Strona 3 z 3

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 22:30
autor: faradek
Michał_1977 pisze:Do reg.obrotów powinna być pionowa śruba za pompą,a jeśli takiej nie ma,to regulację obrotów trzeba trzeba wykonać poprzez naciągnięcie lub popuszczenie linki
Podaj jakieś źródło tych rewelacji. :food:

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 22:34
autor: stanlej
no wlasnie tego naciagu linki to i ja nie rozumiem...

problem po wymianie pompy

: sob sty 08, 2011 09:02
autor: Michał_1977
faradek pisze:Podaj jakieś źródło tych rewelacji.
M.in. SAM NAPRAWIAM-VW GOLF,a autora nie pamiętam,bo kniga leży w warsztacie.
A może Ty masz inny-lepszy sposób? :chytry:

Re: problem po wymianie pompy

: sob sty 08, 2011 11:18
autor: faradek
Mam w domu dwie książki, jedna wydawnictwa WKŁ, autor H.R.Etzold, druga wydawnictwa KALMEX, autorem jest Bogumił Kalinowski. Obie podają taki sposób regulacji: Obrazek

Re: problem po wymianie pompy

: sob sty 08, 2011 19:03
autor: Q_mac
Sam naprawiam też podaje taką regulacje. Naciągniecie linki nawet na prostą logikę spowoduje takie samo przestawienie dźwigni jak regulacją ową śrubą.[quote][/quote] Również mam taką pompę i niestety żyje z niskimi obrotami na zimnym ;) Do ori z 1V i tak na pewno nie wrócę ;p

problem po wymianie pompy

: sob sty 08, 2011 20:10
autor: Michał_1977
faradek, nie zaglądałem dziś do knigi...być może mylę się,ale daję głowę,że gdzieś to wyczytałem lub usłyszałem.Jeżeli mylę się to sorki (potrafię się przyznać),ALE:
Q_mac pisze:nawet na prostą logikę
Jeśli już przy logice jesteśmy,to na pewno logiczne jest także to,że jeśli ową śrubką należy bardzo dokładnie ustawić obroty,to znaczy,że nie służy ona tylko do prędkości obrotowej,ale także do wydatku.
Nie może być tak,że w pompie nie będzie wyregulowany wydatek.Nawet jeśli ma do tego służyć wspólna śruba,to wydatek MUSI być wyregulowany,bo inaczej obroty świrują.

problem po wymianie pompy

: sob sty 08, 2011 21:31
autor: stanlej
no u mnie jest tak jak widać...obroty powoli sie podnoszą przez jakiś czas potem jest spokój, a pozatym musze zmienić dwa wtryski france na orginalne niemieckie, jeden francuz cieknie i może sie zapowietrzać...

problem po wymianie pompy

: ndz sty 09, 2011 21:15
autor: stanlej
a powiedzcie mi czy wtryskiwacze od zwyklego diesla można ustawić na 155bar? bo mam końcówki 155 ale dwa korpusy dostałem 130 od zwyklaka. da rade to ustawić ?

problem po wymianie pompy

: ndz sty 09, 2011 22:03
autor: arwam
stanlej pisze:a powiedzcie mi czy wtryskiwacze od zwyklego diesla można ustawić na 155bar? bo mam końcówki 155 ale dwa korpusy dostałem 130 od zwyklaka. da rade to ustawić ?

można jak wtryskiwacze masz jedno-spręzynowe to korpusy poza oznaczeniami nie różnią się niczym .
ustawiaj na 160 bo po chwili spadnie o jakieś 5 bar

problem po wymianie pompy

: ndz sty 09, 2011 22:37
autor: stanlej
ok dzięki, ej a może wszystkie założyć 130? ustawić na 160b i latać na 4 jednakowych...hmm

jak będzie trzeba to i 4 się znajdą;d

problem po wymianie pompy

: czw sty 13, 2011 20:48
autor: stanlej
no jutro może w końcu wymienię wtryski i zobaczymy, ale pewnie i tak czeka mnie wizyta u pompiarza, najbliżej mam do Siedlec. a może ma z was ktoś jakiegoś dobrego speca od pomp? no bo pewnie będe musiał ustawić ten wydatek...

a i jeszcze rozważam taką ewentualność żeby wziąć tłokorozdzielacz i go podmienić ze starej pompy do nowej. jak myślicie? one będą wogóle pasować?