Strona 3 z 6

Re: Cisnienie turbo

: czw sie 05, 2010 22:21
autor: finch
bszosa, na logikę skoro działanie jest uzależnione od ciśnienia w dolocie znaczy że musi być podłączony po "zimnej" stronie turbo. I właśnie przy muszli będziesz miał przykręcony wężyk
Obrazek
Uploaded with ImageShack.us
Zaznaczony na czerwono. Klucz w rękę sprężarka i do boju. Tylko pamiętaj że jest to aluminium które parę ładnych lat mogło nie być dotykane więc nie znęcaj się za bardzo nad nim bo zaraz będzie temat "co zrobić z zerwanym gwintem" :D dobrze też wymienić podkładki uszczelniające najlepiej na aluminiowe.
Pozdro i miłej zabawy.

Cisnienie turbo

: czw sie 26, 2010 21:45
autor: bszosa
Witam ponownie
Odnawiam temat bo dopiero teraz udalo mi sie pobawic przy tej turbince z braku czasu.
Po ponownym wstawieniu turbiny wydaje mi sie ze dalej nie jest to to co powinno byc. Teraz pompuje 1,2 bara ale to przy 4,5tys obrotow. Nie wiem czy to tak powinno byc?
Nie jestem tez pewnien czy dobrze rozruszalem ten zawor :chytry: Gdy srubka byla wykrecona to zawor normalnie chodzil, a im glebiej ja wkrecalem to coraz mniej sie chowal. Teraz mam wkrecona do konca i zawor reka nie szlo ruszyc a pompuje i tak ledwo 1,2.
Mozliwe ze to cos jeszcze innego ogranicza ta turbinke? Za duza srednica rur czy cos innego?

Cisnienie turbo

: czw sie 26, 2010 23:03
autor: Ł-u-k-a-s-z
bszosa pisze:Teraz pompuje 1,2 bara ale to przy 4,5tys obrotow. Nie wiem czy to tak powinno byc?
cieniutko jak na k14 :blush: napewno wszystko w poprzadku ze suszarą
bszosa pisze:y srubka byla wykrecona to zawor normalnie chodzil, a im glebiej ja wkrecalem to coraz mniej sie chowal. Teraz mam wkrecona do konca i zawor reka nie szlo ruszyc
tak ma byc ,przez wkrecenie, wg zamyka sie i można zwiekszyc cisnienie :hmm:
bszosa pisze:Mozliwe ze to cos jeszcze innego ogranicza ta turbinke
sprubuj dawke podkrecic , jak nie ruszana to juz na nia czas lub kont wtrysku przestawic,nie wiem jak w aaz ale u mnie jest taki zawór bezp. na kolektorze dolotowym,miałem wg przestawionego a mi dalej 0.9 bra dmuchało

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 10:39
autor: karol8114
Skoro westgate skręcony i więcej nie daje to na tym zakończ, zrozum że przez jej całą eksploatację '' wytarło'' się koło kompresji, nie nadmucha więcej.

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 18:46
autor: bszosa
Aha.. Czyli teraz z dawka poprobowac?? :chytry:

Re: Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 18:49
autor: karol8114
1,2 bara jak na k14 to bezpieczne doładowanie, trzymałbym się tego, reszta w Twoich rękach.

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 19:19
autor: bszosa
Wiem.. Ja chcem max do 1,2 bara. Ale chcem jeszcze troszke podkrecic zeby te 1,2 bylo troche wczesniej bo tak to jest ledwo 1,0 a przy koncu obrotow na sekunde laduje sie 1,2 co nie daje takiego efektu jaki bym chcial.

Re: Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 19:24
autor: karol8114
Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu, dlatego powinieneś zakupić 110 ps , turbo ze zmienną geometrią i problem zniknie :pub:

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 19:43
autor: piotrekgal
karol8114 pisze:Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu
:helm: ale nikt nie chcialby ukreconego wału i wysypanego sprzęgła :jezor:

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 23:12
autor: Ł-u-k-a-s-z
karol8114 pisze:Wszyscy byśmy chcieli 1,2 bara od dołu, dlatego powinieneś zakupić 110 ps
nikt nie mówi od dołu ,tylo k14 jest mała i powinna dmuchac wczesniej a jak kolega pisze ze przy koncu obrotów ma dopiero 1.2,to cos nie tak ,ja bym mu podkrecił dawke i bedziemy widziec co zniej bedzie ,druga sprawa to mozna ustawic kont wtrysku tak ze t3 bedzie wstawac w czesnie a to wybitny leniuch,karol8114, nie trzeba ze zmienna geometria kolego

Cisnienie turbo

: pt sie 27, 2010 23:13
autor: Ł-u-k-a-s-z
bszosa pisze:Aha.. Czyli teraz z dawka poprobowac??
jak nie ruszana to napewno

Cisnienie turbo

: sob sie 28, 2010 17:32
autor: bszosa
PROXII, DZieki, jak tak to sie pobawie z tym jeszcze troche i zobaczymy :helm:

Cisnienie turbo

: sob sie 28, 2010 19:41
autor: Ł-u-k-a-s-z
bszosa,
daj znac jakie efekty

Cisnienie turbo

: wt sie 31, 2010 21:29
autor: bszosa
A o to efekty :helm:
Po podkreceniu dawki o 1/2 obrotu i na wkreconym do konca WG pokazywalo +1,6 bara. :satan:
Teraz na 1/4 obrotu i zaleznie od biegu pokazuje przy 3-4 tys 1,2-1,3 bara.
Gdy depne do konca dochodzi nawet do 1,5.
Ale to mnie nie martwi bo wiem jak jezdze i dlatego chcialem te 1,2 bara przy nizszych obrotach. :bigok: