Flansza a 3"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KrystO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:08
Lokalizacja: LCH

Post autor: KrystO » śr cze 23, 2010 10:11

piotrekgal pisze:kolanko wykombinowac, olaboga :blush:
Idziesz do sklepu hydraulicznego i prosisz o kolanka hamburskie.
2,5 cala jak najbardziej są dostępne.
A rury kupisz w warsztacie zajmującym sie tłumikami.
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 10:12 przez KrystO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 12:28

KrystO pisze:2,5 cala jak najbardziej są dostępne.
Tak,tylko jest jeden mały myk...otóż te 2,5" to jest niestety wymiar zewnętrzny,a że owe kolana mają dość grubą ściankę,to wymiar wewnętrzny sporo maleje :bajer:
Ja robiłem poprzez nacinanie,gięcie i spawanie
Obrazek
Trochę męki było,ale udało się :P


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr cze 23, 2010 13:17

Michaś_1977, było do mnie zapukać:

Obrazek

:bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 20:16

euglen pisze:było do mnie zapukać:
O widzisz Panie euglen...mam do przeróbki mały fragment,więc zapukam,ale jaszcze nie teraz :bajer:
Daj info na priva jakie masz średnice tych rureczek.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr cze 23, 2010 20:39

No nic, dzien zlecial a niewiele sie zalatwilo, IC przyszedl od meganki 1,9 ,sprawdzony- szczelny, w aso wizyta po nakretki uszczelki itd...faktura, szkoda gadac :blush: ...,jutro jeszcze pokompletuje wszystko do konca no i tylko te rury, jeszcze musze sie w nie uzbroic, moze kolega euglen mnie wybawi :blush:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 21:20

piotrekgal, hmmm...powinieneś poszukać czegoś większego :bajer:
ICek od Meganki ma ok.55cm długości i jego rdzeń wcale grubością nie grzeszy.Biorąc pod uwagę to,jak nastawiasz się na mody o czym świadczy zapał do stworzenia wydajnego wydechu,to śmiem twierdzić,że ten coolerek będzie puchł...
Cóż,jak już kupiłeś,to zakładaj :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr cze 23, 2010 21:26

piotrekgal, kolego do jakiego auta ja do golfa III załadowałem od saaba mieści sie ładnie jeszcze zrobie orurowanie i bedzie git. Widze ze VENTO masz?


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr cze 23, 2010 21:28

Michaś_1977 to wlasnie chcialem uslyszec :crazy: Min. dzidzia24 mial taki coolerek i chyba nie narzekal, a auto tez robilo chyba 6,5 do 100 ( aaz mk3 ) ... , planowalem pobrac IC saaba od arwam ale rozmiar mnie zmiazdzyl i mimo tego, ze mnie zapewniano to balem sie laga, jednak IC jest identycznych rozmiarow co chlodnica, a część i tak byłaby zakryta a wiec bezuzyteczna..

IRAS AAZ tak mam vento, mialem jak wyzej napisalem tez zaplikowac saabowski...no i nie wiem czy przypadkiem juz nie mam zaczac zalowac.
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 21:29 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr cze 23, 2010 21:34

Ja mam zamontowany i nie podłączony i nie widze zmiany w temperaturze wody,fakt troche jest zasłoniety :bigok:


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 21:42

Nie wiem jak z montażem ICka od Mastera do MK3,ale w MK2 idealnie króćcami obejmuje chłodnicę i jest GIT.
Jeżeli w MK3 nic nie ma pod pasem górnym,co by mogło przeszkadzać,to może właśnie taki byłby dobrym rozwiązaniem :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr cze 23, 2010 21:53

IRAS AAZ moze nie wzrost temp wody ale to, ze zasloniety jest to i niewydajmy- bo niby skad powietrze moze zasysac..i ewentualny LAG - odruch bezwarunkowy w mojej glowie. No ale..

Michaś_1977 od Mastera ma chyba plastikowe boczki to chyba dlatego zrezygnowalem..- a nie mialbym gdzie aluminiowe wspawac...a bralem go pod uwagi jak i sprinterowski....no kurcze :blush:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 21:59

piotrekgal pisze:od Mastera ma chyba plastikowe boczki to chyba dlatego zrezygnowalem
Przecież to w niczym nie przeszkadza...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr cze 23, 2010 22:01

Michaś_1977 pisze:Przecież to w niczym nie przeszkadza...
ponoc pęka predko, no i z cieplem jakis problem bo nie tak dobrze go odprowadza- inf z forum, nie z doswiadczenia.



Awatar użytkownika
IRAS AAZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: wt gru 08, 2009 22:58
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie CSE
Kontakt:

Post autor: IRAS AAZ » śr cze 23, 2010 22:06

piotrekgal, przyznaje ci racje ale powietrze idzie dołem zderzaka i grilem zasłoniete jest około 15cm


Aktualnie skoda ale golfik w pamięci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 284 gości