Post
autor: abrams » wt lut 16, 2010 20:53
Wisnia601 pisze:załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów
zrób komplet co można z tą głowicą aby potem nie rozbierać tego znów
mam jeszcze jedno pytanie co to metalowej uszczelki. ponieważ wszyscy mówią o zakładaniu matalowej uszczelki pod głowica od 1.9TD ale przecież tam jest wieksza średnica tłoka. to nie ma żadnego znaczenia??
Znikome znaczenie.. Jedynie drobne odprężenie...
radze się przyłożyć przy zakładaniu takowej uszczelki
ja 200 zł wpakowałem w błoto za pierwszym razem ;P
VireWolf88 pisze:Toshiba pisze:t0mal, to by po drugim odpaleniu też pyłgała
ale po odpaleniu silnika poziom płynu się troszkę podnosi
a nie opada ?? w końcu wyjście ze zbiorniczka idzie na ssanie pompy
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 20:58 przez
abrams, łącznie zmieniany 3 razy.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)