Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-
U mnie w ALH przyczyną "zamulenia" samochodu był zawór N109 na pompie wtryskowej. Czasem również po odpaleniu dostawał wyższych obrotów tak na 2tys. ale tylko na 1 sekundę po odpaleniu. Jak skasowałem błąd N109 to auto szło jak burza, ale czasem błąd powracał. Po wymianie tego zaworka wszystko wróciło do normy.
WKS Śląsk Wrocław
- Hubert MK4
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 21:54
- Lokalizacja: Braniewo
Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-
Komputer nie wykazuje zadnych poważniejszych błędów silnika. Odpala ładnie, nie kopci, obroty ok 950.
Nie łapie notlaufów, podmieniałem przepływkę, czyściłem n75(cyka) i beż żadnych zmian z tym spalaniem.
Czy możliwe że przeskoczył rozrząd przy ostrym pędzlowaniu samochodu. Pompa wtryskowa była ostatnio uszczelniana i regulowana.
Delikatne wciśnięcie gazu powoduje wzrost z np. 5,5 na 7,5 a następnie na 9,5 itd. Dawniej również rosło ale wolniej i szybko spadało do normalności
Nie łapie notlaufów, podmieniałem przepływkę, czyściłem n75(cyka) i beż żadnych zmian z tym spalaniem.
Czy możliwe że przeskoczył rozrząd przy ostrym pędzlowaniu samochodu. Pompa wtryskowa była ostatnio uszczelniana i regulowana.
Delikatne wciśnięcie gazu powoduje wzrost z np. 5,5 na 7,5 a następnie na 9,5 itd. Dawniej również rosło ale wolniej i szybko spadało do normalności
Kupię 17" Santa Monica - Sprzedam Felgi ori 16" !!!
viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM
viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM
Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-
po 4 miesiacach wrociłem "zbumpować temat"
- wymiana przeplywomierza - auto juz nie muli.
-niestety co do spalania, dalej dzieje sie to samo. Podpiety do komputera, wskazywal ze daje troche za duzo mieszanki, oprocz tego nic groznego. Niestety musze sie z liczyc ze spalaniem 9l/100, skoro 10km dziennie jade 40 minut w korkach, a w 3/4 drogi dopiero mam optymalna temperature..
- wymiana przeplywomierza - auto juz nie muli.
-niestety co do spalania, dalej dzieje sie to samo. Podpiety do komputera, wskazywal ze daje troche za duzo mieszanki, oprocz tego nic groznego. Niestety musze sie z liczyc ze spalaniem 9l/100, skoro 10km dziennie jade 40 minut w korkach, a w 3/4 drogi dopiero mam optymalna temperature..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości