Strona 3 z 3

: sob kwie 08, 2006 20:55
autor: Johny1984
Mariusz D. pisze:A czy VAG powie co jest nie tak jeśli to przepływomierz lub turbo?
VAG wskazuje bledy i zagrozenia zwiazane z mechanicznymi i elektronicznymi nieprawidlowosciami,wiec i to powiniem pokazac...jesli to jest przyczyna,to prawdopodobnie jako "nadprogramowe cisnienie doladowania" - blad nr 185...

pzdr

: sob kwie 08, 2006 21:47
autor: Mariusz D.
A co to znaczy??????
Ze co jest zrąbane???

: pn kwie 10, 2006 09:08
autor: Cikczak
Z tego wynika, że mam zapieczone kierownice w turbo. Samochód kupiłem od babki, która nie wyglądała na tygrisice kierownicy więc dzięki jej PSJ (jak to określił Corvax :hmm: ) zapewne się zapiekły. Powiedzcie mi proszę czy da się to jakoś zrobić garażowym sposobem (a jeśli tak to jak to zrobić) albo polećcie mi prosze jakiś zakład we Wrocławiu, gdzie mogliby mi rozruszać te kierownice.
PZDR

: pn kwie 10, 2006 10:30
autor: Xenio
Mialem ten sam proble wymienilem przeplywomierz, wymienilem wandler i bylo to samo na laptopie podpietym podczas jazdy pokazywalo zwiekszono cisnienie na turbienie (powinno byc 2100 a bylo 2400) i to powodowalo spadek mocy. Sa dwie mozliwosci przeczyscic turbinke, albo wymienic (samo przez sie rozumie co jest tansze). Ja mialem mozliwosc wymiany turbinki za smieszne pieniadze wiec to uczynilem i teraz autko hula jak szalone.