mk 2 1.6 Tdic Sb sie przegrzewa!! pomocy!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wisnia601
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 13:46
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Wisnia601 » wt lut 16, 2010 20:45

edzio pisze:pęknięta głowica nic innego.
Dzieki Ci kolego bardzo. dzisiaj to sprawdzilismy i sie okazało ze jest peknięta. ponieważ wlaliśmy do zbiorniczka płynu aż sie wylewał na ciepłym silniku i cały czas bomble wylatywały. czyli kompresja z silnika idzie do układu chłodzenia. załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:


TDI to nie oszczędnośc!! To styl życia!!!

Awatar użytkownika
Wisnia601
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 13:46
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Wisnia601 » wt lut 16, 2010 20:45

edzio pisze:pęknięta głowica nic innego.
Dzieki Ci kolego bardzo. dzisiaj to sprawdzilismy i sie okazało ze jest peknięta. ponieważ wlaliśmy do zbiorniczka płynu aż sie wylewał na ciepłym silniku i cały czas bomble wylatywały. czyli kompresja z silnika idzie do układu chłodzenia. załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:

[ Dodano: 16 Lut 2010 19:49 ]
mam jeszcze jedno pytanie co to metalowej uszczelki. ponieważ wszyscy mówią o zakładaniu matalowej uszczelki pod głowica od 1.9TD ale przecież tam jest wieksza średnica tłoka. to nie ma żadnego znaczenia??


TDI to nie oszczędnośc!! To styl życia!!!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt lut 16, 2010 20:53

Wisnia601 pisze:załatwiłem juz drugą głowice i bedziemy działac.
bo znów trzeba nową uszczelke pod głowica i uszczelniacze zaworów :grrr:
zrób komplet co można z tą głowicą aby potem nie rozbierać tego znów :)

mam jeszcze jedno pytanie co to metalowej uszczelki. ponieważ wszyscy mówią o zakładaniu matalowej uszczelki pod głowica od 1.9TD ale przecież tam jest wieksza średnica tłoka. to nie ma żadnego znaczenia??
Znikome znaczenie.. Jedynie drobne odprężenie...
radze się przyłożyć przy zakładaniu takowej uszczelki :) ja 200 zł wpakowałem w błoto za pierwszym razem ;P

VireWolf88 pisze:
Toshiba pisze:t0mal, to by po drugim odpaleniu też pyłgała :)
ale po odpaleniu silnika poziom płynu się troszkę podnosi
a nie opada ?? w końcu wyjście ze zbiorniczka idzie na ssanie pompy :)
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 20:58 przez abrams, łącznie zmieniany 3 razy.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » wt lut 16, 2010 21:06

abrams pisze:radze się przyłożyć przy zakładaniu takowej uszczelki
Planowanko głowicy i blok musi być czysty tam, gdzie nachodzi uszczelka? Czy coś jeszcze innego? Oczywiście ilość karbów trzeba dobrać odpowiednio.
Pytam, bo nie chcę też czegoś spieprzyć :P
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 21:08 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt lut 16, 2010 21:13

przyłóż się do bloku .... no na pewno nie radze zakładać mniejszej uszczelki niż była :D


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości