[MK2] niezbiera się jak wcześniej;/
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] niezbiera się jak wcześniej;/
Sprawdz czy wąż który idzie z turbo do kolektora dolotowego czy nie jest przerwany albo czy się wg nie zapiekł.
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
- Piotrek512
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 19:18
- Lokalizacja: Zebrzydowice
- Kontakt:
[MK2] niezbiera się jak wcześniej;/
chyba cos bylo nie tak z dawką troszke dalem wiecej paliwa, tak minimalnie i idzie dobrze:) do 80 teraz mierzyłem: 8,46 sek a do 100 niecałe 12 sek 11,78 i zbiera się jak wcześniej i tak samo kopci:)
Mój Fajerek:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=457940
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=457940
[MK2] niezbiera się jak wcześniej;/
Jeszcze trzy rzeczy do sprawdzenia
Muł powyżej 2500-3000 obr/min - zacina się zawór upustowy turbosprężarki - dmuchnąć mu do wężyka z kompresora, powinno być wyraźnie słychać jak się zamyka po upuszczeniu ciśnienia
Permanentny muł - filtr paliwa - upuścić wodę, jeśli na wysokich obrotach przy gazowaniu są bąble w przewodach wymień filtr lub/i upewnij się, że przewody są szczelne.
Może to być jeszcze elektrozawór pompy wtryskowej, zanieczyszczone sitko w powrocie na pompie (w śrubie z napisem OUT), lub wogóle problem z drożnością powrotu, problem z mułem w baku i zanieczyszczonym smokiem.
Muł powyżej 2500-3000 obr/min - zacina się zawór upustowy turbosprężarki - dmuchnąć mu do wężyka z kompresora, powinno być wyraźnie słychać jak się zamyka po upuszczeniu ciśnienia
Permanentny muł - filtr paliwa - upuścić wodę, jeśli na wysokich obrotach przy gazowaniu są bąble w przewodach wymień filtr lub/i upewnij się, że przewody są szczelne.
Może to być jeszcze elektrozawór pompy wtryskowej, zanieczyszczone sitko w powrocie na pompie (w śrubie z napisem OUT), lub wogóle problem z drożnością powrotu, problem z mułem w baku i zanieczyszczonym smokiem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 166 gości