Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37

Post autor: JABcok20 » ndz lip 29, 2012 10:27

Zznajomy otwierał drzwi i jak sie trzęsły to sprzęgło:D Ja dodasz gazu lub zwiększysz obroty to drgania ustają? podczas drgań jest z wydechu biały kolor niespalonego paliwa. jak nie to sprzęgło lub co innego niż nastawnik.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Pytka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 18:40
Lokalizacja: Tczew pomorskie

Czyszczenie nastawnika a wymiana pompy vp37

Post autor: Pytka » pn gru 03, 2012 13:11

a wiec wymieniałem ostatnio napinacz paska wielorowkowego i drgawki i rózne tego typu zachowania auta ustały w 95% ;) szukam teraz tych 5% które powodują reszte drgawek głównie na zimnym silniku , martwią mnie bąble powietrza wychodzące z filtra paliwa , orientuje się ktoś może czy przez zapowietrzone paliwo coś się może dziać ???


1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n ;)
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 228 gości