Strona 3 z 3

Problem z rozrzadem 1.9 D

: ndz lut 20, 2011 19:48
autor: goliatm
Obrazek


Witam ponownie kolegow mechanikow.
wiec wszystko z kolem i walem jest wporzadku (nadarmo moja praca wykrecanie i skrecanie)
pukty sie nie przesowaja, silnik chodzi bez rzadnych klekotan. Przyczyna moze moglbybyc napinacz poniewaz moj byl strasznie przechodzony a po zalozeniu nowego nie mialem zadnych problemow z ustawieniem rozrzadu.
Z tym ze w tej chwili silnikiem jak i calym autem strasznie trzesie a z rory kopci jak z komina.
macie jakies pomysly czy to pompa czy tez wtryski ? Obrazek

Problem z rozrzadem 1.9 D

: ndz lut 20, 2011 20:12
autor: munior
goliatm pisze:wiec wszystko z kolem i walem jest wporzadku (nadarmo moja praca wykrecanie i skrecanie)
pukty sie nie przesowaja, silnik chodzi bez rzadnych klekotan. Przyczyna moze moglbybyc napinacz poniewaz moj byl strasznie przechodzony a po zalozeniu nowego nie mialem zadnych problemow z ustawieniem rozrzadu.
Z tym ze w tej chwili silnikiem jak i calym autem strasznie trzesie a z rory kopci jak z komina.
macie jakies pomysly czy to pompa czy tez wtryski ?
Kąt wtrysku po tym ustawiłeś ? choć objawy które opisujesz raczej do tego nie pasują ,ale mus po takiej robocie ustawić ,na jaki kolor ci kopci ? Bo jak na czarno ,to coś mi sie zdaję że przyczyną są albo wtryski albo pompa

Problem z rozrzadem 1.9 D

: ndz lut 20, 2011 20:26
autor: goliatm
katu w ogule nie ruszalem, a kopci na bialutko. w sumie chwile po odpalenu auto prawie nic nie kopci tylko tyrzesie silnikiem , jak tylko dodam gazu to z rury jak ze swiecy dymnej, a silnikiem w ogole nie trzesie (moze minimalnie) jesli wejdzie na swoje obroty to tak jak po odpaleniu.

Problem z rozrzadem 1.9 D

: pn lut 21, 2011 13:45
autor: munior
goliatm pisze:katu w ogule nie ruszalem
Rozbierałeś rozrząd i kąta nie ruszałeś :bajer:
sam się ruszył ,tylko o tym nie wiesz :chytry: wystarczy że inaczej napiąłeś napinacz i po kącie :grin: czujnik zegarowy w głowicę tłokorozdzielacza i ustawiasz

Re: Problem z rozrzadem 1.9 D

: pn lut 21, 2011 20:49
autor: goliatm
munior pisze:
goliatm pisze:katu w ogule nie ruszalem
Rozbierałeś rozrząd i kąta nie ruszałeś :bajer:
sam się ruszył ,tylko o tym nie wiesz :chytry: wystarczy że inaczej napiąłeś napinacz i po kącie :grin: czujnik zegarowy w głowicę tłokorozdzielacza i ustawiasz
ok kolego mechaniku, kata w ogole nie ustawialem i nie bede ustawiac. otkrylem ze trzesie i kopci dlatego ze na jeden tlok nie chodzi. poprostu kiedy go kupilem byl juz popsuty jak na poczatku wyjasnialem. musial gosc mi nie powiedzc ze z rozrzadem mial problemy i zawor lub tlok jest (skrzywiony-pekniety) bo wtryskiwacze i pompa sa w porzadku

\wszystkim serdecznie dziekuje za cenne porady
pozdrawiam