Pije olej... DUZO...1,6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » śr kwie 13, 2011 12:18

arwam pisze:, a miałeś polerowane denka tłoków?
nie,
załozylem nowy/uzywany tłok, nowe piercienie, panewki i auto juz sie dociera,
troche rys te popekane piescienie mi narobily w tulejach...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » śr kwie 13, 2011 12:21

to błąd wtedy tłok nie przejmuje tyle ciepła co zwykły nie dotykany papierem



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tomogolf2 » czw kwie 14, 2011 23:53

arwam pisze:to błąd wtedy tłok nie przejmuje tyle ciepła co zwykły nie dotykany papierem
gdybym wiedzial... trzohe je przetarłem... raczej oczysciłem niz wypolerowałem


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » pt kwie 15, 2011 09:25

a tego co wiem od następnego właściciela po przejęciu auta od tamtego gościa któr wykończył AAZ'a to z głowicy komory powypadały już po podniesieniu głowicy z bloku. była powypalana, popękana gniazda zniszczone z zawory fioletowe.
za to tłoki wystarczyło tylko smatką ponownie przetrzeć żeby niemal lustrzanym błyskiem się świeciły.
nawet wał na panewkach połapało i tłoki z racji podłego oleju na płaszczy porysowało ale denka były w nienaruszonym stanie. ponadto jak je polerujesz zawsze trochę materiału zdejmujesz więc masz mniejsze obciązenia wynikające z bezwładności. na tych tłokach które teraz siedzą w mojej hydrze zdjąłem 1,5mm+/-0,1mm a korby od TDI sąkrótsze o około 0,5mm co dało mi niższe o 2mm wystawanie tłoków a raczej niewystawanie bo w najwyższym punkcie jest poniżej płaszczyzny bloku



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: kret077744 » pt kwie 15, 2011 10:17

arwam, Wrzuć jeszcze wał od 1.6 i bedziesz szukał tłoków w cylindrze :okej:

Obrazek

A jakiej grubości uszczelke dałeś ?? skoro tak nisko siedzi ? :bajer:

Powiedzcie śruby podpór wału i korb zmieniacie za każdym razem ??

chyba we wakacje wywale silnik na stół... :hmm:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: tower » pt kwie 15, 2011 11:49

tomogolf2 pisze:Okazało sie ze 3. tłok pekł...
Możesz wrzucic fote tego pekniętego tloka i opisać prace silnika z uszkodzonym tłokiem?


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » pt kwie 15, 2011 21:00

kret077744 pisze:A jakiej grubości uszczelke dałeś ?? skoro tak nisko siedzi ? :bajer:

najgrubszą na trzy karby. ale jak ktośdużej pompy nie bedzie dawał to odradzam.
śrub od podpór nie zmieniałem. ale za to od korb za każdym razem się powinno zmieniać



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 15, 2011 21:44

arwam pisze:ale za to od korb za każdym razem się powinno zmieniać
A zmieniałeś? Ile dałeś? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » pt kwie 15, 2011 21:50

ja dostałem za przysługę :bajer: więc nie musiałem kupować



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 15, 2011 21:56

Czułem,że nie dasz jasnej odpowiedzi :grin:
Ile ta przysługa była warta? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: J.B.S. » pt kwie 15, 2011 23:20

Powiedzcie śruby podpór wału i korb zmieniacie za każdym razem
Ja zmieniam za drugim razem,te od korbowodów.Od podpór wału nigdy nie zmieniałem.



arwam

Pije olej... DUZO...1,6 TD

Post autor: arwam » sob kwie 16, 2011 22:45

Michał_1977, przysługa była warta trochę wiedzy. :) okazuje się że nie tylko mnie kiedyś nagrzewnica zrobiła w :los2: :) miałem zmieniać uszczelkę pod głowicą ale zadzwoniłem do gościa z zayptaniem czy koniecznie chce czapkę zdzierać jak nie ma takiej potrzeby :)
okazało się że nie chce,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości