Strona 3 z 3

: śr lis 29, 2006 22:37
autor: Siwy z ...
robert24 pisze:
Siwy z ... pisze:
robert24 pisze:Jeżeli masz silnik na pompkach to nie baw się w wymianę za 500 zł. (tyle kosztuje może u kowala).
A u kolesia w garazu, ktory na codzien robi to w pracy... a "klamoty" potrzebne do tej calej "operacji" przytarga z robotki?
Jak zrobi to za darmo no i może jak przyniesie coś jeszcze z roboty do kapletu rozrządu, chyba że chcesz uspokoić swoje sumienie (kąplet cząści min. 600 zł.)
Piszac "klamoty" mialem na mysli jakies "specjalne" narzedzia... :pub:
Wiem, ze ta cala "operacja" nie jest niestety tania... zachcialo mi sie "pompki"... to teraz mam... :pub:

: czw lis 30, 2006 08:34
autor: olek256
sorki ze sie podepne pod temat .... ale chcialem sie dowiedziec jak sie to ma z moim silnikiem?
wiem juz ze przy moim 130Kkm powinienem wymieniac bo na naklejce pisalo ze ostatnia wymiana byla przy 87kkm i teraz chodzi mi o wymiane. pytalem sie dzis w sklepie i gosc mi powiedzial ze sam pasek kosztuje 70zl ale potem powiedzial ze jeszcze do tego musi byc jakis napinacz i jakies kola= okolo 150zl. i ja sie pytam czy to wszystko potrzebne?czy bez tego osprzetu nie da sie paska wymienic? jaka role pelnia te czesci(napinacz i jakies kola)?

: czw lis 30, 2006 10:04
autor: piotrkowalewski
W mojej ksiażce serwisowej pasek byl wymieniony na 90.000 teraz mam przejechane 162.000 i do 180.000 nic nie zmieniam. :bajer:

: czw lis 30, 2006 11:55
autor: inek01
olek256 pisze:wiem juz ze przy moim 130Kkm powinienem wymieniac bo na naklejce pisalo ze ostatnia wymiana byla przy 87kkm
Wiec chyba zepsul Ci sie kalkulator. Jak to obliczyles, ze teraz masz niby wymienic ?
piotrkowalewski pisze:W mojej ksiażce serwisowej pasek byl wymieniony na 90.000 teraz mam przejechane 162.000 i do 180.000 nic nie zmieniam.
U mnie podobnie. Tylko ja czekam juz na 270kkm :grin:

: czw lis 30, 2006 16:56
autor: robert24
olek256 pisze:i ja sie pytam czy to wszystko potrzebne?czy bez tego osprzetu nie da sie paska wymienic? jaka role pelnia te czesci(napinacz i jakies kola)?
jak chcesz przejechać następne tyle km to "potrzebne" możesz wymienić tylko pasek i jadąc na dłuższą wycieczkę zabierać ze sobą więcej kasy w razie awarii. a poza tym żaden warsztat nie da ci gwarancji jeżeli nie wymieni całego kompletu

: pt gru 01, 2006 13:38
autor: Siwy z ...
robert24 pisze:
olek256 pisze:i ja sie pytam czy to wszystko potrzebne?czy bez tego osprzetu nie da sie paska wymienic? jaka role pelnia te czesci(napinacz i jakies kola)?
jak chcesz przejechać następne tyle km to "potrzebne" możesz wymienić tylko pasek i jadąc na dłuższą wycieczkę zabierać ze sobą więcej kasy w razie awarii. a poza tym żaden warsztat nie da ci gwarancji jeżeli nie wymieni całego kompletu
Slyszalem tez cos o wymianie pompy wodnej... :panna: