KKK CZY GARETT ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
KKK CZY GARETT ??
Leoiej się trochę pomęczyć i dopasować nowocześniejszą turbosprężarkę, np gt 20, albo gt 22
KKK CZY GARETT ??
Lukas-182, racja, ale stare turba często są regenerowane na tanich zamiennikach i tu leży problem. Przecież Garrett T3 jest jedną z popularniejszych sprężarek do tuningu.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
I tu właśnie leży sedno sprawy. Jeśli ktoś źle zregenerował turbo to nie ma co się dziwić że szybko wychudzą rezultaty takiej partaniny. Sam bym sobie zaaplikował T3/K24 gdyby nie fakt że powoli szykuję auto na sprzedaż, bo muszę kupić kombi gdyż w październiku będę miał potomka.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
A ja mam pytanie troche z innej beczki...
Jakie MBC założyć do T3??
Mam kilka propozycji...
1.http://allegro.pl/item1171066420_mbc_ma ... ic_pl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://allegro.pl/item1167502794_manual ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://allegro.pl/item1181272035_mbc_ma ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyle tego jest, że nie wiem co wybrać, ten ostatni wydaje się być jakiś najbardziej profesjonalny, tylko czy się nadaje do T3??
Jakie MBC założyć do T3??
Mam kilka propozycji...
1.http://allegro.pl/item1171066420_mbc_ma ... ic_pl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://allegro.pl/item1167502794_manual ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://allegro.pl/item1181272035_mbc_ma ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyle tego jest, że nie wiem co wybrać, ten ostatni wydaje się być jakiś najbardziej profesjonalny, tylko czy się nadaje do T3??
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
raf-gog, ja mam firmy ProPerfekt, czyli ten z drugiego linka (starszą wersję, ale jak na razie to nie narzekam)
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Żeby nie zakladac nowego tematu zapytam sie tutaj
Po montażu T3 wskaznik dołądowania mialem podłaczony tak jak na k14 (z kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika) a ten wezyk od turbo (T3) zaslepilem i wskazania były około 0,9bar.
Wczoraj podlaczylem sie w wężyk od turbo, ma troszke mniejsza srednice wewnetrzna niz te przewody co dostalem do wskaznika ( wąż z turbo, do trojnika, LDA, wskaznik) i po całej operacji bardzo sie zdziwiłem, że odczyt na manometrze jest nizszy niz wczesniej bo okolo 0,8 bar.
Czy spowodowane to jest roznica w srednicy przewodu, czy moze cos mnie tutaj oszukuje:)
Po montażu T3 wskaznik dołądowania mialem podłaczony tak jak na k14 (z kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika) a ten wezyk od turbo (T3) zaslepilem i wskazania były około 0,9bar.
Wczoraj podlaczylem sie w wężyk od turbo, ma troszke mniejsza srednice wewnetrzna niz te przewody co dostalem do wskaznika ( wąż z turbo, do trojnika, LDA, wskaznik) i po całej operacji bardzo sie zdziwiłem, że odczyt na manometrze jest nizszy niz wczesniej bo okolo 0,8 bar.
Czy spowodowane to jest roznica w srednicy przewodu, czy moze cos mnie tutaj oszukuje:)
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
- Bartek_R
- Pasza dla Świń
- Posty: 395
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
- Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
KKK CZY GARETT ??
raf-gog, JA MAM TAK PODŁĄCZONY,
i nie ma problemu,moze cos ze wskaznikiemraf-gog pisze:kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika)
KKK CZY GARETT ??
Żadna, jeśli nie podkręcasz silnika, ale na T3 czuć że silnik ma lżej, bo chętniej kręci się na wysokie obroty
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
W sumie zadna tylko lag duzo wiekszy bo sie wkreca przed 3krpm, dopiero po tej granicy ciagnie dobrze, moze do konca tygodnia zaloze MBC i IC to zaczne krecic dawka.A tak z Ciekawości jaka różnica w osiągach po założeniu T3
hahaha tylko, że ja caly czas cisne:P nie no zart glownie przy probach gaz w podlodze.A może wcześniej mocniej przycisnąłeś jak sprawdzałeś ciśnienie
Dzis z tym powalcze moze faktycznie jak BENITO pisze, gdzies teraz ucieka, albo przez roznice srednic wezy, bo od turbo mam innym niz od kolanka, bo ten waz co byl przy kolanku nie chcial dobrze siedziec na turbinie.
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
KKK CZY GARETT ??
Wczoraj sasiad kupil JR'a na dmuchawie k24 i mialem okazje wracac nim kilkadziesiat km. Powiem szczerze ze lag jest, duza roznica w porownaniu do k14, ale da sie przezyc.Przy spokojnej jezdzie normalny dieselek, ale jak 3000obr zlapie to juz zaczyna sie robic fajnie, dlatego coraz bardziej mysle zeby pakowac do siebie k24/t3. I fakt na trase chyba lepsza turbinka bo mialem wrazenie ze po 120km/h ciagnie nadal zwawo-scignalem sie z brata jetta 1V i tak jakby sie zatrzymal w miejscu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości