Glowica

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Glowica

Post autor: arwam » czw lut 03, 2011 13:42

Michał_1977 pisze:To po co wcześniej takie coś pisałeś? :chytry:
tak napisałem że po odpaleniu będzie lekko przebierać a nie że będzie przerywać odpala na dotyk a sądząc po tym co ostatnio zobaczyłem na ojcowym silnku jak przerywał na pompie 9mm a jak zaczął pracować po zmianie pompy na 12mm , to wieksza pompa powinna skutecznie rozwiązać problem przebierania na mrozie.
Michał_1977 pisze:Ponad to,przypomnę Ci jeszcze raz-planowanie głowicy to koszt ok.50zł,a nowa uszczelka + koszt robocizny,tj.ok.350-400zł-to raz,a dwa,że jak splanujesz lekko głowicę,to zawsze możesz trochę mniej dmuchać w silnik i na jedno wyjdzie.

nie wyjzie na jedno bo jak masz mniejszy stopień doładowania to nie da rady wtedy wlać tyle paliwa w silnik, tzn lać można tylko że będzie więcej czarnego dymu i taka ilość paliwa nie da takiej mocy jak przy mniejszym stopniu sprężania ale większym stopniu doładowania.
mój cel to 2XX KM

Michał_1977 pisze:Ja wolę na zimne dmuchać i robotę robić 1 RAZ,a Ty,czy kto inny,to już jak wolicie...możecie zakładać w ślepo,nawet taką pogiętą jak chiński paragraf...
głowica już była w odpowiednim zkładzie gdzie ją sprawdzili i na szczelność i na to czy jest prosta. odchyłka to 0,01mm z tego co stwierdzili i sami powiedzieli żeby nie ruszać.
jakbym był zmuszony planować to bym powiększył wnętrze komory wirowej a tak tylko kanał obrobię żeby silnik był jeszcze sprawniejszy na wysokich obrotach niż poprzedni.
chociaż to jest stroker to i tak nigdy nie dorówna temu co można z 1.6zrobić zwłaszcza jeśli chce iść w stronę wysokich obrotów.
co prawda pojemnośc swoje zrobi ale w tym wypadku zabierze trochę góry chyba żeby zrobić rozwiert na 83mm i dać fordowskietłoki a wał od 1.6 lub 1.5D

ale wtedy będą podpory wału zagrożone.
zobaczymy jeszcze jak się będzie miała sprawa z drugim silnikiem.
może tamten pójdzie na rozwiert i wał się by wsadziło od 1.6 lub 1.5.
w tym może jeszcze się pobawię GTB2260VK i przetestuję system sterowania geometrią mojego pomysłu.
jeśłi wszystko zadziała to będzie to działać niemal jak w TDI z tym że powinno być bardziej odporne na odkładanie sadzy w turbine i przynajmniej w teorii nie powinno być over-boostów
Toshiba pisze: Komprecha mi idzie w węże chłodzące.
profilaktycznie przyjrzyj się nagrzewnicy i zwróć uwagę na to czy jak włączysz ogrzewanie czy nie czuć płynu ale najprawdopodobniej będzie to głowica. opcja z blokiem też jest możliwa ale mało prawdopodobna.
gdybyś i blok miał do wymiany to szukaj raczej całego silnika



Awatar użytkownika
jenrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 18, 2007 20:59
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Glowica

Post autor: jenrix » czw lut 03, 2011 13:57

ostatanio też miałem podobny problem i okazało się że głowica pęknięta, ciężko było znaleśc w moich okolicach samą głowice... po tygodniu trafił sie kompletny silnik SB za 500 zł z nowym sprzęgłem i w lepszym stanie niz mój stary
:bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Glowica

Post autor: Michał_1977 » czw lut 03, 2011 17:11

arwam pisze:tak napisałem że po odpaleniu będzie lekko przebierać a nie że będzie przerywać odpala na dotyk
Chcesz mi powiedzieć,że silnik odpala na tyk,a po odpaleniu zaczyna mu odbijać? Jakoś nie chce się to kupy trzymać.
Ja rozumiem,że silnik przy odpalaniu może trochę nierówno "chwytać" i po odpaleniu chwilę przebierać,ale nie,że odpala od strzała,a później świruje...
arwam pisze:głowica już była w odpowiednim zkładzie gdzie ją sprawdzili i na szczelność i na to czy jest prosta. odchyłka to 0,01mm z tego co stwierdzili i sami powiedzieli żeby nie ruszać.
arwam, nie odwracaj kota ogonem :chytry:
Piszesz w temacie,w którym trzeba udzielić pomocy,a nie opisywać własny silnik.Ktoś złoży silnik w/g Twojej teorii,z nieplanowaną głowicą na metalowej uszczelce i za chwilę będzie musiał jeszcze raz go robić ,bo blaszana nie dopasowuje się do nierówności tak jak szmaciana,a wtedy na Twoją głowę posypią się takie joby,że Ci w pięty pójdzie...dodatkowo warna zgarniesz,bo w regulaminie jest napisane co nie co o tym :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Glowica

Post autor: thumbs » sob lut 05, 2011 23:38

odebralem dzisiaj auto a raczej sam zlozylem z pomoca wujka mechanika :D ale auto nie do poznania chodzi jak nowka dieselek :d
remont kosztowal ogram kasy bo i olej i filtr plun w chlodnicy zmieniany rozrzad zrobina glowica planowana zawory zrobiony(itd uszczelniacze) super sprawa teraz wiem czym jade :D


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości