mateusz13579 pisze:jarzmo to tel bolec w srodku sprezynki?
Nie to ta rura na zdjęciu
mateusz13579 pisze:
grzybki - to sa takie cypki nakladane na srodek talerzyka? i gdzie kupic zestaw naprawczy pd?
W AJM oryginalnie są to takie wałeczki i to są śruby starego typu. Trzeba wymienić na nowego typu. Mówiąc inaczej oryginalnie śruba regulacyjna ma gniazdo a po wymianie na nowy typ powinna mieć zakończenie kuliste. Jest to jedna z wad konstrukcyjnych pierwszych PD-ków.
mateusz13579 pisze:sciagales mise u siebie?
Nie ale jak widzisz na zdjęciu trochę inaczej się to wypracowało.
mateusz13579 pisze:kolego, a tez miales taki objaw cykania?
To zależy co rozumiesz przez cykanie. U mnie doszło do skrzypienia w wyniku suchych popychaczy PD. Suche popychacze były wynikiem drugiej wady konstrukcyjnej PD, wypadły zaślepki z kanałów olejowych w wyniku czego tylko jedna pompka na cylindrze 4 była smarowana. Mój wątek opisujący tą wadę już znasz.
mateusz13579 pisze:a jezeli kolnierz PD bedzie tak lekko zgięty jak na Twoim zdjeciu, mozna zastosowac taki zestaw naprawczy?
Kołnierz na moim zdjęciu nie jest zgięty tylko wyszorowany dźwignią popychacza PD.
mateusz13579 pisze:tez z dnia na dzien?
Jarzma padają z czasem. Przy śrubach tego typu od momentu wyjazdu z fabryki. Objaw bardzo szybko przyśpieszył gdy olej przestał zasilać wałek popychaczy pompek.
mateusz13579 pisze:czy taki zestaw pomoze? bo z mojego pkt widzenia sprezyny nadal beda luzne (nie bedzie jak w orginale)
Każdy ma swój pkt widzenia.
mateusz13579 pisze:wiec wiaze sie to z ryzykiem ponownego uszkodzenia, badz pompek?
Czy ty aby na pewno rozumiesz po co te jarzma są?