Strona 3 z 4

KKK CZY GARETT ??

: ndz sie 08, 2010 17:06
autor: t0mal
Leoiej się trochę pomęczyć i dopasować nowocześniejszą turbosprężarkę, np gt 20, albo gt 22

KKK CZY GARETT ??

: ndz sie 08, 2010 17:07
autor: t0mal
grandi, nonsens, wszystkie nowoczesne turbosprężarki są chłodzone olejem

KKK CZY GARETT ??

: ndz sie 08, 2010 17:10
autor: t0mal
Lukas-182, racja, ale stare turba często są regenerowane na tanich zamiennikach i tu leży problem. Przecież Garrett T3 jest jedną z popularniejszych sprężarek do tuningu.

KKK CZY GARETT ??

: pn sie 09, 2010 09:14
autor: BENITO
I tu właśnie leży sedno sprawy. Jeśli ktoś źle zregenerował turbo to nie ma co się dziwić że szybko wychudzą rezultaty takiej partaniny. Sam bym sobie zaaplikował T3/K24 gdyby nie fakt że powoli szykuję auto na sprzedaż, bo muszę kupić kombi gdyż w październiku będę miał potomka. :)

KKK CZY GARETT ??

: pn sie 09, 2010 10:29
autor: raf-gog
A ja mam pytanie troche z innej beczki...

Jakie MBC założyć do T3??

Mam kilka propozycji...
1.http://allegro.pl/item1171066420_mbc_ma ... ic_pl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://allegro.pl/item1167502794_manual ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://allegro.pl/item1181272035_mbc_ma ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tyle tego jest, że nie wiem co wybrać, ten ostatni wydaje się być jakiś najbardziej profesjonalny, tylko czy się nadaje do T3??

KKK CZY GARETT ??

: pn sie 09, 2010 10:45
autor: Lukas-182
raf-gog, ja mam firmy ProPerfekt, czyli ten z drugiego linka (starszą wersję, ale jak na razie to nie narzekam)

KKK CZY GARETT ??

: czw sie 19, 2010 08:45
autor: raf-gog
Żeby nie zakladac nowego tematu zapytam sie tutaj :bigok:

Po montażu T3 wskaznik dołądowania mialem podłaczony tak jak na k14 (z kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika) a ten wezyk od turbo (T3) zaslepilem i wskazania były około 0,9bar.
Wczoraj podlaczylem sie w wężyk od turbo, ma troszke mniejsza srednice wewnetrzna niz te przewody co dostalem do wskaznika ( wąż z turbo, do trojnika, LDA, wskaznik) i po całej operacji bardzo sie zdziwiłem, że odczyt na manometrze jest nizszy niz wczesniej bo okolo 0,8 bar.

Czy spowodowane to jest roznica w srednicy przewodu, czy moze cos mnie tutaj oszukuje:)

KKK CZY GARETT ??

: czw sie 19, 2010 09:10
autor: BENITO
Może gdzieś ucieka ci ciśnienie.

KKK CZY GARETT ??

: czw sie 19, 2010 23:02
autor: Bartek_R
A może wcześniej mocniej przycisnąłeś :chytry: jak sprawdzałeś ciśnienie :satan:

KKK CZY GARETT ??

: pt sie 20, 2010 07:54
autor: Ł-u-k-a-s-z
raf-gog, JA MAM TAK PODŁĄCZONY,
raf-gog pisze:kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika)
i nie ma problemu,moze cos ze wskaznikiem

KKK CZY GARETT ??

: pt sie 20, 2010 20:27
autor: Speedr001
A tak z Ciekawości jaka różnica w osiągach po założeniu T3

KKK CZY GARETT ??

: ndz sie 22, 2010 12:43
autor: t0mal
Żadna, jeśli nie podkręcasz silnika, ale na T3 czuć że silnik ma lżej, bo chętniej kręci się na wysokie obroty

KKK CZY GARETT ??

: wt sie 24, 2010 09:15
autor: raf-gog
A tak z Ciekawości jaka różnica w osiągach po założeniu T3
W sumie zadna tylko lag duzo wiekszy bo sie wkreca przed 3krpm, dopiero po tej granicy ciagnie dobrze, moze do konca tygodnia zaloze MBC i IC to zaczne krecic dawka.

A może wcześniej mocniej przycisnąłeś :chytry: jak sprawdzałeś ciśnienie :satan:
hahaha tylko, że ja caly czas cisne:P nie no zart glownie przy probach gaz w podlodze.


Dzis z tym powalcze moze faktycznie jak BENITO pisze, gdzies teraz ucieka, albo przez roznice srednic wezy, bo od turbo mam innym niz od kolanka, bo ten waz co byl przy kolanku nie chcial dobrze siedziec na turbinie.

KKK CZY GARETT ??

: wt sie 24, 2010 09:55
autor: jarekkoval
Wczoraj sasiad kupil JR'a na dmuchawie k24 i mialem okazje wracac nim kilkadziesiat km. Powiem szczerze ze lag jest, duza roznica w porownaniu do k14, ale da sie przezyc.Przy spokojnej jezdzie normalny dieselek, ale jak 3000obr zlapie to juz zaczyna sie robic fajnie, dlatego coraz bardziej mysle zeby pakowac do siebie k24/t3. :bajer: I fakt na trase chyba lepsza turbinka bo mialem wrazenie ze po 120km/h ciagnie nadal zwawo-scignalem sie z brata jetta 1V i tak jakby sie zatrzymal w miejscu :panna: