Kolego Conrad81 gdzie znalazłeś w tym temacie że sprawdzałem EGR'a? Po co piszesz takie głupoty? Żebyś chociaż doradził coś w tym temacie jak pozostali użytkownicy, a ty się tylko wcinasz na sam koniec i chcesz zabłysnąć. Ale mniejsza z tym zawsze muszą być tacy ludzie.
Powracając do tematu, złożyłem to, przeczyściłem EGR, i zobaczyłem rzeczy o której też napisał zabba88, dosłownie została 1/2 kolektora. Strasznie zamulone. Ja dość wkręcam to auto na obroty, chociaż przez ostatni tydzień jazdy był używany na krótkich dystansach. Zresztą kupiłem to auto od kobiety.
Temat rozwiązany! Dziękuję wam za pomoc i rady, zawsze nowe doświadczenie!
Pytanie czy radzicie abym wyczyścił sam kolektor, czy też turbinę?
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Łuki_79
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
- Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Wykonaj log dynamiczny grupy 011 to się okaże czy turbo jest do czyszczeniaTekilus pisze:Pytanie czy radzicie abym wyczyścił sam kolektor, czy też turbinę?
Nie odpala, bład N109 silnik ALH golf IV
Witam!
W Końcu wszystko poskładałem, ustawiłem kąt wtrysku na 48 i w końcu wszystko śmiga. Dzięki Panowie za pomoc. Z każdym doświadczeniem człowiek coraz mądrzejszy. Pozostało mi oddać turbinę do czyszczenia, bo logi są w porządku, ale profilaktycznie. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
W Końcu wszystko poskładałem, ustawiłem kąt wtrysku na 48 i w końcu wszystko śmiga. Dzięki Panowie za pomoc. Z każdym doświadczeniem człowiek coraz mądrzejszy. Pozostało mi oddać turbinę do czyszczenia, bo logi są w porządku, ale profilaktycznie. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki.
Tanie części samochodowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 103 gości