1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 18, 2010 11:24

tomogolf2 pisze:Jestem w stanie cie poprzec mialem bardzo podobnie, nawet z awaria na głowiczce 11mm mialem nurniki od tdi i chodzil wporzadku załozylem od TD to strasznie sie zdławil , dawke tez musialem podniesc, a potezm pierscien dozujacy sie przekrecil i tłoczek zapiekl sie w głowiczce;/, wiec cos w tym musi byc..
Widzisz Panie arwam?... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Re: 1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: tomogolf2 » sob wrz 18, 2010 13:31

arwam pisze:tomogolf2, co do tego że pierścień dozujący się przekręcił to akurat nic nie miało do rzeczy bo ciśnienie idzie a wnętrza tłoczka i on nie przenosi żadnych sił.
moze i nie mial nic wspolnego ale samo zapieczenie tłoczka w głowiczce o czyms swiadczy... przez ponad rok jezdzilem na nurnikach od tdi i nie bylo zadnych niepokojacych objawow, załozylem od TD ile pojedzilem? 3 dni ;p dziwna sprawa ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: arwam » sob wrz 18, 2010 20:54

tomogolf2, ja jeździłem blisko rok z nurnikami od TD i niec się nie działo ale cału czas stosowałem w/w środek do paliwa bo jak soę go nie użyło to zaczynał silnik pracować jak Sieczkarnia i nim telepało zwłaszcza na zimnym bo się wtryskiwacze podwieszały.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 18, 2010 23:05

arwam pisze:tomogolf2, ja jeździłem blisko rok z nurnikami od TD i niec się nie działo ale cału czas stosowałem w/w środek do paliwa bo jak soę go nie użyło to zaczynał silnik pracować jak Sieczkarnia i nim telepało zwłaszcza na zimnym bo się wtryskiwacze podwieszały.
A za chwilę napiszesz,że jeździłeś na specjalnie wyrafinowanym paliwie... :panna:
Prawda jest taka,że dodatki do ON są tak na prawdę "suche",dlatego należy je stosować w ściśle określonych proporcjach (czytałem o tym!),więc nie opowiadaj.
Nie odpisałeś na moją prośbę z poprzednich stron :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: tomogolf2 » ndz wrz 19, 2010 05:42

kazdy ma swoje przekonania, mimo to wole nie ryzykowac utraty kolejnej głowiczki i nurniki tdi zostaja, a uszlachatniacz to uzywam tylko 1 TDA castrola raz na jakis czas do czysczenia wtyskow i ukladu paliwowego... nie mam do niego zastrzezen i nawet dziala ;)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: arwam » ndz wrz 19, 2010 20:55

Michaś_1977,

ja stwierdzam tylko fakty.
jak się nie zalało dodatku wtryskiwacze zaczynały się przywieszać.
na M-TDI jest to samo.
póki lałem Kleen Flo było OK
teraz u mnie w okolicy jest ten środek nie osiągalny i silnik pracuje dość głośno.
a jak kiedyś założyłem nurniki przelotowe jeszcze jak miałem TD to wystarczyło e tylko na moment pojedynczy wtryskiwacz się zawiesił to silnik natychmiast gasł bo powietrze było wciskane przez zawieszony wtryskiwacz tak szybko że paliwo było natychmiast wyparte przez powietrze w pompie wtryskowej.
teraz z braku laku kupiłem środek do paliwa Castrol'a TDA czy jakoś tak i wogóle żałuję że go kupiłem bo czy się go doleje czy nie to jest to samo.
również po zachowaniu silnika nie ma różnicy czy się go dolewa do paliwa.
czasem jednak środki mało znanych firm biją na głowę produkty światowych liderów w tych dziedzinach a są przy tym również tańsze.
już w tym momencie nie chodzi mi i cenę bo taka buteleczka dodawana do około 200l paliwa to pomijalny wydatek.
ale w przypadku Kleen Flo jeśli ojciec brał moje auto i je tankował to byłem w stanie bez błędnie określić kiedy dodał środka do paliwa i czy zalał to paliwo które ja stosuję.
także każdemu kto ma okazję przetestować ten środek gorąco go polecam.
sądzę że nie znajdzie się osoba która po zatankowaniu auto na prawie pusty bak zastosuje ten środek to z niego zrezygnuje.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 19, 2010 21:25

Sugerujesz,że chcąc podkręcać silnik z ori nurnikami trzeba lać dodatek,bo jak nie to głowiczka pójdzie się kochać? :bajer: Litości...
Podałem Ci jak na tacy FAKTY potwierdzające przyczynę uszkodzenia moich tłoko-rozdzielaczy.Potwierdził to tomogolf2,bo w ten sam sposób załatwił swój!
Poprosiłem Cię,żebyś podał przyczynę uszkodzenia głowiczek,inną niż moje założenia-nie podałeś,tylko odwracasz kota ogonem pisząc o dodatku do paliwa itp.
Jakoś mając 10-kę pompę z przelotowymi króćcami,nie stosuję żadnych dodatków i od ponad roku głowiczka hula aż miło.Nie wieszają się wtryskiwacze i nie chodzi jak sieczkarnia :bigok:
Nie żebym był żądny jakiejś kłótni,ja tylko jasno przedstawiam fakty,które mogą się kiedyś przydać jakiemuś użytkownikowi,natomiast Ty nie chcesz lub nie jesteś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie i owijasz w bawełnę pisząc o uszlachetniaczu paliwa... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: arwam » pn wrz 20, 2010 08:10

Michaś_1977 pisze:Sugerujesz,że chcąc podkręcać silnik z ori nurnikami trzeba lać dodatek,bo jak nie to głowiczka pójdzie się kochać? :bajer: Litości...

nie to miałem na myśli tylko stawirdzam fakt. u mnie dość często wtryskiwacze na moment siępodwieszały a wtedy jeśli nie było nurników to natychmiast silnik gasł

inna sprawa była że nurniki z transita miały sporo większą średnicę przelotu niż nurniki z TDI
Ty kiedyś myślałeś nad rozwierceniem nurników wtedy akurat tego nie skojarzyłem ale teraz chyba wiem dlaczego u mnie na głowiczce 11mm nie chciał chodzić na króćcach bez nurników.
myślę że jeśliby wtedy założyć od TDI to by to chulało.
zresztą Michaś_1977, słyszałeś jak chodziło moje TD także sam powinieneś wiedzieć najlepiej że kulturą pracy to on nie grzeszył.
a co do wieszania się wtryskiwaczy to jesli będziesz kiedyś jeśdził na 11mm lub na 12mm to myślę że wtedy powrócimy do tej rozmowy.
możesz się zresztą zapytać kolegi tomal co się dzieje na 11mm.
jakby nie patrzyć wydajnośc 11mm a 10mm to trochę inne zagadnienia.
po drugie i chyba to ma największy wpływ na pracę silnika przy 11mm szybkość podawania paliwa jest i to sporo większa niż na 10mm



arwam

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: arwam » pn wrz 20, 2010 08:16

ja również nie jestem chętny do kłutni i nie traktuję tego jako kłutni a tylko jako konstruktywną dyskusję.
być może Koledze tomogolf2, padła głowicza z racji znacznie wyższej prędkości obrotowej niż mieliśmy Ty czy ja.
ja próbowałem kiedyś kręcić silnik do tak wysokich obrotów na pompie 9mm i GT2052V.
i powiem że naprawdę dawało to fun z jazdy.
na 11mm w AAZ'cie silnik powyżej 5000rpm też ochoczo wchodził nadal na obroty ale AAZ'a powyżej 5500rpm nie kręciłem ze względu n większe ryzyko uszkodzenia układu korbowo-tłokowego. nie mówię też że to nie jest przyczyna nurników ale u mnie jeździło auto blisko rok i ja byłem zadowolony z pracy silnika na nurnikach .
to jet fakt.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 20, 2010 09:59

arwam pisze:inna sprawa była że nurniki z transita miały sporo większą średnicę przelotu niż nurniki z TDI
Czyżbyś zaczął przyznawać rację? :bajer:
arwam pisze:Ty kiedyś myślałeś nad rozwierceniem nurników
Jeszcze nikt nie stworzył takiego wiertła... :panna:
arwam pisze:tomogolf2, padła głowicza z racji znacznie wyższej prędkości obrotowej niż mieliśmy Ty czy ja.
Czytaj...
tomogolf2 pisze:Jestem w stanie cie poprzec mialem bardzo podobnie, nawet z awaria na głowiczce 11mm mialem nurniki od tdi i chodzil wporzadku załozylem od TD to strasznie sie zdławil , dawke tez musialem podniesc, a potezm pierscien dozujacy sie przekrecil i tłoczek zapiekl sie w głowiczce;/, wiec cos w tym musi byc..
...i nie mów,że to zbieg okoliczności.
arwam pisze:jakby nie patrzyć wydajnośc 11mm a 10mm to trochę inne zagadnienia.
To tak jak porównywać 9-kę i 10-kę.Poza tym temat zaczął się od 9-ki i 10-ki...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

1,6td 1v, czy zmieniać wtryski po wymianie pompy na 10mm

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 20, 2010 12:55

arwam pisze:padła głowicza z racji znacznie wyższej prędkości obrotowej niż mieliśmy Ty czy ja.
no własnie jak dostawał wciry to nic nie dzialo, stało sie to wyprzedzajac auto na trasie naprawde spokojnie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości