Od przedwczoraj walczymy na forum Passata
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Myślę że pomocny post
takie dane są na forum Passata
Fazy dla silnika 1Y:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ.
Dla silnika AAZ:
- otwarcie zaworu ssącego 6° po ZZ
- zamknięcie zaworu ssącego 20° po ZW
- otwarcie zaworu wydechowego 25°30 przed ZW
- zamknięcie zaworu wydechowego 6°30 po ZZ
Fazy dla 1.9 sdi AGP,AQM:
* otwarcie zaworu ssącego 11° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 40° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 10° przed ZZ
Dla silników 1.9 tdi:
* otwarcie zaworu ssącego 16° po ZZ
* zamknięcie zaworu ssącego 25° po ZW
* otwarcie zaworu wydechowego 28° przed ZW
* zamknięcie zaworu wydechowego 19° przed ZZ
Do tego tu macie wykres Rob555 :
dane silnika
AFN z realnym ponad 350tys km przebiegiem
Pompa 11 (org)
Wtryski 230
Turbo BRD
FMIC
Kat out
kilkudniowy odstep miedzy pomiarami (bo tym autem non stop sie jezdzi)
Wałek z Golfa mk4 1.9SDI
![Obrazek](https://lh4.googleusercontent.com/-6lbqGUt_ThM/TzWaY5fbKEI/AAAAAAAAA-4/LVIFzMLUvCs/s500/SDI%2520walek.jpg)