Strona 3 z 4

: sob kwie 01, 2006 15:52
autor: Corvax
Gitner, dokładnie chodzilo mi o to zeby z gazem ostroznie do 2000obr , a potam to juz jak kto woli :)

: sob kwie 01, 2006 16:02
autor: Gitner
Corvax pisze:Gitner, dokładnie chodzilo mi o to zeby z gazem ostroznie do 2000obr , a potam to juz jak kto woli :)
Widzisz kurde z pospiechu odczytalem inaczej.. "aby nie meczyc auta tylko smigac powyzej 2k.." mam remont w chacie i wszedzie pyl, nawet na ekranie.. musze co chwile przecierac niczym wycieraczka w aucie.. ide pogrzebac przy aucie..

Pozdro
Gitner

: sob kwie 01, 2006 21:26
autor: Corvax
Gitner pisze:"aby nie meczyc auta tylko smigac powyzej 2k.."
w zasz=adzie to tosamo tylko troche inaczej :P :) :bigok:

: pn kwie 03, 2006 09:37
autor: cowboy
jajko pisze:cowboy a możesz podać namiary na niego. Mam zamiar w najbliższym czasie kupić MK4 TDI i chciałbym go sprawdzić u kogoś godnego polecenia :)
tak tylko musiałbyś pojechać na 2 koniec Polski z Olsztyna :)

mechanik jest koło częstochowy i trudno się z nim umówić...

tak czy owak przed kupnem diagnoza VAGiem na pewno nie zaszkodzi...



no a ja jak zwykle przegoniłem golfika 1000km w weekend...po gierkówce prędkość podróżna 140 :) i ponad 1000km na baku :)

BTW: czy ktoś wie jak sprawdzić oryginalny przebieg auta (mam podmienione zegary) - czy można VAGiem to wykryć - jest to gdzieś zafiksowane ?

: pn kwie 03, 2006 10:28
autor: Kapibara
w starych autach chyba sie nei da. jest taki koles Masters on znalazl w nowszych autach koncernu VW miejsce (czytaj miejsce w ECU) gdzie jest orginalny przebieg auta.

: pn kwie 03, 2006 13:32
autor: jajko
cowboy pisze:tak tylko musiałbyś pojechać na 2 koniec Polski z Olsztyna :)

mechanik jest koło częstochowy i trudno się z nim umówić...
Pod avatarem masz, że Warszawa, myślałem, że gdzieś w okolicach Wa-wy on jest, a tak to raczej nie będę się do niego wybierał :jezor:

: pn kwie 10, 2006 18:50
autor: kupszczelisty
turbiny padają jak sie zapala auto i od razu mu po dupie daje, ja zapalam fure wypale cygareta i jade, parkuje auto chowam radio odpinam pasy i dopiero wyłaczam silnik. Nie piłowac na zimnym silniku to podstawa

: pn kwie 10, 2006 18:56
autor: inek01
kupszczelisty pisze:turbiny padają jak sie zapala auto i od razu mu po dupie daje, ja zapalam fure wypale cygareta i jade, parkuje auto chowam radio odpinam pasy i dopiero wyłaczam silnik. Nie piłowac na zimnym silniku to podstawa
Od cygaretow podobno padaja pluca ;) Ja rzucilem...
Co do reszty, w zupelnosci sie zagadzam :pub:

: pn kwie 10, 2006 19:09
autor: Corvax
kupszczelisty pisze:turbiny padają jak sie zapala auto i od razu mu po dupie daje, ja zapalam fure wypale cygareta i jade,
co kompletnie nic nie daje tdi na biegu jałowym sie nie rozgrzeje i jedynym tego efektem jest zatkany katalizator o ile sie go jescze posiada.

: pn kwie 10, 2006 19:14
autor: inek01
Corvax pisze:co kompletnie nic nie daje tdi na biegu jałowym sie nie rozgrzeje i jedynym tego efektem jest zatkany katalizator o ile sie go jescze posiada.
Dla scislosci. Ja poparlem zdaie kupszczelisty w sprawie nie dawania w kite jak silnik zimny.
Co do rozgrzewania TDI na biegu jawowym to masz oczywiscie racje Corvax

: pn kwie 10, 2006 20:14
autor: Kapibara
takie rzeczy to sie powinno wiedziec jeszcze przed kupnem auta bo to podstawy

: pn kwie 10, 2006 22:09
autor: kupszczelisty
wiadome że nawet temperatury nie uzyska, ale wszędzie zdązy olej dopłynąć

: wt kwie 11, 2006 10:08
autor: dziechu
kupszczelisty ma racje - chwile poczekac, ale palenie cygareta to przesada. Mysle ze dobrze poczekac 20-30sek. zeby olej wszedzie doszedl, silnik tez lekko sie rozgrzeje, to nieprawda ze na jalowym silnik sie nie rozgrzeje - oczywiscie ze rozgrzeje (co kazdy sprawdzic moze) tyle ze znacznie dluzej bedzie to trwalo. Calkiem podobnie jest z benzynowymi - takze szybciej sie rozgrzewaja pod obciazeniem, poniewaz w tym samym czasie spala sie wiecej paliwa (wszystko jedno czy benzyny czy oleju) jezeli silnik jest obciazony. Sprawa ma sie inaczj w zimie, przy -20, moze wtedy dobrze jest jednak na jalowym potrzymac z 2min? W koncu podobno TDI ma swiece do podgrzewania plynu chlodzacego, wiec to rozgrzewanie jest wspomagane na jalowym.

: wt kwie 11, 2006 11:15
autor: dareh
witam !! chciałem sie dołączyc i zadac pytanie ! Jak jest z awaryjnościa pompowtryskiwaczy czy człego układu zasilania i jaki są koszty gdy padnie ??? prosił bym znawców o odpowiedz !!!! ponieważ planujs kupno Golfa SDI lub TDI .pozdrawiam !!!