Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn sty 02, 2006 14:35

Swoją drogą, szukam powoli motoru dla siebie i jak tak mówisz o problemach z TDI PD to mi się go powoli odechciewa :D
Ja mam u siebie teraz fabryczną 16tkę... takie ************ły jak tłumiki mogą zostać na przykład? :szalone: Jakieś jeszcze przygody? Bo liczę na to, że uda mi się kupić komplet z ecu i zegarami... chociaż w stronę AFNa jednak znowu idę...kwestia taka..co się pierwsze trafi w rozsądnej cenie, a może jakieś 1.8T? :>[/quote]

Jeżeli samochód ma robic z typowy przepraszam za wyrażenie :grin: doopowóz to AFN jest jak najbardziej na miejscu !!!! :okej: qpujesz komplet z Octawii ze skrzynią, ECU i zegarami....montujesz go w miejsce swojej 16V bez przeróbek ze skrzynką, jedyny problem (nieduży) upchać lewarek zmiany biegów na linki, wydech pierwsza część pasuje, katalizator jak chcesz też tylko trzeba mocowania dorobić przy wózku żeby sie trzymał na oryginale jak w MK4, reszta wwooooonnnn.... :jezor: ..i ostatni tłumik może zostać jak nie bedzie za głośno lub wstawić oryginał z MK3 TDI !! z pazurkami... :chytry: ..jak zamontujesz odwrotnie może robić za DTM :grin: :helm: , półosie zostają Twoje, hamulce jako takie masz, rurki i cooler...w zależności czy ma byc w nadkolu czy w zderzaku...[pierwsze koszta poza zakupem silnika] ..pare rurek i węży do wody....i mógłbyś smigać gdyby nie elektryka :panna: ...instalacje trzeba położyć, rozkodować i zgrać zegary z kompem lub samego kompa w zależności od rocznika silnika [kolejna dodatkowe koszta ok. 500 złociszy u mnie za rozkodowanie bez roboty elektryka].....inni pewnie taniej :jezor: ] możesz liczyć jeszcze zbiornik paliwa do wymiany żeby nie było zapadki w rurze wlewowej ale niekonieczne :bajer: trzeba bedzie pilnować obsługi na stacji żeby zalali odpowiednie palifffkoo :)Myśle że zamknąłbyś się kwotą 2500 u mnie (naturalnie poza zakupem silnika )ale nic by Cię nie interesowało, jakieś tam rurki ,pierdoły, węże, rozkodowywanie a tamte chłopaki to patrząc po ich cenach zrobiliby to gratis jak qpisz silnik u nich !! :grin: :grin: :grin: zawsze możesz porobic wszystko sam i podjechać tylko na elektryke zawsze taniej !!!!!!! :chytry: Masz fajny układ bo masz co sprzedać, mówie o silniku, właściwie zamienisz go na AFN !!!! :bigok: jak sam porobisz mechanike to max.1500 dokładasz !!! :bajer:


[ Dodano: Pon Sty 02, 2006 13:40 ]
1Z aw69 po modach na ponad 140KM pali tyle samo... to jest kwesitia jazdy i programu jak dobrze zrobiony i jezdzi sie jak przed modami to moze palic czasem nawet mniej!

:pub: :pub: Święte SŁOwa RAPIX.. :pub: ..nawet 1.8T na dobrym programie nie ma różnicy miedzy 189KM a 150, akurat to wiem z doświadczenia... 189KM ...bo tyle miał po hamowaniu !!!! Drugi miał mieć około 200 i śmiga fajnie ..nie ma różnicy w spalaniu w porównaniu do serii...ale nie był jeszcze hamowany..



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sty 02, 2006 14:55

Jak mi digifiza zgrasz z kompem to się pewno zgłoszę ;)
Odnośnie AFNa, aarek przekładał wszystko z toledo..jak się okazuje wszystko idealnie pasuje...elektryka taka sama nawet itp... ale on miał auto po 90roku..ja mam 89 luty (ze starą elektryką).
Więc muszę czegoś takiego szukać :) Ale fakt, najchętniej bym wymienił na KRa ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn sty 02, 2006 17:02

Jak mi digifiza zgrasz z kompem to się pewno zgłoszę ;)

mowa była naturalnie o zgrywaniu zegarów od kompletu silnika z kompem od silnika co nie przeszkadza temu że Twój DIGIFIZ może pozostać na swoim miejscu !!!!!!! U Pawła jest 1.8T ..a zegary z golfa 3 !!! Naturalnie żeby wszystko ładnie chodziło zegary z passata a raczej sama płytka jako układ scalony są podłączone ale schowane !! :bigok:
Obrazek



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn sty 02, 2006 17:26

Tylko czy obrotomierz będzie działał właściwie?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » wt sty 03, 2006 13:36

ygd pisze: Ale zakładając nawet, że taki 180-200PS AFN będzie palił 12-14 litrów..i tak jestesmy do przodu... VR6, czy 16v z podobnymi modami/podobnym wkładem pieniężnym na 100% paliłby więcej, nie mówiąc o tym, że benzyna droższa, a poruszając się takim autem z takim silnikiem na codzień, jesteśmy kilka litrów ropy do przodu... dlatego jestem zwolennikiem TDI od jakiegoś czasu ;) Ekonomia przede wszystkim...
12-14 litrów ??
No co ty tyle osiągniąłbyś jeli byś butował bez przerwy - mówię o TDI ok 180 km (seria to 130) Ja butując jak mi się trafi fajny przeciwnik a takich to niestety mało
albo za dobry przeciwnik albo za słaby :( jeszcze nie trafiłem na rywala który szedł by ze mną łeb w łeb
jakie autka proponujecie bedą miały podobne osiągi co mojego autka ??
Wiem wiem ,potrzebny jeszcze dobry kierowca -na razie nie ma warunków przyjdzie lato to
wtedy na pewno zacznie mi więcej żłopać -
jak dotąd najwięcej wyszło mi średnio na baku 55 litrów 8,5 litra
silnik TDI moc szacowana na ok 180 koni jak zbierze się ekipa na hamownie i będziie drogo to ja się piszę :helm:

pozdro



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt sty 03, 2006 22:33

Jak mówisz o zachipowanym ASZ to racja.. ale jeśli robisz 110konnego AFNa na blisko 200, robisz sporo przy mechanice, to nie ma bata, musi więcej spalać.
Shamuj auto, sprawdź przyspieszenia, to ci znajdziemy rywala ;) Na majóvwce się znajdzie na pewno :D


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » czw sty 05, 2006 10:59

ygd pisze:Jak mówisz o zachipowanym ASZ to racja.. ale jeśli robisz 110konnego AFNa na blisko 200, robisz sporo przy mechanice, to nie ma bata, musi więcej spalać.
Shamuj auto, sprawdź przyspieszenia, to ci znajdziemy rywala ;) Na majóvwce się znajdzie na pewno :D
dobra proponuję dla siebie znaleść jakiegoś TDI :)
jeszcze się pouczę tym jeździć i majówka może nadchodzić :helm:



Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » sob sty 07, 2006 18:50

Gdzie moge zobaczyc oznaczenie literowe swojego silnika?
Tyle jest rodzajow, a ja nic nie kumam z tego....:(

[ Dodano: 2006-01-07, 17:51 ]
duudii,
Siemka....
masz czas na jakis spocik?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Damon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 29, 2005 17:36
Lokalizacja: Sochocin
Kontakt:

Post autor: Damon » pn sty 09, 2006 23:22

Siemanko.

A ja jetsem od niedawna posiadaczem Ibizy Cupra z silnikiem 1.9 TDI VW AHU 90PS 202Nm.

Chialbym zwiekszyc mu troche mocy jakims PowerBox'em tak zeby na rzywotnosci sporo nie stracic.Co polecacie?



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn sty 09, 2006 23:50

Damon pisze:Siemanko.

A ja jetsem od niedawna posiadaczem Ibizy Cupra z silnikiem 1.9 TDI VW AHU 90PS 202Nm.

Chialbym zwiekszyc mu troche mocy jakims PowerBox'em tak zeby na rzywotnosci sporo nie stracic.Co polecacie?
Polecam TVN TURBO czas tuningu, było A3 co prawda z silnikiem ASV 110KM ale dalej na pompie wtryskowej (rotacyjnej) zamotany na chyba 215 Qcy i coś ok 400 Nm !!!!!! Powinieneś być zadowolony !!!!!!!!! :grin: pozdroo



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr sty 11, 2006 00:02

dałem wykres tego Audi ;) na pierwszej stronie i o nim mówiłem ;)
Ps. ta ibiza to raczej cupra nie jest... co najwyzej pakiet spojlerów itp. ma... ale Cupra miała mocniejszy silnik niz 90KM ;)
Ps.2 Mozna wyciagnac duzo kwestia checi i pieniedzy... i czego oczekujesz ;)



pioorkis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 18, 2005 00:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pioorkis » ndz sty 15, 2006 12:17

Widzę, że mój silnik 1.9 tdi (BRU) jest dość rzadko spotykany ... ale do rzeczy. Niestety nie byłem z nim na hamowni przed modyfikacją ECU, więc nie wiem z jakiej bazy startowałem, ale teoretycznie (fabrycznie) powinno być 90 KM. Obecnie, po programie, jest 151 KM i 372 Nm :grin: Nie dymi i ma bardzo ładny przebieg momentu ... może to kwestia tego, że samochód ma przejechane dopiero 2500 km.
Pozdrawiam wszystkich



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 15, 2006 12:30

372 Nm po samym programie? to możliwe? daj wykres


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

pioorkis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt lut 18, 2005 00:17
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: pioorkis » ndz sty 15, 2006 13:20

Oto i wykres ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości