Strona 3 z 4

: ndz maja 28, 2006 14:18
autor: Rapix
Badz co badz wczoraj sie sprawdziłem
passat B2 1.8 na gazniku z splantowano głowica gdzie na 1 garze jest po ponad 15kompresji... naprawde ładnie chodzi i wywala TDI
ja dostałem 3 długosci....
pózniej seicento 1.1
moje starty dosyc spalne na całym 1 biegu mielenie kołami... dostawałem dlugosc i pózniej nie mogłem jej nadrobic... tzn. cały czas ta sama odległosc... dopiero na 4 i wyszych predkosciach zaczynam dochodzic i 5 biegu.. ale nie mielismy tak duzego odcinka... wnioski takie: Passat nie mało wazy, trzeba intercooler i wydech i trzeba wiecej paliwka bo za mało podniosłem po mimo ze kopci... ale to wina pompy... która nie ma membrany i ona na niskich obrotach za kopci, a przy wysokich gdzie turbo ładnie ładuje juz przestaje...
ogólnie jestem zadowolony bo auto chodzi znacznie lepiej... ale dalej bez rewelacji myslałem ze z passatem pojade lepiej... a fiata wyłoje... ale tu dochodza moje umiejetnosci musze pocwiczyc ruszanie...

: ndz maja 28, 2006 14:24
autor: szerszeniak
zaprzal, faktycznie nie różnią sie niczym poza oznaczeniem moja jest R328 BT4009 a tamta co od SB R328-5 BT4001

[ Dodano: 28 Maj 2006 14:26 ]
a ja ostatni z oplem astra 2 1.7dti walczyłem i wyszedł remis raz on mnie raz ja jego;) ale zmieniam pompe i bedzie lepiej a ze to kumpel to obiecał rewanz:)

: ndz maja 28, 2006 14:28
autor: Rapix
Ja to sie nie podam półki tego passata i escorta 1.8 16V 105KM nie wywale... intercooler, wydech i jeszcze zwiekszenie dawki troszke... a jak to nie pomoze to trudno nie bede sie z nim juz scigał... zmienie auto :bajer:

: ndz maja 28, 2006 14:37
autor: szerszeniak
Rapix, podeśle ci wtedy pompe z gruszką bo mam 2 i wyedy dasz rade

: ndz maja 28, 2006 15:46
autor: Rapix
Corrado mi sie marzy ale to najwczesniej za rok... ;) Wiec narazie passat i pare zmian jeszcze w nim ;)

: ndz maja 28, 2006 16:28
autor: zaprzal
Rapix, koluj gore pompy od szerszeniaka, ;)

: ndz lis 11, 2007 14:07
autor: Wisnia601
Panowie mozecie mi wytłumaczyc gdzie zamontowac MBC w 1.9 TDI AHU ??? i gdzie sie podpina wskażnik ciśnienia doładowania? bo nie moge sie tutaj doczytac konktretnie gdzie to ma byc

: czw mar 12, 2009 16:27
autor: jaro15
Panowie a do 1.8T k-03 da rade MBC jakie są skutki (czy warto)

: czw mar 12, 2009 21:13
autor: choleim
chciałem zapytać ciśnienie po założeniu MBC sprawdza sie na wolnych obrotach czy na jakich .Jesyem zielony

: pt mar 13, 2009 18:47
autor: anaba255
choleim pisze:chciałem zapytać ciśnienie po założeniu MBC sprawdza sie na wolnych obrotach czy na jakich .Jesyem zielony
jest o tym sporo na forum, ale sprawdza sie na 3,4 biegu, but w podłoge i sprawdzasz na wskazniku ile ładuje :helm: oczywiscie kolega wskaznik ma zamontowany :chytry:

: śr kwie 14, 2010 16:15
autor: miroslaw-pilip
Witam. Mam golfa mk3 1.9TD... ostanio mierzylem doladowanie turbo u pompiarza... wyszlo niecale 0.5bar... czy te turbo to juz do wymiany?? przedzial byl wg ksiazki 0.65-0.8 jeśli się nie mylę...

: śr kwie 14, 2010 17:34
autor: anaba255
miroslaw-pilip,
A jak mierzyłeś ciśnienie, na postoju, bez obciążenia?
Przeczytaj mój post wyżej, ciśnienie miezy sie podczas jazdy.

: śr kwie 14, 2010 17:48
autor: t0mal
miroslaw-pilip pisze:czy te turbo to juz do wymiany??
nie, podejrzewam, że to jest w granicy błędu pomiarowego, albo może to wynikać z np zatkanego katalizatora, zbyt przyspieszonego wtrysku, zawalonego dolotu (od EGRu) itp.

[ Dodano: 14 Kwi 2010 17:49 ]
A jak mierzyłeś ciśnienie, na postoju, bez obciążenia?
tak raczej nie pokazałoby 0.5 bara

: śr kwie 14, 2010 18:14
autor: miroslaw-pilip
Podczas jazdy mierzyłem, tak jak jest w instrkcji.. na 2 biegu, predkosc 60km/h i pod obciazeniem... No nie powiem troche dymka mi puszcza.. narazie bede tak jezdzil, czas pokaże :)