Strona 3 z 4

: ndz mar 07, 2010 13:01
autor: Wachcio
No i Passat kupiony. Jest duża różnica w mocy pomiędzy Vento ale da się jeździć. Zjadę do Polski to trochę podniosę mu moc. Intercooler dostałem gratis więc pójdzie on na pierwszy ogień. Pin bost zamówiony i po powrocie będzie czekał na założenie. Do tego dawka paliwa, wymiana filtra na stożkowy, wywalenie kata lub zamiana na strumienicę może podkręcenie trochę turbiny i myślę, że będzie sympatycznie...
Czy silniki TD są dużo głośniejsze niż TDI? Mój jest sporo głośniejszyi nie wiem czy to normalne.

Miejsca pod głośniki niestety nie ma więc będzie trzeba ciąć tapicerkę...

: ndz mar 07, 2010 13:10
autor: grandi
Wachcio pisze:Czy silniki TD są dużo głośniejsze niż TDI? Mój jest sporo głośniejszyi nie wiem czy to normalne.
Silniki te są cichcesze

: ndz mar 07, 2010 14:50
autor: Byku21
wymiana filtra na stożkowy,
nie zakładaj,bo to bez sensu...poza tym olej może stary i dlatego głośniej go słychać

: ndz mar 07, 2010 14:53
autor: maciyk
Wachcio pisze:wymiana filtra na stożkowy, wywalenie kata lub zamiana na strumienicę
tylko nie zmieniaj na stożek i nie zakładaj strumienicy,w TD nic to nie daje, wywalenie kata jak najbardziej

: ndz mar 07, 2010 15:31
autor: Maślak
[quote="Wachcio"]
Czy silniki TD są dużo głośniejsze niż TDI? Mój jest sporo głośniejszyi nie wiem czy to normalne.

może kąt wtrysku trzeba by sprawdzić.

: ndz mar 07, 2010 15:39
autor: Wachcio
Kąt wtrysku na pewno gdyż jest zerwana taka linka chyba właśnie od tego.

Czyli stożkowi i strumienicy stanowczo nie?

: ndz mar 07, 2010 15:41
autor: Maślak
TD cichszy powinien być ma bardziej miekką prace TDI twarda praca

: ndz mar 07, 2010 15:42
autor: Wachcio
Maślak pisze:TD cichszy powinien być ma bardziej miekką prace TDI twarda praca
To co by warto sprawdzić oprócz tego kąta wtrysku?

: ndz mar 07, 2010 15:44
autor: piotrekgal
może rozrzad źle ustawiony?

: ndz mar 07, 2010 15:45
autor: Maślak
najpierw to. pózniej sprawdzic hydrosztosy. ewentualnie wtryskiwacze. tylko konta wtrysku nie sprawdzisz sam i wtryskiwaczy tez nie tylko pompiarz. jaki olej w silniku bo to tez ma znaczenie pozdro

: ndz mar 07, 2010 15:47
autor: Wachcio
piotrekgal pisze:może rozrzad źle ustawiony?
Jak zjadę do Polski oczywiście na pirewszy ogień pójdzie wymiana płynów, filtrów i rozrządu. Wtedy mechanik to sprawdzi. Ja nie wiedział bym jaki znak do czego - sam tego nie sprawdzę.

Maślak przekażę to mojemu mechanikowi bo nie bardzo wiem gdzie to wszystko sprawdzić. Jaki ewentualnie koszt naprawy lub wymiany ich? Olej jakiś 15W40 nazwy nie mam przy sobie ale w Polsce takiego nie widziałem

: ndz mar 07, 2010 20:24
autor: Maślak
hydrosztosy to koszt około 20 zł sztuka masz 8 ich końcówki wtrysków około 300 zł. jakby sie okazało ze wtryski to poszukaj na forum i znajdziesz ze wtryski od silnika 1.6 SB sa lepsze od tych co masz w tej chwili w orginale. pogadaj z tym swoim mechanikiem moze warto go zalac półsyntetykiem, nie powinno zaszkodzic a napewno pójdzie to na PLUS dla silnika.

: ndz mar 07, 2010 20:35
autor: Przewodnik
Kolego filtr stożkowy to tak jakbyś przebiegł się bo pięciu piętrach w klatce i sapał trochę, a ktos założył by Ci na głowę niewyczepany worek od odkurzacza :jezor: :jezor: :jezor:

: ndz mar 07, 2010 21:19
autor: mateusz_kajtek
Maślak pisze:
Wachcio pisze:
Czy silniki TD są dużo głośniejsze niż TDI?
TD powinien chodzić ciszej, mój bynajmniej tak ma, ale zdarzają sie i takie co bedą głośniej klekotać bo wiadomo że to jest też zależne od stanu silnika....