Strona 3 z 6

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: śr wrz 08, 2010 18:50
autor: Gonathel
zrobilem logi jeden na letnim silniku drugi na ciepłym niestety nie zdołałem zrobić loga na mega zimnym silniku ale i tak wystąpiły małe problemy z odpalaniem ponieważ na "letnim silniku" (auto stało 6h) musiałem kręcić 2x ponieważ za 1 razem kręciłem zbyt krótko i autko mi zgasło :(

Log (0 - 000,003,011) - silnik letni
Log (1 - 000,011) - silnik ciepły

hmm moze jeszcze zrobic log z temperaturami paliwa ?? może ten zaworek od temperatury paliwa nad filtrem paliwa działa nieprawidłowo??

jutro z samego rana mam pilny wyjazd, wiec niedam rady zrobic logow ani sprawdzic tej klapy gaszącej :( ale w piątek znajdę na to czas

pojutrze tez rozgrzeje auto do pełnych 90 stopni i na wolnych obrotach zrobię log grupy 000 tak aby był pewny odczyt kąta wtrysku, tez zastanawia mnie to ze przy normalnej jezdzie temperatura silnika jest nieco zaniska... wnioskuje to po temperaturomierzu na desce rozdzielczej, muszę to sprawdzić z VAGiem w Audi A3 z TDI AGR mam nieco wyższa temperature przy normalnej jeździe ok 85-90 stopni a w golfie 75-80

jest jeszcze jeden objaw, jak auto stoi na wolnych obrotach szczególnie jak jest zimne to słychać turbinę, tak jak by sie delikatnie wkręcała na obroty a potem z nich spadała (lekkie gwizdy)

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: czw wrz 09, 2010 03:26
autor: Łuki_79
Gonathel pisze:TDI timing służy do sprawdzania (bardziej awansowanego) kątów wtrysku
Wartość z tego wykresu odpowiada wartości którą masz w grupie 000BS pole 2
Gonathel pisze:pojutrze tez rozgrzeje auto do pełnych 90 stopni i na wolnych obrotach zrobię log grupy 000
Łuki_79 pisze:Wykonaj również log grupy 000 BS i zapodaj tutaj
odzim pisze:zrób log basic settings grupy 000
000 BS a nie statyczny 000,daj również 003 BS,011 BS oraz dynamiczne 003,008,011 (każdy osobno) - zobaczymy co tam masz pod maską :grin: oraz statyczny 007 natychmiast po uruchomieniu silnika oraz drugi na rozgrzanym

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: czw wrz 09, 2010 20:19
autor: odzim
daj jakkolega wyzej napisał 000bs a nie ms

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: pt wrz 10, 2010 15:42
autor: Gonathel
dzisiaj sprawdziłem pozycje klapy gaszącej, jest ona w pełni otwarta :( i chodzi płynnie i lekko wiec to chyba nie jest przyczyna mojej usterki :(

wczoraj miałem dziwna przypadłość :( zajechałem na Stacje BP zatankowałem diesla no i z zamiarem odjazdu odpaliłem silnik silnik zaskoczył odrazu bez problemu (w końcu 5 min wcześniej go zgasiłem) lecz jego praca była tragiczna... strasznie się trząsł tak jak wibrator przemysłowy prawie natychmiast go zgasiłem (ze strachu ze cos sie tam może rozwalić) ale odrazu odpalilem ponownie, tym razem silnik pracował normalnie

jutro zapodam wszystkie logi :) pozdro

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 00:46
autor: Łuki_79
Gonathel pisze:lecz jego praca była tragiczna... strasznie się trząsł tak jak wibrator przemysłowy
Możliwe,że wtrysk się zawiesił.Miałem podobny przypadek,po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu wszystko było ok :grin:

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 13:48
autor: Gonathel

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 14:06
autor: odzim
kąt wrysku masz ok , ale przepływomierz to słabiutko Ci mierzy juz ,raczej masz do wymiany lmm(czytaj przepływke)

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 14:11
autor: Gonathel
powiedz mi ziom po czym to poznałeś :) (bo też chciałbym wiedzieć)

Zła przepływka może być przyczyną moich problemów z odpalaniem ??

Juz kiedyś wymieniałem przepływomierz w Nissanie benzol 1.5 także myślę ze w golfie tez dam rade

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 16:22
autor: odzim
Gonathel pisze: Zła przepływka może być przyczyną moich problemów z odpalaniem ??
nie - lmm nie bedzie wpływał na rozruch , ale bedzie miała znaczący wpływ na dynamike twojego auta , teraz ecu obcina dawki paliwa w dosc duzym zakresie obrotów , a skąd to wiem - z analizy twoich logów :grin: ,pozdro

Re: AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 16:26
autor: odzim
Łuki_79 pisze:Możesz spróbować zwiększyć vagiem dawkę startową/rozruchową - może pomoże :grin: select=>engine=>login/12233=>adaptacja=>kanał 05
a zrobiłes juz to co kolega Ci zaproponował ? jak nie pomoglo to wróc do ustawien orginalnych

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 16:34
autor: Gonathel
tak bawiłem się dawka paliwa, ustawiłem max lecz nic to nie pomogło... po paru dniach przestawiłem na wartość domyślna

to ze z logów to ja doskonale wiem.. wkoncu nikt nie jest jasnowidzem, ale chodzi mi konkretnie o to po którym logu można to stwierdzić i które parametry za to odpowiadają :)

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 16:40
autor: odzim
uczyc Cie nie bede , ale masz tu link http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0" onclick="window.open(this.href);return false; do super lektury od której tez kiedys zaczynałem(zeby miec dostep zarejestruj sie) , a potem to juz tylko analiza setki logów i bedziesz wiedział co i jak :bigok: powodzenia

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 16:51
autor: Gonathel
dzięki :) zaraz biorę sie za czytanie :)

AHF - Problemy z Pierwszym Odpaleniem

: sob wrz 11, 2010 19:11
autor: Gonathel
według tego poradnika z A4-Club faktycznie wartości poz. 2 i 3 z grupy 003 nie sa takie same lecz w grupie 008 wartości sa w normie... no i juz zgłupiałem... przepływomierz mierzy nieprawidłowo czy jednak prawidłowo :(