Strona 3 z 3

Re: Westegate

: wt cze 07, 2011 21:32
autor: rzemyk34
Xsara dmucha ok 0.9-1bar. Więc jest ok! Jak mam teraz zakończyć temat? Mam uznać że samochód chodzi jak należy?

Westegate

: czw cze 09, 2011 00:56
autor: dieselforum
regulacja dżwigni przez osoby niemające pojęcia o tym niosa za soba poważne konsekwencje,prowadzace własnie do dysfunkcji samej turbiny...regulacj cięgna Westgate powinna byc przeprowadzana tylko przez uprawnione serwisy i ty lepiej nie kręć srubą w żadna stronę bo pewnie twój mechanik juz nia pokręcił..Dzwignia steruje łopatkami turbiny,w zależnośći od zadanego obciążenia silnika.Tutaj może dojść zarówno do przeładowania (za duże ciśnienie względem takiego jakie powinno być) lub niedoładowania ale tu raczej silnik wpadnie w Notlauf

Re: Westegate

: czw cze 09, 2011 14:50
autor: rzemyk34
to nie jest turbina o zmiennej geometrii łopatek

Re: Westegate

: ndz cze 12, 2011 23:14
autor: rzemyk34
No jak? Temat umarł? Nikt nie ma pomysłów? Ciśnienie zmierzone więc co dalej?

Westegate

: pn cze 20, 2011 07:45
autor: rzemyk34
Co może być przyczyną szarpania podczas dodawania gazu? Stało się to tylko 3-4ro krotnie na autostradzie a4 podczas przyspieszania. Poszarpuje tak jakby brakowało paliwa. Auto oczywiście było zatankowane. Filtry wymienione 3 tygodnie temu