Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jaaro
TDI Power
TDI Power
Posty: 147
Rejestracja: pn mar 29, 2010 23:38
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

Post autor: Jaaro » pn paź 25, 2010 12:20

U mnie w ALH przyczyną "zamulenia" samochodu był zawór N109 na pompie wtryskowej. Czasem również po odpaleniu dostawał wyższych obrotów tak na 2tys. ale tylko na 1 sekundę po odpaleniu. Jak skasowałem błąd N109 to auto szło jak burza, ale czasem błąd powracał. Po wymianie tego zaworka wszystko wróciło do normy.


WKS Śląsk Wrocław

Awatar użytkownika
Hubert MK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 21:54
Lokalizacja: Braniewo

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

Post autor: Hubert MK4 » pn paź 25, 2010 13:33

Komputer nie wykazuje zadnych poważniejszych błędów silnika. Odpala ładnie, nie kopci, obroty ok 950.

Nie łapie notlaufów, podmieniałem przepływkę, czyściłem n75(cyka) i beż żadnych zmian z tym spalaniem.

Czy możliwe że przeskoczył rozrząd przy ostrym pędzlowaniu samochodu. Pompa wtryskowa była ostatnio uszczelniana i regulowana.

Delikatne wciśnięcie gazu powoduje wzrost z np. 5,5 na 7,5 a następnie na 9,5 itd. Dawniej również rosło ale wolniej i szybko spadało do normalności


Kupię 17" Santa Monica - Sprzedam Felgi ori 16" !!!

viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM

lebex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt paź 15, 2010 21:13

Golf IV TDI 90 KM -Problem ze spalaniem-

Post autor: lebex » pt sty 07, 2011 01:20

po 4 miesiacach wrociłem "zbumpować temat"


- wymiana przeplywomierza - auto juz nie muli.

-niestety co do spalania, dalej dzieje sie to samo. Podpiety do komputera, wskazywal ze daje troche za duzo mieszanki, oprocz tego nic groznego. Niestety musze sie z liczyc ze spalaniem 9l/100, skoro 10km dziennie jade 40 minut w korkach, a w 3/4 drogi dopiero mam optymalna temperature..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości