Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » pn lut 13, 2006 19:16
			
			
			
			
			ze 2 chwile - trzeba ze 30 kilometrów czasem przelecieć zanim sie olej rozgrzeje do własciwej temperatury 

 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Michalak							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 61
 		- Rejestracja: śr lut 08, 2006 23:49
 		
		
																					- Lokalizacja: 3Miasto
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michalak » wt lut 14, 2006 01:00
			
			
			
			
			Corvax pisze:ze 2 chwile - trzeba ze 30 kilometrów czasem przelecieć zanim sie olej rozgrzeje do własciwej temperatury
To nie mało  
  
A po jakim czasie pompa wystygnie ?
 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.wincent30.prv.pl/][img]http://83.238.41.10/wincent/Foto/4golfy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » wt lut 14, 2006 01:06
			
			
			
			
			zanim wszystko sie rozgerzeje, rozrusza to juz 3 razy zdazymy dojechac na miejsce :p
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt lut 14, 2006 14:12
			
			
			
			
			paolo, no niestety :d diesel sluzy do jezdzenia, a nie do podjezdzania 5km po bulki 

 
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » wt lut 14, 2006 15:41
			
			
			
			
			zaprzal pisze:paolo, no niestety :d diesel sluzy do jezdzenia, a nie do podjezdzania 5km po bulki 

 
 no jak to samochod 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » wt lut 14, 2006 15:47
			
			
			
			
			zaprzal,  rozumiem że do jeżdzenia po bułki wolałbys melexa 

 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt lut 14, 2006 16:10
			
			
			
			
			Corvax, proste 

 przynajmniej sie jest na swiezym powietrzu 

 a tak serio to mialem na mysli, ze diesle sa raczej robione do jezdzenia wiekszych przebiegow i na trasach, a nie zeby odpalic, nie dac sie nawet zagrzac i zgasic (i tak przez cale zycie 

)
 
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » wt lut 14, 2006 16:22
			
			
			
			
			Żadne auto tego nie lubi - nie bez powodu mówi się że zimny rozruch silnika jest porównywalny z przejechaniem 100km.
A wracając do tematu to nie nalezy przesadzać z ostrożnością - bo w końcu auto jest dla kierownika, a nie kierownik dla auta - ja czekam ze zwieszaniem obrotów pow. 2,5k az sie woda zagrzeje i jezdze normalnie - oczzywiscie z katowaniem do limitera to faktycznie warto zaczekać dłuzej, ale jak jest dobra i często wymieniana oliwa to nie powinno byc strachu. To samo z gaszeniem - w wiekszosci wypadków nie ma sensu czekac te przysłowiowe 30sek - nawet jeśli jedziemy z trasy gdzie dawalismy przez kilka godzin w palnik - to zanim do jedziemy na miejsce mozna sobie troche pouprawiać PSJ i turbo zdazy sie wychłodzić. Jedyne czego nie wolno bezwzględnie robic to wkręcanie silnika na obroty i natychmiastowe gaszenie go.
A jak wszystko zawiedzie to turbinka z kolektorem do 1Z to jakies 700zł 

 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » wt lut 14, 2006 16:41
			
			
			
			
			podsumowujac temat jesli bedizesz katowal diesla nie rozgrzewal, szybko gasil...to zrobisz jedynie 300 000 km, a jezeli bedziesz dbal i jezdzil jak emeryt to 600 000 km  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michalak							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 61
 		- Rejestracja: śr lut 08, 2006 23:49
 		
		
																					- Lokalizacja: 3Miasto
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michalak » wt lut 14, 2006 19:08
			
			
			
			
			paolo pisze:podsumowujac temat jesli bedizesz katowal diesla nie rozgrzewal, szybko gasil...to zrobisz jedynie 300 000 km, a jezeli bedziesz dbal i jezdzil jak emeryt to 600 000 km
Ciekawe podsumowanie  

 
			
									
									
		
		
				[url=http://www.wincent30.prv.pl/][img]http://83.238.41.10/wincent/Foto/4golfy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » wt lut 14, 2006 19:20
			
			
			
			
			Tak, ciekawe, jednak rzecz nie w silniku - bo ten jest raczej nie do zajechania, a w osprzęcie - a ten juz niekoniecznie nawet 300k wytrzyma
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » śr lut 15, 2006 00:54
			
			
			
			
			podsumowanie z przymruzeniem oka 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michalak							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 61
 		- Rejestracja: śr lut 08, 2006 23:49
 		
		
																					- Lokalizacja: 3Miasto
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michalak » czw lut 16, 2006 01:40
			
			
			
			
			Corvax, 
Co to oznacza ?  1Z@ASV podkręcony czy co ?
			
									
									
		
		
				[url=http://www.wincent30.prv.pl/][img]http://83.238.41.10/wincent/Foto/4golfy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » czw lut 16, 2006 12:56
			
			
			
			
			wymienione wtryski, na te z silnika ASV - czyli najmocniejsze wtryski jakie byly montowane w silnikach TDI 110PS.
Jestem juz po regulacji dawki no i powiem Wam, ze to auto naprawde zaczęło jeździc 
Na podkrecanie jeszcze przyjdzie czas 

 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości