Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Haki » pt lut 10, 2012 12:08

Sprawdź czy na ssaku w zbiorniku paliwa nie ma syfu ... oraz czy nie jest rozszczelniony ... poza tym aby wyeliminować to należałoby sprawdzić wszystkie przewody idące od zbiornika do filtra - ich końcówki ( czy nie są sparciałe ) oraz opaski na ich końcach ....


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

majkapawel05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: majkapawel05 » pt lut 10, 2012 13:39

dzieki tyle ze nie mam narazie garazu a na dworzu nie popracuje ale jak bedzie kolo 0 C to sprawdze



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 14:34

Witam. A więc wymieniłem przewody na zwykłe nie przezroczyste-tamte oryginalne jednak i u mnie się obracały na tych zgrzewach , no i guma miejscami z wierzchu jest sparciała , ale czy to wina tych przewodów to nadal nie wiem? :banghead: Auto za każdym razem pali od strzała ,chodzi ''normalnie'' ale jak dam gaz do podłogi to dziwnie chodzi tak jakby nie na wszystkich garach? i strasznie kopci na biało , ale pewnie to normalne bo chyba nie przepala ropy - choć mogę się mylić! Wziąłem więc i poluzowałem po kolei wszystkie wtryski podczas pracy silnika , ochlapałem wszystko dookoła , nie wiem czy pomogło , bo początkowo też jak dawałem gaz do oporu to efekt jak wyżej.Postanowiłem się kawałek przejechać ok. 2km.w obie strony - mieszkam w lesie więc nie mogłem przycisnąć , jechałem powoli i też wydawało mi się że golf źle pracuje , jak wracałem to było trochę lepiej i jak wjechałem do garażu i parę razy depnąłem do podłogi to już było ok.Zobaczę jeszcze pod wieczór i może rano.
Szkoda że nie miałem przewodu przezroczystego - muszę go kupić tak aby widzieć co się dzieje .Brat kiedyś jak kupił MK3 diesel to miał założony dodatkowo filterek taki mały jak w benzyniakach , nie wiem czy samemu go nie założyć może wtedy coś by było widać?
Zbiornika nie rozbierałem , bo nie mogłem zdjąć tych przewodów- nie wiem na jakiej zasadzie to działa ? przekręcałem na boki ciągnąłem , wciskałem i nic - nie wiem jak to ugryźć , a bałem się połamać.
Czytałem tu na forum o wadliwych zaworkach w smoku - i chyba mi się ten trafił : 1J0 919 183 D ??? Poradźcie jak tam się dostać i czemu to było takie zakurzone ? musiałem użyć odkurzacza - zamieszczam również fotki wlewu zbiornika - co powinno być w tej dziurze? u mnie coś tam było wyglądało na coś plastikowego i było chyba przytkane-jak nacisnąłem małym śrubokrętem to gdzieś tam wpadło :rozpacz: koleś w Passacie to ma jakiś odpowietrzacz bo raz widziałem jak coś naciskał jak tankował!? ja teraz wsadziłem tam ucięty kołek aby ta dziura się nie zapchała.


http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 0001b.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/photo/my-images/88 ... 003cb.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img40.imageshack.us/img40/3786/zdjcie0005d.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Uploaded with ImageShack.us


Seat Mii 1.O CHYA

majkapawel05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: majkapawel05 » pt lut 10, 2012 15:00

mam identyczny problem przed chwila tez chcialem dostac sie do baku -taki jak twoj ale jest tam wiaderko piachu korek nie chce sie odkrecic i dodatkowo jeden z tych kabelkow sie zlamal- moze ktos wie od czego on jest? pomocy



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Haki » pt lut 10, 2012 15:06

DejaVu, odkręcasz w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara --- psiknij jakiegoś WD itp dookoła - najlepiej tą rurką postaraj się pod korek psikać ...

majkapawel05, kabelek jest od pływaka .... pokazuje Ci dobrze wskazówka w zegarach poziom


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 15:39

@Haki co odkręcać w przeciwną stronę?? mi chodzi o zdjęcie tych kolanek z przewodami paliwa , bo z tym jest problem-mam ciągnąć na chama czy jak? I co powinno być w tej dziurze koło wlewu paliwa?! Dzwoniłem do kumpla który w Audi też miał problem z zapowietrzaniem - mechanicy pozakładali mu zaworki zwrotne na przewodach bo też nie mogli dojść co to , a okazało się że ciągnął powietrze na złączkach oryginalnych przewodów-założył normalne i jeździ !


Seat Mii 1.O CHYA

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Haki » pt lut 10, 2012 15:42

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166437" onclick="window.open(this.href);return false; demontaż .... wlewu :bigok:

http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... nge_view=1" onclick="window.open(this.href);return false; zaworki zwrotne


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: kurakk » pt lut 10, 2012 15:47

Jak dobrze oczyścisz to zobaczysz na końcu przewodu,tym co przylega do smoka zapadkę,guziczek,nie wiem jak to nazwać.Trzeba to wcisnąć do siebie,tzn. w stronę którą pokazuje przewód(równolegle do denka smoka) i pociągnąć do góry,powinno zejść bez problemu.Trzeba jednak dobrze oczyścić te końce przewodów i da się to zobaczyć bez problemu.



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: Mumin90 » pt lut 10, 2012 16:38

majkapawel05 ja bym ci radził zamontować podgrzewacz paliwa po kilku km układ paliwowy już jest ciepły i powinno iść bez problemów, lub zamontować pompe paliwa w zbiorniku ja mam od NZ i chodzi bardzo dobrze



majkapawel05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: majkapawel05 » pt lut 10, 2012 17:07

mumin90 zobaczymy moze narazie sprobuje sprawdzic smok w baku tylko czekam zeby troche cieplej bylo a co do tego podgrzewacza to moze i by sie sprawdzil bo jak mam problemy i jade najpierw na 5 potem ledwo co na 4 3 2 1 i mam caly czas reczne ssanie wlaczone az w koncu staje to gasze go czekam 5-10 minut to dalej moge ten kilometr lub 2-3 jakos przejechac tak jakby podczas postoju filtr paliwa nagrzewal sie od ciepla silnika, a ten podgrzewacz to sie jakos na filtr naklada czy to jest specjalny podgrzewany filtr?



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: DejaVu » pt lut 10, 2012 17:52

@kurakk dzięki :pub: wżyciu bym się nie domyślił-ja tradycyjnie łapałem za boki i ściskałem - a ten mikro przycisk jest od czoła .Do odkręcenia tego ''pokrętła'' musiałem użyć młotka i kawałek patyka tak to mocno siedziało-myślę że nikt tego nie odkręcał ,chociaż nie wiadomo- w kwietniu będzie 2lata jak mam golfa , jestem drugim właścicielem , przede mną ujeżdżała go kobieta :hmm: Jak wyjąłem tego smoka to zdziwiłem się kolorem ropy :shock: Obrazek
A jeszcze bardziej opadła mi kopara jak zobaczyłem co jest w środku : Obrazek
I to jest koledzy nasza Polska oryginalna ropa z CPN :ass: 1,5 cm. śniegu na dnie :banghead: i powiedzcie mi również co dał mi ten dodatek do -40*C który leję drugie tankowanie - na początku Stycznia zimy nie było to nie lałem , zresztą tankowałem u Przemytników tylko i oni pewnie chrzczą paliwo-z tym że u nich jest w bańkach i widać co się leje , a z dystrybutora to nie.
Tamtej zimy raz wlałem ze 100gram denaturatu i było ok.a też mrozy były. Ciekawi mnie ten kolor - czy taki ma ropa ? bo prawdę powiedziawszy to nigdy zbytnio się nie przyglądałem :foch: no jest ''żółta'' ale tu bardziej ma kolor miodu? Co radzicie teraz? - będzie golfik chodził , czy dolać benzyny lub denaturatu , tego dodatku mam jeszcze ok. litra.
@Haki dzięki za linka , ale na razie nie mogłem tam nic zdziałać bo nie mam takiej małej gwiazdki aby to odkręcić. Powiedz jak wiesz czy to w czymś przeszkadza , czy będę mógł jeździć? alu u mnie od początku tak było tzn. coś tam troszeczkę wystawało z tego otworu , wyglądało na przewód jakby paliwowy lecz jak pchnełem śrubokrętem to wpadając gdzieś tam wydało ''twardy dźwięk'' nie jak guma. Pozdrawiam.


Seat Mii 1.O CHYA

majkapawel05
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lut 10, 2012 10:58

Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: majkapawel05 » pt lut 10, 2012 18:15

dejavu duzo bylo z tym roboty i jakie klucze potrzebne czy da sie tam wlozyc reke, jak ten snieg wyciagnales bo tez sie bede za bak zabieral, po tym co ty miales to az sie boje tam zagladac bo pod klapka nad zbiornikiem jest wiaderko piasku czyli raczej nikt tam jeszcze nie zagladal a auto moje liczy sobie 21 wiosen...



lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: lukasz_bliw » pt lut 10, 2012 18:22

Mumin90 pisze:Haki kiedyś czytałem że jakiś producent nie wiem czy to był vw czy mercedes zalecał stosować benzynę z olejem napędowym nawet do 1do 5 nie jestem pewny czy to był potwierdzone jak znajdę to podrzucę link.
każdy robi co uważa za stosowne... ja uważam ze 5l benzyny na 50l ON to w sam raz :helm:
a paliwo przez powrót zawsze coś tam jest podgrzewane może i minimalnie ale zawsze jest.
ja mam zastosowany taki podgrzewacz:
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-do ... 39830.html" onclick="window.open(this.href);return false;

i mogę stwierdzić że na nim paliwo jest już dobrze podgrzewane po paru min pracy silnika
Nie wiem po co ten podgrzewacz - działa tak samo jak filtr z podgrzewaczem wg. mnie. Płyn chłodniczy od razu po odpaleniu też nie jest ciepły tak więc kwestia dyskusyjna. Co do mokrego filtra - mi dopiero pomogła wymiana tego zaworku - opaski zaciśnięte na maksa a ia tak się lało. Nie wiem czemu ale też ciężko wchodziła ta zawleczka na zaworek. A paliwo polecam tankować na shellu - niby z jednej rafinerii ale nie zawiodło mnie od 6 albo 7 lat.

A może podłącz paliwko z bańki do silnika żeby silnik pracował a do drugiej bańki włóż przewód zasilający - może tak coś ustalisz.

Bardziej niż kolor jest ważniejsza konsystencja. A kolorek żółtka :P
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2012 18:37 przez lukasz_bliw, łącznie zmieniany 2 razy.


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

kurakk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 13:34
Lokalizacja: Rogów
Kontakt:

Re: Piana zamiast paliwa w przewodzie paliwowym 1,9 ALH 2001

Post autor: kurakk » pt lut 10, 2012 18:29

Takiego koloru napewno nie powinna być,ma być żółta ale zarazem przezroczysta.To jest efekt bardzo niskiej temp.zamarzania,przerabiałem to też kiedyś,a to co masz w smoku wygląda mi na parafinę.Jeśli tak to masz też tego pełno w baku co daje miodowy kolor:)Ja bym spuścił tyle ile sie da,nalał 0,5 denaturatu i zalał zbiornik paliwem do -27 st.Jak masz paragon to poszedłbym na stację z butelką tego paliwa co spuściłeś.Mnie sie udało uzyskać zwrot tyle ile było na paragonie.Żeby obciążyć ich za reszte wydatków musiałbym ich ścignąć na co niestety nie mam czasu,a nie jestem na emeryturze:)Ale jakbym był,napewno bym nie odpuścił.Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości