Kopcenie na siwo-biało jak zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Sztomel » pt paź 21, 2011 04:12

Wgraj sobie wersję 311.2 a nie będziesz miał takich problemów.


Obrazek

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: iigAlisArr » pt paź 21, 2011 08:28

Sztomel pisze:311.2
... mi całkiem nie trybi, po włączeniu dopóki nie kliknę jakiejkolwiek funkcji działa, po kliknięciu natychmiast się zawiesza. :grrr: Problemem jest VISTA ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: daniel.wwe » pt paź 21, 2011 09:32

iigAlisArr pisze:Problemem jest VISTA ?
Na Viście vag-com 311.2 śmiga :bigok: tylko trzeba go uruchamiać jako administrator


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Derbi013 » pt paź 21, 2011 18:29

u mnie też kopci rano i musze długo krecic żeby zapalic... i do tego zaczoł wiecej palic...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded ... 8a94c.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/990 ... 5bbd2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b8d ... 40bcc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

czemu kąt wtrysku przy zablokowanym nastawniku wynosi 0 ??


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Łuki_79 » pt paź 21, 2011 18:44

Derbi013 pisze:czemu kąt wtrysku przy zablokowanym nastawniku wynosi 0 ??
Ponieważ jest za bardzo opóźniony,już poza zakresem wykresu TDIGraph
Przyda się tobie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Derbi013 » pt paź 21, 2011 22:27

ok jutro sie tym zajme...

a co sie dzieje z wtyskami ,że mam takie dziwne korekcje??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=426583" onclick="window.open(this.href);return false;


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: iigAlisArr » sob paź 22, 2011 14:42

daniel19843 Podziękował. zadziałało i mam nowe możliwości. :kufel:


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Derbi013 » pn paź 24, 2011 17:09

kąt wtrysku ustawiony ...
zaworek zwrotny założony przed filt paliwa...

zobaczymy jutro jak to bedzie z odpalaniem.


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: iigAlisArr » pn paź 24, 2011 18:37

Derbi013 pisze:zaworek zwrotny założony przed filt paliwa...
Możesz pokazać jaki dokładnie wstawiłeś, jak i w którym miejscu ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Derbi013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn lut 22, 2010 23:56
Lokalizacja: Środa Śląska

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: Derbi013 » pn paź 24, 2011 19:56

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=315290" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz sposob podłaczenia

dzis ranie nie wiem ile było stopni ale świece grzały to mysle ze mniej niz 5 ,odpalił za pół obrotu i troszke zakopcił :)

wiec operacja udana , czas czekac na wieksze mrozy :hehe:


Golf mk3 1.4+lpg -> Volvo 850 2.0T +lpg -> Passat B4 1.9TDI ->?

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=100583 mój pass.

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: burza999 » sob paź 29, 2011 14:18

Po dłuższym czasie ustawiłem sobię sam kąt wtrysku Na ciepłym silniku wynosi ok 46-47 Czy to dobra wartość ?



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: daniel.wwe » sob paź 29, 2011 14:39

burza999 pisze:46-47 Czy to dobra wartość ?
Tak


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
burza999
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: sob wrz 26, 2009 07:20
Lokalizacja: FMI

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: burza999 » pn paź 31, 2011 18:11

No i :ass: Regulacja kąta wtrysku nic nie dała Dzisiaj zawiozłem do sprawdzenia do serwisu diesla wtryski od AFN-a które kiedyś kupiłem - okazało się że wszystkie dają równe ciśnienie i nie leją równo się otwierają przy 190 Podmieniłem je i sprawdziłem kąt i dawkę paliwa - w normie Jeśli chodzi o dynamikę to może nieznacznie się poprawiła Dawkę przy rozgrzanym silniku mam 3,0 - 3,2 Czy taka jest dobra ? Wydaje mi się jakby minimalnie twardziej pracował - czy to możliwe Zobaczę jutro z rana czy dymienie i nierówna praca ustanie



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Kopcenie na siwo-biało jak zimny

Post autor: daniel.wwe » wt lis 01, 2011 11:55

burza999 pisze:3,0 - 3,2 Czy taka jest dobra ?
Jest ok. Ja u siebie mam 3,2-3,4 i jest :bigok:


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości