prawda?
To tak jak ty byś chciał pompę rowerową wcisnąć do końca,jednocześnie zatykając palcem jej wylot.W odwrotnym kierunku taka sama sytuacja.Spróbuj,a zrozumiesz :bajer:

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: pn gru 19, 2016 22:05
autor: Grzesiek_1981
Witam wszystkich jestem tutaj nowy mam na imie
Grzesiek.mam taki problem choc nie mam golfa 3 ale brat ma a ja mam passata 1.9 Td z 1996 roku i mam podobny problem nie dziala wcale pocisnienie czyli tzw ssanie przy zimnym silniku cytuje moj problem

witam wszystkich zacznę pisać mój problem wracając z warszawy do domu zgasł mi Passat B4 1.9 TD paliwo dochodziło zaprowadziłem do znajomego mechanika posprawdzał rozrząd jest dobry,na Plaku palił padła pompa paliwowa tak stwierdził dodam ze miałem założony moduł do immobilizera na pompie taka czarna puszka BOSCHA.zaprowadziłem do pompiarza i tu się zaczęły schody jak brat odebrał samochód wszystko Oki rano zona odpala samochód a on nierówno pracuje kierownica drży (ja byłem w delegacji i tak mi mówiła przez telefon wróciłem w piątek i zobaczyłem co zostało na modzone) opisuje w punktach:
1. już nie ma modułu IMO została wkręcona jakiś pojedynczy czujnik i jest podłączony na jeden kabelek
2.nie działa podciśnieniowe ssanie (przed awaria pompy działało )
3.silnik rano dziwnie skacze nierówno pracuje
4.silnik głośno pracuje za wczesny jest wtrysk i tak jak się przy gazowuje jak by był metaliczny odgłos

podsumowując przed awaria pompy wszystko było Oki było ssanie podciśnieniowe ja był zimny silni samo się włączało i jak się zagrzał silnik to samo rozłączało,po co on rozwalał sterownik IMO jak była pompa uszkodzona .proszę o pomoc co jak zrobić żeby działało podciśnienie???
jeszcze mam jeden problem mruga delikatnie kontrolka ładowania ,a ładowanie mam 14.30 na włączonych światłach alternator się kończy??? numer pompy wtryskowej jaka mam to 0 460 494 416 .pomocy dodam ze Passat ma climatronica
podaje linki zdjęć
1 zdjęcie to jest pobrane ze strony sprzedajemy ale taka sama moja pompa była ten czarny plastik co wchodzą do jego 2 kabelki u mnie coś takiego było co to jest???A teraz mam założony na jeden kabelek wkręcona śruba???a może zamienić kabelki żeby było podciśnienie ma prośbę do posiadaczy pasatów 1.9 TD AAZ z climatronikiem jak maja zrobione czy jest na ta czarna puszkę czy jest na śrubę jak macie zrobione ???
proszę o pomoc może jest jakieś obejście w elektryce

http://www.tinypic.pl/v6oenq3q1h0w" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.tinypic.pl/k6l8gmjzv6eg" onclick="window.open(this.href);return false;

Dzisiaj bylem u tego pompiarza zaplon mi opuznil ale ciezko odpalal wiec ustawili jak bylo!a co do zalanczania ssania na zimnym silniku to nic nie zrobili pytanie takie czy imobilazej ktory Marta alem zamontowany przy pompiemial jakies znaczenie zebu zalanczac ssanie ??oni twierdza ze nie to nic wspolnego ja juz nie wiek kto muwi prawde prosze o pomoc

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: pn gru 19, 2016 23:01
autor: Michał_1977
Grzesiek_1981 pisze:nie dziala wcale pocisnienie czyli tzw ssanie przy zimnym silniku
Tylko przy klimie była gruszka podciśnieniowa zimnego rozruchu. Masz klimę?
Grzesiek_1981 pisze:po co on rozwalał sterownik IMO jak była pompa uszkodzona
Ponieważ to jest nierozbieralne i nie mógł dobrać się do schowanego pod nią zaworu N109 odcinającego paliwo.
Grzesiek_1981 pisze:czy imobilazej ktory Marta alem zamontowany przy pompiemial jakies znaczenie zebu zalanczac ssanie ??
Nie miał.
Należy szukać nieszczelności na wężykach lub pomylonej kolejności owych wężyków.

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: wt gru 20, 2016 17:41
autor: Grzesiek_1981
Witam passat posiada climatronica ma klime.co do wezykow to nie sa pomylone a tez sa szczelne mam zawor co jest na wężykach za akumulatorem czyli jak odpale silnik na zimnym silniku to tam powiniem byc tam w tej kostce prad ??bo przekaźnika to nie ma ??a dlaczego jak jego rano odpalam na zimnym silniku to nie równo pracuje drży kierownica???

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: wt gru 20, 2016 21:32
autor: Grzesiek_1981
Witam mam pytanie te ssanie podcisnieniowe zalancza sie na zimnym silniku i rozlancza sie na zagrzanym ,czyli musi byc jakis czujnik temperatury ktory zalancza na zimnym a rozlancza na cieplym moze on padl??bo przekaznik pompy nie jest z tym zwiazany

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: czw gru 22, 2016 08:56
autor: Michał_1977
Niech ktoś odpala,a Ty obserwuj,czy grucha przy pompie podciągnie sztangę. Jak nie podciągnie,to albo rozwalili gruchę,albo coś z podciśnieniem.

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: czw gru 22, 2016 21:03
autor: slawko333
albo zaworek elektryczny niedziala odpowiedzailny za poszczenie podciśnienia na gruszke, napsiales ze drzy ci rano kierownica, jak długo? caly czas az do rozgrzania silnika czy przez chwile np. 5 sekund

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: pt gru 23, 2016 00:13
autor: Grzesiek_1981
http://www.fotem.pl/show/full/cdcb37d7f ... cdda2cf4ab" onclick="window.open(this.href);return false;]Obrazek[/url]

witam tak połączyłem na krótko(tak jak jest ta czerwona linia) i ssanie działa wiec jutro sprawdzę elektro zawór na krótko czy działa i sprawdzę czy dochodzi napięcie 12v do wtyczki a co do drżącego silnika to około 3 minuty jak się zagrzeje postaram nagrać filmik

Re: Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: sob sty 06, 2018 03:00
autor: Wawaczek
Grzesiek_1981 pisze:http://www.fotem.pl/show/full/cdcb37d7f ... cdda2cf4ab]Obrazek[/url]

witam tak połączyłem na krótko(tak jak jest ta czerwona linia) i ssanie działa wiec jutro sprawdzę elektro zawór na krótko czy działa i sprawdzę czy dochodzi napięcie 12v do wtyczki a co do drżącego silnika to około 3 minuty jak się zagrzeje postaram nagrać filmik
Sorry ze odkopuje troche temat ale mialem to samo co grzesiek rpzy pompie w swoim AAZ i poprostu wzialem to odkrecilem i wyj... czy jest to potrzebne tak naprawde ?
GOLF MK3 1.9 TD AAZ Klima

Potrzebny schemat podciśnień w 1.9 TD AAZ

: sob sty 06, 2018 09:52
autor: Michał_1977
Wawaczek pisze:odkrecilem i wyj... czy jest to potrzebne tak naprawde ?
Po włączeniu klimy,silnik nie będzie podnosił obrotów. Będzie telepało budą.