Nie chciało mi się czytać tematu, ale mógłbyś dać nr pompy? Albo jakieś większe zdjęcie, chodzi właśnie o n108
Teraz seria pytań
Drży pedał gazu?
Jaktam klin na wale?
Nie masz wrażenia, że silnik pracuje metalicznie?
Jak tam kompresja?
Żre olej? Kopci na biało/niebiesko po odpaleniu?
Żeby zlikwidować szarpanie musisz zrobić/sprawdzić parę rzeczy
1) rozrząd - wyciągnięty pasek
2) marnej jakości przewód do lda o sporej średnicy w środku, nie szczelny na połączeniach
3) pompa nie dokręcona do wspornika, bądź wspornik się poluzował (dwie śruby M8 z podkładkami sprężynującymi, widać je po zdjęciu pompy)
4) głowiczka ze szrotu, wymienić
5) wtryski leją, sprawdzić
6) turbo na śmietnik - starte, bądź zanagarzone łożyska
7) trzeba oddać pompę do mnie