Strona 3 z 3

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: śr sie 04, 2010 13:34
autor: Bartek_R
Tak jeśli ten ogranicznik "blacha" jest już przy samej śrubie od kontry to trzeba ją zdjąć a jeśli masz jeszcze z 1mm luzu to tylko odkręcasz kontrę wkręcasz śrubę o ok 1/4-1/3obr , kontrujesz i ma :rock:

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: śr sie 04, 2010 13:39
autor: karol8114
Dzięki, jest luz pomiędzy ogranicznikiem a nakrętką, od kontruję i będzie grać gitara. Pozdro, jeszcze jedno pytanko, czy w golfach MK4 też zdarzają się przypadki ściętego klina na wale?

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: śr sie 04, 2010 14:13
autor: Bartek_R
z tego co mi wiadomo to największe problemy z tym mają AAZ-y bo wały TDI są w stanie dużo więcej wytrzymać

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: śr sie 04, 2010 20:54
autor: karol8114
Dziś dokładnie zmierzyłem ciśnienie doładowania, na 3 biegu przy 80 km/h =1 bar na 4 biegu przy 120km/h=1 bar, wskazówka od manometru poszła by jeszcze dalej ale nie chciałem butować, czy mamy do czynienia z przeładowaniem? turbo regenerowane 100 tyś wcześniej, wymiana zimnego wirnika, koszt regeneracji 1200 zł w 2006 r, nie kręcone na westgate.

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: czw sie 05, 2010 21:07
autor: karol8114
W golfiku minimalnie opóźniłem kąt wtrysku, ale nie o tym mowa, pytanie odnosi się dawki paliwa, jeśli obrócę o np. 1/3 obrotu czy znacznie zwiększy się spalanie przy ekonomicznej jeździe ?

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: czw sie 05, 2010 22:20
autor: Michał_1977
karol8114 pisze:jeśli obrócę o np. 1/3 obrotu czy znacznie zwiększy się spalanie przy ekonomicznej jeździe ?
Nie odczujesz tego prawie.

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: sob sie 07, 2010 18:10
autor: karol8114
Witam wszystkich zainteresowanych, zwiększałem dawkę paliwa nawet o pół obrotu, owszem praca silnika na wolnych obrotach przyspiesza, ale na wyższych obrotach jak dymku nie było tak nie ma, stawiam ewidetnie na pompę, może boost pin od MK2 pomoże choć trochę,bo po wyjęciu owego pina i włożeniu na chwilę rurki o mniejszej średnicy moc powraca no i czarna chmurka również, na 3 biegu przy 80 km/h turbo pompuje 1 bar(aż się zdziwiłem), w tej chwili początek wtrysku ustawiony jest na słuch.

GOLF MK3 SILNIK AAZ

: śr sie 18, 2010 14:01
autor: karol8114
Jako że regulamin forum tego wymaga chciałbym zakończyć temat, jak wcześniej napisałem przyczyna leży w pompie, ostatecznie delikatnie zwiększyłem dawkę paliwa i przepalenie silnika na trasie Gołdap-Zakopane-Gołdap, 1500 km i jakby się odmulił, jestem przekonany że boost pin od MK2 całkowicie rozwiąże problem. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat zamknięty.