Bolec w membranie, jak zwiekszyc cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt mar 23, 2007 20:23

skarredasch, po co chcesz ograniczac cisnienie doladowania??

IC jest po to zeby ci auto niepuchlo w lato czyli turbina sie niemeczyla zabardzo,manometr jest przydatny wiesz jakie cisnienie pompuje twoja turbina



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt mar 23, 2007 20:44

chcę ograniczyć do , jak sie da, 1 bar...nie chce za bardzo wyciskać silniczka...jak zamontuję IC to pomyślę o większym ciśnieniu, ale na razie spokojnie, powolutku, aż będę zadowolony ;)... (czyli pewnie nigdy nie przestanę kręcić)...
co do IC - jakie pasuje do mk3? troszkę miejsca tam gdzieniegdzie jest...



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn mar 26, 2007 09:20

skarredasch pisze:dzieś widziałem zdjęcie takiej turbinki wyjętej...
czy ta regulacja to jest wastegate??
To jest prawdopodobnie K03 ( taka jak moja :) )
Jak chcesz zwiększyć ciśnienie musisz wykręcać śrubki , dzwignia musi iść w prawo.
Ale w ten sposób duzo nie wyciśniesz bo się skończy gwint :( u mnie na odkręconych na maxa śrubkach mam ledwo 0,9 Bara.
Tylko wstawienie MBC da większe ciśnienie o ile K03 na to pozwoli .

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
boostertd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr lut 28, 2007 00:40
Lokalizacja: CHEŁM
Kontakt:

Post autor: boostertd » pn mar 26, 2007 11:19

mam pytanko jak wylaczyc to EGR??



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn mar 26, 2007 16:50

boostertd pisze:mam pytanko jak wylaczyc to EGR??
Odłączyć wtyczke zasilania
elektrozaworu sterującego Egr-em i można dodatkowo zaślepić rurke idącą z wydechu do zaworu Egr :)

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

pablo2303
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: sob gru 16, 2006 18:36
Lokalizacja: WLKP

Post autor: pablo2303 » pn mar 26, 2007 20:29

Ja jeździłem na odłączonej wtyczce od EGR i było :okej:
Ale zauważyłem że z włączonym EGR inaczej reaguje dzwignia od turbo (szybciej się otwiera - chyba), więc już nie wiem jak jest lepiej, chyba zaślepię i zostawię podłączony?



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt kwie 03, 2007 01:01

tomcio666 pisze:1.5 mm
1.5mm??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości