Strona 3 z 5

Wysokie spalanie 1V

: pn paź 11, 2010 19:19
autor: karol8114
AAZty tak mają, nawet 8 litrów :bigok:

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 21, 2010 16:05
autor: vento9
To tak. wymienilem wtryski na te od 1.9 Td, ale uprzedniu je sprawdzilem u pompiarza i wszystko git. Wymienilem do tego wezyki paliwowe wraz z opaskami i pompe wody bo miedzyczasie padła. Po tych zabiegach spalanie spadlo do 6,6 l/100km lecz to i tak duzo bo palil mniej. Dodam ze jest to 1.6td 1V czyli niby ten ekonomiczny. Ma ktos moze pomysl co jeszcze moglo spowodowac takie spalanie? Z gory dzieki wszystkim za pomoc.

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 21, 2010 21:23
autor: grandi
według mnie za duża dawka lpaliwa ustawiona , lub po prostu turbo pdało

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 21, 2010 21:24
autor: Marcin997
No mi 1V modowany to tak w cyklu mieszanym spali 6.2 litra.. ale wcześniej miałem opcje poniżej 6 ale bardzo rzadko.. Ogólnie moim zdaniem trudno zejść poniżej 5.7... A nie cieknie Ci nigdzie pompa? :helm: Bo ile ich miałem to każda gdzieś ciekła...

Wysokie spalanie 1V

: wt paź 26, 2010 20:02
autor: vento9
pompa sucha. nie ma zadnych wyciekow. dawka paliwa bardzo mocno skręcona, a co do turbo to moge tylko powiedziec ze slychac jak gwizda i co nieco mozna odczuc w przyspieszeniu gdy sie zalaczy.

Wysokie spalanie 1V

: wt paź 26, 2010 22:02
autor: madKOWAL
jetta 1v mojego brata spalanie min 4 na 100km jak lecialem do niemiec 3 osoby mocno zaladowany 4.8 predkosci 100-110 wiec duzo za duzo ci pali.....

Wysokie spalanie 1V

: wt paź 26, 2010 22:33
autor: BENITO
vento9, turbina w 1v nie powinna gwizdać, jeśli tak jest to albo dziura w dolocie albo turbo się kończy.

Wysokie spalanie 1V

: śr paź 27, 2010 21:21
autor: berthold61
a powiedzcie mi czy ten zawór z turbo musi być dociśnięty czy otwarty bo ostatnio ściągałem to ustrojstwo celem przeczyszczenia i ukręciła mi się ta śrubka do regulacji tej zewnętrznej ale jak dokręcałem ale z drugiej strony tej wewnętrznej jest ten grzybek zawór i na klucz imbusowy i ja to wykręciłem do oporu bo wyglądało na to że nie domykał bo widać stare osady sadzy bez styku metal metal ,pytanie czy to był dobry pomysł

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 28, 2010 20:43
autor: Fiedor
Podpinam się pod temat- już parę razy się odzywałem z problemami, więc np Miachaś mnie kojarzy ;p Tym razem spalanie. Golf 1V. Pompa zmieniana 3 razy, przy okazji wymiany ostatniej pompy wymienione wtryski od GTD (rzekomo sprawne, ale przeze mnie nie sprawdzane). Dawka na pompie jest duża bo maks praktycznie (wcześniej autko w ogóle nie jechało, teraz jako tako), na turbo wg prawdopodobnie zapieczone bo więcej niż 0.85b nie pompuje (zajmę się tym jak będę miał parę dni wolnych od budy bo muszę mieć autko na chodzie non stop) Jak miałem problemy z pompą, to Trochim powiedział żeby wyjąć pin, aby sprawdzić czy pompa w ogóle podaje paliwo. Podawała i to dużo bo mocno kopcił. Później zabrałem podkładkę z pina i obróciłem go, ale jak się przejechałem to szedł ładnie, ale za mocno kopcił więc przekręciłem go z powrotem, ale nie do końca (jest minimalnie więcej paliwa niż fabrycznie na pompie) Golfkikowi zdarzają się falowania obrotów, stabilizują się, później zdarzy się że znowu wzrosną. Aktualne spalanie, to trochę ponad 8 litrów, tylko sęk w tym, że to i tak dużo, ale jak byście się ze mną przejechali, to chyba byście wezwali policje, że zawalam drogę niedzielną jazda. Biegi zmieniam możliwe jak najwcześniej, przez ostatnie 500 kilometrów nie przekroczyłem pewnie 2 tys obr i nie jechałem więcej jak 80 km/h. Jednym słowem- HELP!!

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 28, 2010 21:30
autor: Marcin997
stały mój tekst :grin: Pompa nie cieknie? Sucha wszędzie? Może dawka całkiem za duża... Zrób to turbo wtedy zobaczymy.. Wtryski nie leją? Przyczyn wiele..niech się specjaliści odezwą... :jezor: Michaś_1977 wzywamy Cie! :helm:

Wysokie spalanie 1V

: czw paź 28, 2010 21:52
autor: Fiedor
Pompa nie cieknie, sucho jest. Wcześniej miałem pompę z której waliło ropą jak z dowalonego Ikarusa, a mimo to palił mniej. Teraz jest sucha, sprawna a spalanie że się płakać chce, tyle że właśnie wtryski były zmienione przy okazji. Wtryski oczywiście mogą być powodem tak przerażającego spalania rozumiem?

Wysokie spalanie 1V

: pt paź 29, 2010 17:29
autor: grandi
Wtryski
padnieta turbina
za duza dawka

Wysokie spalanie 1V

: pt paź 29, 2010 19:58
autor: Fiedor
Turbo jest ok na 100%. Co do dawki to jak była mniejsza, to autko odpychało się z prędkością lokomotywy, a teraz jest większa, ale dymi umiarkowanie, czyli przy ruszaniu zanim pojawi się doładowanie puści dymek, a potem to już tak tylko delikatnie dymi.

Wysokie spalanie 1V

: pt paź 29, 2010 22:58
autor: grandi
Ja byłem w wielkiim szoku teraz przy 100 140 po wymianie strysków cisza , powiem że chodzi ciszej od benzyny