Strona 3 z 4

Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 13:49
autor: matthew152
z tego co mi sie o uszy obilo to n75 nie powinien przekraczac 70 procent . ale moge sie mylic :jezor:

Re: Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 14:06
autor: krzysiek1606
matthew152 pisze:z tego co mi sie o uszy obilo to n75 nie powinien przekraczac 70 procent . ale moge sie mylic :jezor:
a co ma wspólnego wypełnienie n75 z regulacją ogranicznika kierownic??????

Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 15:05
autor: matthew152
jak bedzie mial zle wyregulowana turbine to n75 nie bedzie dawl rady regulowac

Re: Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 16:45
autor: krzysiek1606
matthew152 pisze:jak bedzie mial zle wyregulowana turbine to n75 nie bedzie dawl rady regulowac
nie mam zamiaru z tobą sie sprzeczać dla mnie to ty nie znasz zasady działania
zmiennej geometrj i nie wiesz do czego jest ogranicznik
A TO TWÓJ SPOSÓB NA SZYBSZE OBUDZENIE AWX
ja w swoim awx musialem ruszyc ograniczik bo byl za mocno wykecony i turbo wstawalo od okolo 2400 ale ja to mam anglika tak ze :grrr: ciekawy samochod:P :grrr:
pozdrawiam

Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 19:58
autor: matthew152
ale nie sprzeczamy sie :pub:

Re: Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 20:30
autor: Pioto1904
Dziękuje za zainteresowanie tematem. Właśnie wróciłem z garażu. wykręciłem ogranicznik na jakieś 8mm i wydłużyłem cięgiełko. Czuć różnice na + ale teraz po zgaszeniu silnika jeszcze przez kilka sekund słychać kręcące się turbo a to chyba nie jest za bardzo zdrowe dla niego. Oto log po poprawie:

http://vaglog.rtnet.pl/Pioto1904_79572.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 21:18
autor: matthew152
turbo ci sie budzi dopiero jakies 2100 troszke pozno. a co do krecenia sie turba to jak chodzi na jalowym np 3 min i zgasisz to kreci sie jeszcze? czy jak wrocisz z jazdy próbnej?

Re: Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 22:41
autor: Pioto1904
Nie sprawdzałem dokładnie ale nigdy nie gaszę od razu silnika. Zawsze te parę - paręnaście sekund chodzi na jałowych obrotach przed zgaszeniem. Więc co zrobić żeby wcześniej wstawała? Może przesadziłem z wykręceniem?

Ustawienie gruszki turbo

: śr kwie 04, 2012 22:47
autor: matthew152
ja bym troszke skrócił sztange i zrobil log jesli nie pomoze to wykrecil troszke ogranicznik

Re: Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 09:39
autor: krzysiek1606
Pioto1904 pisze:Nie sprawdzałem dokładnie ale nigdy nie gaszę od razu silnika. Zawsze te parę - paręnaście sekund chodzi na jałowych obrotach przed zgaszeniem. Więc co zrobić żeby wcześniej wstawała? Może przesadziłem z wykręceniem?
skróć sztangę pół obrotu zrób loga jak za wiele nie pomoże to wykręć jeszcze troszkę ogranicznik tylko rób to już teraz małymi kroczkami

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 10:34
autor: Pioto1904
Kolego, z tego co ja rozumiem to ogranicznik ustala wartość doładowania na wolnych obrotach. Jeżeli go jeszcze bardziej wykręce to nie bedzie jeszcze pózniej wstawać? To samo ze sztangą. Po skróceniu będzie później reagować i też będzie wolniej. No chyba że się mylę.

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 11:36
autor: krzysiek1606
zle rozumujesz jak go wykręcisz to turbo będzie szybciej wstawać
ale najpierw sztangę skróć o pół obrotu
a pozatym musisz próbować

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 12:00
autor: Pioto1904
nie bylo by w tym zadnego problemu gdymy nie to ze nie mam u siebie kanalu i musze czekac az mnie sasiad wpusci:-) stange moge skrocic bez kanalu ale ogranicznika juz nie da rady.

Re: Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 12:22
autor: krzysiek1606
Pioto1904 pisze:nie bylo by w tym zadnego problemu gdymy nie to ze nie mam u siebie kanalu i musze czekac az mnie sasiad wpusci:-) stange moge skrocic bez kanalu ale ogranicznika juz nie da rady.
to skruć sztangę tylko o pół obrotu i loguj 11