Strona 3 z 3

: pt mar 23, 2007 20:23
autor: Krzylu
skarredasch, po co chcesz ograniczac cisnienie doladowania??

IC jest po to zeby ci auto niepuchlo w lato czyli turbina sie niemeczyla zabardzo,manometr jest przydatny wiesz jakie cisnienie pompuje twoja turbina

: pt mar 23, 2007 20:44
autor: skarredasch
chcę ograniczyć do , jak sie da, 1 bar...nie chce za bardzo wyciskać silniczka...jak zamontuję IC to pomyślę o większym ciśnieniu, ale na razie spokojnie, powolutku, aż będę zadowolony ;)... (czyli pewnie nigdy nie przestanę kręcić)...
co do IC - jakie pasuje do mk3? troszkę miejsca tam gdzieniegdzie jest...

: pn mar 26, 2007 09:20
autor: Dj Darecki
skarredasch pisze:dzieś widziałem zdjęcie takiej turbinki wyjętej...
czy ta regulacja to jest wastegate??
To jest prawdopodobnie K03 ( taka jak moja :) )
Jak chcesz zwiększyć ciśnienie musisz wykręcać śrubki , dzwignia musi iść w prawo.
Ale w ten sposób duzo nie wyciśniesz bo się skończy gwint :( u mnie na odkręconych na maxa śrubkach mam ledwo 0,9 Bara.
Tylko wstawienie MBC da większe ciśnienie o ile K03 na to pozwoli .

PozdrO

: pn mar 26, 2007 11:19
autor: boostertd
mam pytanko jak wylaczyc to EGR??

: pn mar 26, 2007 16:50
autor: Dj Darecki
boostertd pisze:mam pytanko jak wylaczyc to EGR??
Odłączyć wtyczke zasilania
elektrozaworu sterującego Egr-em i można dodatkowo zaślepić rurke idącą z wydechu do zaworu Egr :)

PozdrO

: pn mar 26, 2007 20:29
autor: pablo2303
Ja jeździłem na odłączonej wtyczce od EGR i było :okej:
Ale zauważyłem że z włączonym EGR inaczej reaguje dzwignia od turbo (szybciej się otwiera - chyba), więc już nie wiem jak jest lepiej, chyba zaślepię i zostawię podłączony?

: wt kwie 03, 2007 01:01
autor: gniochu
tomcio666 pisze:1.5 mm
1.5mm??