Strona 3 z 3

: wt lut 16, 2010 20:45
autor: Wisnia601
edzio pisze:pęknięta głowica nic innego.
Dzieki Ci kolego bardzo. dzisiaj to sprawdzilismy i sie okazało ze jest peknięta. ponieważ wlaliśmy do zbiorniczka płynu aż sie wylewał na ciepłym silniku i cały czas bomble wylatywały. czyli kompresja z silnika idzie do układu chłodzenia. załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:

: wt lut 16, 2010 20:45
autor: Wisnia601
edzio pisze:pęknięta głowica nic innego.
Dzieki Ci kolego bardzo. dzisiaj to sprawdzilismy i sie okazało ze jest peknięta. ponieważ wlaliśmy do zbiorniczka płynu aż sie wylewał na ciepłym silniku i cały czas bomble wylatywały. czyli kompresja z silnika idzie do układu chłodzenia. załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:

[ Dodano: 16 Lut 2010 19:49 ]
mam jeszcze jedno pytanie co to metalowej uszczelki. ponieważ wszyscy mówią o zakładaniu matalowej uszczelki pod głowica od 1.9TD ale przecież tam jest wieksza średnica tłoka. to nie ma żadnego znaczenia??

: wt lut 16, 2010 20:53
autor: abrams
Wisnia601 pisze:załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:
zrób komplet co można z tą głowicą aby potem nie rozbierać tego znów :)

mam jeszcze jedno pytanie co to metalowej uszczelki. ponieważ wszyscy mówią o zakładaniu matalowej uszczelki pod głowica od 1.9TD ale przecież tam jest wieksza średnica tłoka. to nie ma żadnego znaczenia??
Znikome znaczenie.. Jedynie drobne odprężenie...
radze się przyłożyć przy zakładaniu takowej uszczelki :) ja 200 zł wpakowałem w błoto za pierwszym razem ;P

VireWolf88 pisze:
Toshiba pisze:t0mal, to by po drugim odpaleniu też pyłgała :)
ale po odpaleniu silnika poziom płynu się troszkę podnosi
a nie opada ?? w końcu wyjście ze zbiorniczka idzie na ssanie pompy :)

: wt lut 16, 2010 21:06
autor: Toshiba
abrams pisze:radze się przyłożyć przy zakładaniu takowej uszczelki
Planowanko głowicy i blok musi być czysty tam, gdzie nachodzi uszczelka? Czy coś jeszcze innego? Oczywiście ilość karbów trzeba dobrać odpowiednio.
Pytam, bo nie chcę też czegoś spieprzyć :P

: wt lut 16, 2010 21:13
autor: abrams
przyłóż się do bloku .... no na pewno nie radze zakładać mniejszej uszczelki niż była :D