Strona 3 z 3

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

: pn paź 25, 2010 12:20
autor: Jaaro
U mnie w ALH przyczyną "zamulenia" samochodu był zawór N109 na pompie wtryskowej. Czasem również po odpaleniu dostawał wyższych obrotów tak na 2tys. ale tylko na 1 sekundę po odpaleniu. Jak skasowałem błąd N109 to auto szło jak burza, ale czasem błąd powracał. Po wymianie tego zaworka wszystko wróciło do normy.

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

: pn paź 25, 2010 13:33
autor: Hubert MK4
Komputer nie wykazuje zadnych poważniejszych błędów silnika. Odpala ładnie, nie kopci, obroty ok 950.

Nie łapie notlaufów, podmieniałem przepływkę, czyściłem n75(cyka) i beż żadnych zmian z tym spalaniem.

Czy możliwe że przeskoczył rozrząd przy ostrym pędzlowaniu samochodu. Pompa wtryskowa była ostatnio uszczelniana i regulowana.

Delikatne wciśnięcie gazu powoduje wzrost z np. 5,5 na 7,5 a następnie na 9,5 itd. Dawniej również rosło ale wolniej i szybko spadało do normalności

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

: pt sty 07, 2011 01:20
autor: lebex
po 4 miesiacach wrociłem "zbumpować temat"


- wymiana przeplywomierza - auto juz nie muli.

-niestety co do spalania, dalej dzieje sie to samo. Podpiety do komputera, wskazywal ze daje troche za duzo mieszanki, oprocz tego nic groznego. Niestety musze sie z liczyc ze spalaniem 9l/100, skoro 10km dziennie jade 40 minut w korkach, a w 3/4 drogi dopiero mam optymalna temperature..