AXR pracuje na trzech cylindrach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: robertsobol1983 » czw sty 13, 2011 13:58

GOLF1939 pisze:zalecenia pewnie ze względu na dbałość o środowisko ale moze i nie tylko
przede wszystkim dlatego że stosowany olej 5W/40 jest jeszcze płynny i nie robi się kasza nawet przy -40st/C i dlatego takie rozgrzewanie nie ma sensu bo i tak w kilka sekund od rozruchu silnika olej smaruje już wszystkie potrzebne elementy i wszystko pracuje jak należy. takie rozgrzewanie silnika na postoju stosuje sie dla olei 15W/40 gdzie olej słabej jakości i czesto gorszej niż wynika z jego specyfikacji robi się tak gęsty że pompa ma problem w dostarczeniu jego na każdy element smarny. Olej 15W/40 powinien zamarzać dopiero chyba (nie pamietam juz) ale przy -25C a tak naprawde robi to już przy -15C wiec gdy 5W/40 specyfikacja jego mówi ze powinien przy chyba -40C dopiero zamarzać to nawet jak kupimy ten z tańszej półki to i tak mamy pewnosć ze przy -30 jeszcze jest rzadki i pompa bezpośrednio po rozruchu samruje nam wszystkie elementy - o to chodziło producentowi. A rozgrzewanie na postoju TDI raz że trwa wieczność a dwa nie korzystnie wpływa na osadzanie sie nagaru nagaru na różnych elementach silnika co potem skutkuje nieprawidłowa ich pracą i awariami - o to kaman było producentowi - chodzi tylko o olej 5W/40 nic innego :bajer:


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
robertsobol1983
Forum Master
Forum Master
Posty: 1000
Rejestracja: wt lis 25, 2008 10:42
Lokalizacja: Milicz

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: robertsobol1983 » czw sty 13, 2011 14:05

Taksówkarz pisze:Wszystko jest juz ok, auto jezdzi i pali bez zarzutu. Tak jak napisalem wyżej, kupiłem nowy orginał na Allegro za 890zł z gwarancja na rok, montarz 100zł
sporo - za 4 nowe z robotą zapłaciłem 1600zł a Ty za jeden z robotą 1000zł i nie wiadomo kiedy nastepny poleci i znowu 1000zł i potem trzeci i kolejne 1000zł. Wymiana jednego zawsze skutkuje większymi kosztami bo oszczednosc jest tylko pozorna w danej chwili ale suma smarów wychodzi sie sporo do tyłu na większym odcinku czasu :bajer:


Ani Mazda, ani Merca gwiazda nie da Ci tyle, co VW JAZDA :)

NIE UDZIELAM PORAD I NIE ANALIZUJE LOGÓW NA PW

Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » śr kwie 13, 2011 21:45

Wracam do tematu, ponieważ padł mi kolejny pompowtrysk. Jeszcze nie wiem czy to ten który wymieniałem w zimę czy jakiś inny, jutro po podłączeniu pod komputer bede wiedział.
Wracam do pytania, czym różni sie pompowtrysk z oznaczeniem 038130073BF od 038130073AQ (ten drugi typ mam montowany, chyba oryginalnie w aucie).
Oba są do 1.9TDi 101KM.
Prosze Was o pomoc.



Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » czw kwie 14, 2011 07:23

Czy ktoś może wie czym różnią się te pompowtryski?



Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » czw kwie 14, 2011 07:59

http://moto.allegro.pl/pompowtryski-038 ... 68972.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » czw kwie 14, 2011 15:48

Czy może mi ktoś powiedzieć czym różni sie pompowtrysk z oznaczeniem 038130073BF od 038130073AQ (ten drugi typ mam montowany, chyba oryginalnie w aucie).
Oba są do 1.9TDi 101KM.



Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » czw kwie 14, 2011 18:47

Dowiedziałem się że ten pompowtrysk 038130073BF jest montowany do vw new beetle a 038130073AQ był w moim golfie. Ten BF po połowie roku padł w moim golfie.
Oba auta mają silniki 1.9TDi o mocy 101KM, czy czymś sie różnią, czy można zapożyczyć pompowtrysk z new beetle do golfa? Czy bedzie miało to znaczenie przy ewentualnej reklamacji?



Awatar użytkownika
Taksówkarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 21:35
Lokalizacja: Olsztyn

AXR pracuje na trzech cylindrach

Post autor: Taksówkarz » pt kwie 15, 2011 19:50

Można pisać i każdy ma to gdzieś...
Dla informacji, jeżeli ktoś bedzie tego szukał, seryjnie do Golfa 1.9TDI 101KM AXR montowane były pompowtryski z oznaczeniem 038 130 073 AQ i jako nowych już tych pompowtrysków nie sprzedają, jako zamiennik jest pompowtrysk z oznaczeniem 038 130 073 AG



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości