Strona 3 z 3

Uciszenie AHF

: sob mar 17, 2012 09:09
autor: krissMK4
Kolega ma , i właśnie nie wiem jak mu wytłumaczyć co potrzebuje , jak bym wiedział jakie grupy to by było łatwiej

Re: Uciszenie AHF

: sob mar 17, 2012 15:09
autor: kw
krissMK4 pisze:Kolega ma , i właśnie nie wiem jak mu wytłumaczyć co potrzebuje , jak bym wiedział jakie grupy to by było łatwiej
Jak masz się bawić w regenerację turbin i inne ciekawe rzeczy to zainwestuj 40zł w kabel, zwróci się.

Uciszenie AHF

: sob mar 17, 2012 15:18
autor: wesol
sprawdz kat wtrysku oraz dobrz eby bylo zerknac czy jest luz na popychaczach hydraulicznych. one najwiecej halasu daja- klekotanie w dieslu to wlasnie od nich. Umnie w ASZ klekotania niema, ładnie cichutko jest a w AUY juz niestety dwumas slychac, hudrosztosy no i moze jeszcze do kompletu kolo pasowe na wale.

Uciszenie AHF

: sob mar 17, 2012 15:39
autor: krissMK4
wiem Koledzy ze VAG by mi się przydał , ale jak na razie nie mam lapka , potrzebuje się na razie dowiedzieć jakie logi muszę zrobić aby wyszła przyczyna notlaufa ...

Uciszenie AHF

: sob mar 17, 2012 21:17
autor: krissMK4
000 - Pełne obciążenie (dziesiętne wartości wskazań)
[Wartość wymagana] — [Odpowiada wartości]
1 Obroty silnika [138 do 148] — [2900 do 3100/min]
2 Kąt początku wtrysku [138 do 188] — [8 do 12° przed GZP]
3 Położenie pedału przyspieszenia [255] — [100 %]
4 Dawka wtryskiwanego paliwa [170 do 190] — [34 do 38 mg/obj.]
5 Podciśnienie w kolektorze ssącym [180 do 245] — [1500 do 2000 mbar]
6 Ciśnienie atmosferyczne [bez znaczenia]
7 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 35] — [80 do 110°C]
8 Temperatura kolektora ssącego [182 do 50] — [10 do 100°C]
9 Temperatura paliwa [91 do 201] — [20 do 80°C]
10 Masa powietrza [225 do 255] — [750 do 850 mg/skok]

004 - Pełne obciążenie - (kąt początku wtrysku)
[1] [2] [3] [4] Wartość wymagana
1 Obroty silnika [2900 do 3100/min]
2 Kąt początku wtrysku (wymagany) [8° do 12° przed GZP]
3 Kąt początku wtrysku (rzeczywisty) [Około wymaganego początku wtrysku]
4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu początku wtrysku [2 do 95 %]

Wskazanie kąta początku wtrysku (rzeczywisty)
Przy zbyt dużym odchyleniu od wartości wymaganej (ok. 5°)
- Uszkodzony zawór N108 kąta początku – sprawdzić zawór N108 początku wtrysku.
- Pompa wtryskowa ustawiona poza zakresem – sprawdzić i wyregulować dynamiczny kąt
początku wtrysku.
- Powietrze w układzie zasilania paliwem – sprawdzić układ zasilania paliwem.

Wskazanie czas trwania impulsu sterowania zaworem początku wtrysku
Poniżej 2 lub powyżej 95 % - Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku
- sprawdzić zawór N108.
- sprawdzić i wyregulować dynamiczny kąt początku wtrysku.
- sprawdzić układ zasilania paliwem.

008 - Pełne obciążenie - (ograniczenie dawki wtrysku)
[1] [2] [3] [4] Wartość wymagana
1 Obroty silnika [2900 do 3100/min]
2 Dawka paliwa [39 do 45 mg/skok]
3 Ogranicz. dawki paliwa poprzez obr. (ogranicz momentu obr.) [35 do 36 mg/skok]
4 Ograniczenia dawki paliwa na podstawie zasysanej masy powietrza (eliminowanie
dymienia) [38 do 43 mb/skok]

Wskazanie dawki paliwa/wtrysku - Poniżej 39 mg/skok.
- Brak pełnego przyspieszenia – powtórzyć sprawdzanie przy wciśniętym do końca pedale przyspieszenia.
- Czujnik G79 położenia pedału przyspieszenia nieprawidłowo ustawiony lub uszkodzony
- Sprawdzić i w razie potrzeby wyregulować czujnik G79. (naprawa układu uruchamiania
przepustnicy)

Wskazanie ograniczenia dawki wtrysku poprzez obroty (ograniczanie momentu obrotowego) - Poniżej 35 mg/skok
- Za wysokie lub za niskie obroty silnika – przy obrotach 3000/min odczytać wymaganą wartość obrotów - wyregulować.

Wskazanie ograniczenia dawki wtrysku na podstawie zasysanej masy powietrza (eliminowanie tworzenia się dymu) - Poniżej 34 mg/skok
- Za mała ilość zasysanego powietrza – sprawdzić układ recyrkulacji i pomiaru masy powietrza G70.
- Za duża dawka recyrkulacji spalin – sprawdzić układ recyrkulacji spalin.

010 Pełne obciążenie - (wielkości powietrza)
[1] [2] [3] [4] Wartość wymagana
1 Masa zasysanego powietrza. [750 do 850 mg/skok]
2 Ciśnienie atmosferyczne (ciśnienie powietrza) [brak wymaganej wartości]
3 Ciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania) [1700 do 2100 mbar]
4 Położenie pedału przyspieszenia [100 %]

Wskazanie 1 masa zasysanego powietrza - Poniżej 750 mg/skok
- Za niskie lub za wysokie obroty silnika – przy obrotach 3000/min odczytać wymaganą wartość obrotów.
- Za niskie ciśnienie doładowania – sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania.
- Uszkodzony przepływomierz masy powietrza G70 – układ doładowania powietrza z turbosprężarką, sprawdzanie turbosprężarki.

Wskazanie 3 ciśnienie w kolektorze ssącym (ciśnienie doładowania)
- Poniżej 1700 mbar - Uszkodzona regulacja ciśnienia doładowania – sprawdzić regulację ciśnienia doładowania – sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania.
- Powyżej 2100 mbar - Źle działająca/uszkodzona turbosprężarka doładowania lub wymaga sprawdzenia i regulacji lub naprawy/wymiany.

Wskazanie 4 położenie pedału przyspieszenia Poniżej 100 %
- Pedał przyspieszenia nie naciśnięty do końca. – powtórzyć pomiar na wciśniętym do końca pedale przyspieszenia.
- Czujnik G79 położenia pedału przyspieszenia uszkodzony lub błędnie wyregulowany.

011 Pełne obciążenie - (regulacja ciśnienia doładowania)
[1] [2] [3] [4] Wartość wymagana
1 Obroty silnika [2900 do 3100/min]
2 Ciśnienie doładowania (wymagane) [1800 do 2000 mbar]
3 Ciśnienie doładowania (rzeczywiste) [1700 do 2100 mbar]
4 Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu ograniczania ciśnienia doładowania [40 do 80 %]






Czy te liczby np 004 to są grupy ?? i czy to w ogóle o to chodzi ?

Uciszenie AHF

: wt mar 20, 2012 22:46
autor: krissMK4
Temat do Usunięcia lub zamknięcia

Uciszenie AHF

: wt mar 20, 2012 23:12
autor: iigAlisArr
krissMK4 Nie podzielisz się co i jak zrobione, przyczyna - działanie - skutek... Może ktoś, kiedyś będzie chciał zrobić to samo.

Uciszenie AHF

: pt mar 23, 2012 14:20
autor: krissMK4
iigAlisArr, jedyne co zrobiłem to usunąłem nieszczelności w wydechu :) i kąt wtrysku ustawiony :) zrobiło się ciszej i wydaje mi się ze już ciszej nie będzie :) ale jeszcze zrobię komplet logów statycznych bs dynamicznych żeby jak najwięcej się dowiedzieć :) i przy okazji dziękuje wszystkim za pomoc w temacie :)

Uciszenie AHF

: pn mar 26, 2012 16:23
autor: krissMK4
Witam


mam takie pytanie , czy trudno jest zrobić żeby się zapalała kontrolka od klocków hamulcowych , no bo już 2 raz mi sie zdarzyło do samej blachy dotrzeć . wiem ze aktywacja vagiem ale jak poprowadzić kable

Odp: Uciszenie AHF

: ndz sty 13, 2013 20:41
autor: bo3ek
Klocki powinienes miec z kablem do podpiecia i wtedy jak je zjedziesz do granicznej wartosci to sie lampka zaswieci :-) jesli jezdzisz na klockach bez kabelka i na desce ci nic nie swieci to albo masz kontrolke zjarana albo mechec zrobil zwore na stale by nie komunikowalo...

Ja obecnie mam klocki bez kabla do podpiecia i caly czas swieca mi okladziny

wyslane z NavRoad Nexo 3G