Absolutny brak mocy w 1.9 tdi 1Z
: sob wrz 20, 2014 20:25
Tak też myślałem więc zajrzałem do zsypu ale tylko na dwie najświeższe strony i zrezygnowałem. Niemniej jednak w przypadku kolegi VWT3SYNCHRO logi będą niezbędne.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Uszkodzenie kompa ,to bardzo rzadki przypadek,więc mocno wątpię żeby to było przyczyną ...czasem padnie w kompie czujnik ciśnienia atmosferycznego ,wtedy auto ma sporego muła ...ale padniety czujnik cisnienia atm. widać jak na dłoni ,po pdołaczeniu vaga ,nawet bez jazdy .Z mojego doświadczenia wynika ,że mega muł na każdym biegu ,to albo całkowity brak doładowania z powodu dużej nieszczelności w dolocie ,albo padnięta przepływka ...obie te rzeczy, również od razu widać w logach dynamicznychmaksiu654 pisze:podmien komputer z innego auta.
W tak prostym osprzetowo silniku jak 1z czy AHU ,nie ma takiej opcji zeby nie znależc sprawcy zamula.Przynajmniej mnie sie jeszcze taki nie trafił i zapewne juz nie trafi ,bo przez kilka lat zajmowania sie tylko 1z ,czy AHU ,przerobilem już chyba wszystkie możliwe awarie i niedomagania osprżetu,wiec o ile mechanicznie silnik sprawny ,to w logach dynamicznych widac wszystko co potrzeba żeby znależć sprawce zamulenia auta ... nie pisz wiec glupot że nic nie pomaga ,bo nawet nie wiemy co zrobileś ,tylko zrob logi i umiesc na forum ...wymiana osprzetu na chybil- trafil ,to najgorsza i dosc kosztowna metoda ...najtansza i zarazem najbardziej skuteczna ,to vag w czasie jazdy ,w rekach osoby ,ktora potrafi dobrze zinterpretowac to co widzilovwelas pisze:I jest jakies rozwiązanie tego tematu? Bo mam dokladnie identyczny problem w passacie b4 1z i nic nie pomaga?