KKK CZY GARETT ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » ndz sie 08, 2010 17:06

Leoiej się trochę pomęczyć i dopasować nowocześniejszą turbosprężarkę, np gt 20, albo gt 22



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » ndz sie 08, 2010 17:07

grandi, nonsens, wszystkie nowoczesne turbosprężarki są chłodzone olejem



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » ndz sie 08, 2010 17:10

Lukas-182, racja, ale stare turba często są regenerowane na tanich zamiennikach i tu leży problem. Przecież Garrett T3 jest jedną z popularniejszych sprężarek do tuningu.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: BENITO » pn sie 09, 2010 09:14

I tu właśnie leży sedno sprawy. Jeśli ktoś źle zregenerował turbo to nie ma co się dziwić że szybko wychudzą rezultaty takiej partaniny. Sam bym sobie zaaplikował T3/K24 gdyby nie fakt że powoli szykuję auto na sprzedaż, bo muszę kupić kombi gdyż w październiku będę miał potomka. :)


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: raf-gog » pn sie 09, 2010 10:29

A ja mam pytanie troche z innej beczki...

Jakie MBC założyć do T3??

Mam kilka propozycji...
1.http://allegro.pl/item1171066420_mbc_ma ... ic_pl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
2.http://allegro.pl/item1167502794_manual ... uning.html" onclick="window.open(this.href);return false;
3.http://allegro.pl/item1181272035_mbc_ma ... turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tyle tego jest, że nie wiem co wybrać, ten ostatni wydaje się być jakiś najbardziej profesjonalny, tylko czy się nadaje do T3??


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Lukas-182 » pn sie 09, 2010 10:45

raf-gog, ja mam firmy ProPerfekt, czyli ten z drugiego linka (starszą wersję, ale jak na razie to nie narzekam)



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: raf-gog » czw sie 19, 2010 08:45

Żeby nie zakladac nowego tematu zapytam sie tutaj :bigok:

Po montażu T3 wskaznik dołądowania mialem podłaczony tak jak na k14 (z kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika) a ten wezyk od turbo (T3) zaslepilem i wskazania były około 0,9bar.
Wczoraj podlaczylem sie w wężyk od turbo, ma troszke mniejsza srednice wewnetrzna niz te przewody co dostalem do wskaznika ( wąż z turbo, do trojnika, LDA, wskaznik) i po całej operacji bardzo sie zdziwiłem, że odczyt na manometrze jest nizszy niz wczesniej bo okolo 0,8 bar.

Czy spowodowane to jest roznica w srednicy przewodu, czy moze cos mnie tutaj oszukuje:)


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: BENITO » czw sie 19, 2010 09:10

Może gdzieś ucieka ci ciśnienie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Bartek_R » czw sie 19, 2010 23:02

A może wcześniej mocniej przycisnąłeś :chytry: jak sprawdzałeś ciśnienie :satan:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt sie 20, 2010 07:54

raf-gog, JA MAM TAK PODŁĄCZONY,
raf-gog pisze:kolanka aluminiowego, dalej trójnik, do LDA i wskaznika)
i nie ma problemu,moze cos ze wskaznikiem



Awatar użytkownika
Speedr001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:35
Lokalizacja: Grajewo

KKK CZY GARETT ??

Post autor: Speedr001 » pt sie 20, 2010 20:27

A tak z Ciekawości jaka różnica w osiągach po założeniu T3


Speedr001

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: t0mal » ndz sie 22, 2010 12:43

Żadna, jeśli nie podkręcasz silnika, ale na T3 czuć że silnik ma lżej, bo chętniej kręci się na wysokie obroty



Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: raf-gog » wt sie 24, 2010 09:15

A tak z Ciekawości jaka różnica w osiągach po założeniu T3
W sumie zadna tylko lag duzo wiekszy bo sie wkreca przed 3krpm, dopiero po tej granicy ciagnie dobrze, moze do konca tygodnia zaloze MBC i IC to zaczne krecic dawka.

A może wcześniej mocniej przycisnąłeś :chytry: jak sprawdzałeś ciśnienie :satan:
hahaha tylko, że ja caly czas cisne:P nie no zart glownie przy probach gaz w podlodze.


Dzis z tym powalcze moze faktycznie jak BENITO pisze, gdzies teraz ucieka, albo przez roznice srednic wezy, bo od turbo mam innym niz od kolanka, bo ten waz co byl przy kolanku nie chcial dobrze siedziec na turbinie.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

KKK CZY GARETT ??

Post autor: jarekkoval » wt sie 24, 2010 09:55

Wczoraj sasiad kupil JR'a na dmuchawie k24 i mialem okazje wracac nim kilkadziesiat km. Powiem szczerze ze lag jest, duza roznica w porownaniu do k14, ale da sie przezyc.Przy spokojnej jezdzie normalny dieselek, ale jak 3000obr zlapie to juz zaczyna sie robic fajnie, dlatego coraz bardziej mysle zeby pakowac do siebie k24/t3. :bajer: I fakt na trase chyba lepsza turbinka bo mialem wrazenie ze po 120km/h ciagnie nadal zwawo-scignalem sie z brata jetta 1V i tak jakby sie zatrzymal w miejscu :panna:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości