Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 27, 2011 09:57

Marcin997 pisze:A jak nie mam tej sprężynki w dźwigni dozownika to co? Dać jakąś?
Tak.
Jeżeli któraś z tych martwych pomp miała dodatkową reg. b.jałowego,to przeszczep z niej przyspieszacz i całą górę,tylko wtedy nie dawaj tej najmniejszej sprężynki na gova (talerzyk i zabezpieczenie) i będzie git.

Masz tutaj taką małą lekturę :bajer:
Obrazek Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Marcin997 » ndz mar 27, 2011 11:15

No myślałem nad przeszczepem przyspieszacza... Ale doszedłem do wniosku że nic mi to nie da, ponieważ mój przyspieszacz albo nie działa, albo jego zadaniem jest tylko i wyłącznie zwiększac kąt wtrysku.. Bo obrotów nie podnosi.. Po zaciągnięciu go, słuchać że coś się zmienia, ale nie są to obroty... Więc wątpie czy mi to coś da...
Co do sprężynki.. To jaką dać?? Jak silna ma być?? Jakiś przykład albo coś? Jak długa...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 27, 2011 12:14

Marcin997 pisze:Więc wątpie czy mi to coś da...
Jeżeli masz górę pompy przystosowaną do zwiększania obrotów,to da i to dużo.
Tak musi wyglądać pompa http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123" onclick="window.open(this.href);return false;
Marcin997 pisze:Co do sprężynki.. To jaką dać?? Jak silna ma być?? Jakiś przykład albo coś? Jak długa...
Przełóż z innego governora i po krzyku.
Tą do dźwigni dozownika też lepiej żebyś znalazł... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Marcin997 » ndz mar 27, 2011 15:08

No właśnie o tą do dozownika mi chodzi.. Bo nie wiem jaka ma być długa ani jak silna...

No mam tą górę z zwiększaniem obrotów... To czyli będę musiał dać sprężynkę tą co lubi wpadać do pomp :jezor: Tylko będzie gdzie ją zaczepić???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 27, 2011 15:32

Marcin997 pisze:No właśnie o tą do dozownika mi chodzi.. Bo nie wiem jaka ma być długa ani jak silna...
Pozostaje Ci mieć nadzieję,że masz ją w tej pompie :bajer:
Marcin997 pisze:To czyli będę musiał dać sprężynkę tą co lubi wpadać do pomp :jezor: Tylko będzie gdzie ją zaczepić???
Tak,trzeba założyć tą nieszczęsną sprężynkę.Dźwignia dozownika powinna być przystosowana.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Marcin997 » ndz mar 27, 2011 15:53

Znając moje szczeście.. Tam też jej nie będzie...

Jak założę górę pompy tą z osobną regulacją, i zaczepię tą sprężynkę, to muszę zmieniać dźwignie na dole przyspieszacza?? Musi byc połączona tym prętem?? Bo nie uśmiecha mi się ściągać pompę z silnika...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 27, 2011 16:18

Marcin997 pisze:Jak założę górę pompy tą z osobną regulacją, i zaczepię tą sprężynkę, to muszę zmieniać dźwignie na dole przyspieszacza?? Musi byc połączona tym prętem?? Bo nie uśmiecha mi się ściągać pompę z silnika...
Tak,dół też do zmiany,ale uwierz mi-gra jest warta świeczki :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Marcin997 » ndz mar 27, 2011 21:25

aha :) Skoro tak mówisz.. ;] To pewnie jest w tym coś.. Jeszcze nie wiem co ale trudno :jezor: Ale tak mi się nie chce od nowa rozrządu robić no... :cool:
Jeszcze takie zimno teraz....
A jak bym tak tylko odkręcił wszystkie śruby, i nie odkręcając koła po prostu pociągnął pompę do siebie.. Dało by rade?? :D Bo tam tylko zawleczka jest i tyle.. Żadnej mecyi nie ma :)
Co O tym Michał_1977, sądzisz?? :chytry:
Wiem wiem.. Kombinuje... Ale trzeba sobie ułatwiać :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 27, 2011 23:11

Marcin997 pisze: Bo tam tylko zawleczka jest i tyle.. Żadnej mecyi nie ma :)
Cały przyspieszacz trzeba zmienić,a rozrząd złożyć,to jest chwila :bajer:
Dasz radę :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: arwam » pn mar 28, 2011 00:56

Marcin997 pisze:arwam, Taką ładną pompę zajechać.. Toś narobił :kac: Na dwójce 130????? Kolega Nissanem 200SX S14a 2litry uturbiony 205KM na dwójce 140.. A TY TDI-kiem... No to łądnie :DD
i to w audi 80 ze skrzynią od AAZ'a każdy kto jeździł takim autem wie jaką krótką skrzynię ma.


normalnie nie modzonym silnikiem nie bardzo idzie dobić do 80km/h na dwójce jak chcesz maksymalnie wyzyskać przyspieszenie to trzeba jużprzy 60 zmieniać na trójkę.

to było edukacyjnie, miałem nadzieję wysadzić silnik ale bestia okazała się być wytrzymalsza niż pompa.
Diagnoza to totalnie zniszczony tłoko-rozdzielacz z falą.
przy składaniu nowej pompy pokaże czego Nie należy zakładaćżeby uniknąć takiegi fuck-upu jak u mnie. z tym że AAZ'a na 12mm nie będę kręcił ażdo takich obrotó ale z racji dłuższej skrzynia prędkości będą pewnie takie same.


Marcin997 pisze:Jak wy to robicie.. (nie mówie tu o M_TDI ale o silnikach TD 1.6 z tego co widziałem na wielu filmikach z forum..)
1.6 ze skrzynię ASD to jest łatwizna do takiech prędkości wyrkęcić.
M-TDI jużznacznie trudniej. a na pytanie jak: odpowiem tak:
metoda prób i błędów. po błędach analiza efektów i powne próby.
po 1.5-ra rocznym dopieszczaniu szczegółów w tej pompie zakończyła żywot w Audi mojego ojca :)
ale teraz jestem bogatszy o pewną więdzę. wkrótce zdjęcia z efektów autopsji :)



maciyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:44
Lokalizacja: Brzegi

Re: Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: maciyk » pn mar 28, 2011 20:42

arwam pisze: i to w audi 80 ze skrzynią od AAZ'a każdy kto jeździł takim autem wie jaką krótką skrzynię ma.
to do ilu obrotów wkręciłeś?, w moim Passacie ze skrzynią CHA musiałbym mieć ponad 9500 obrotów żeby tyle jechać na dwójce



Awatar użytkownika
Marcin997
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Marcin997 » pn mar 28, 2011 21:08

A no na takiej skrzyni to może.. Ja mam 4T wiec już wiemy o co chodzi.. :P

Michał_1977, cały przyspieszacz???? Chyba nie mówisz żebym pompę rozbebeszał.. Mam tylko wyciągnąc zawleczkę, wyjąć wszystkie podkładki itp itd, wajche i te sprawy i tyle mi się wydaje tak?? Czy głębsza ingerencja...?



arwam

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: arwam » pn mar 28, 2011 22:29

maciyk, niesetety obrotka nie ma ale bardzo wysoko się silnik wkręcił bo jego dźwięk przypominał już niemal dźwięk silnika w ścigaczu.

a tu zdjęcia z autopsji trupa :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... start=1330" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Mk2 1.6 td duuży wzrost obrotów

Post autor: Michał_1977 » wt mar 29, 2011 00:01

Marcin997 pisze:wajche i te sprawy i tyle mi się wydaje tak?? Czy głębsza ingerencja...?
Odkręcasz 2 śruby mocujące dźwignię przyspieszacza do pompy i przekładasz.Tłoczek w pompie itd. nie interesują Cię.Sprawdź tylko,czy krzywka wciskająca owy tłoczek ma takie samo podsadzenie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 238 gości