Strona 3 z 4
: wt lut 09, 2010 01:23
autor: brynol
Prędzej kupie BMW
to juz lepiej audi, ale nie BMW...
: wt lut 09, 2010 01:24
autor: ZbyszekGolf
Z turbem nie koniecznie u mnie się zepsuło i turbo wyssało cały olej z silnika przez wydech
: wt lut 09, 2010 01:24
autor: Dr Koncpom
Mam Audi
Mocny taki, że jajca obrywa
: wt lut 09, 2010 01:24
autor: brynol
xxxGlaDxxx,
czyli objawy moga byc juz wczesniej?
tzn lekko mokry filtr?
: wt lut 09, 2010 01:26
autor: Dr Koncpom
Jak turbo może do filtra coś ten tego? Chyba jesne jest, w którą stronę powietrze leci?
Intercooler spoko, ale filtr?
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:29 ]
Chyba jednak TFSI, a myślałem kiedyś, że TDI jest pancerniejszy. Noł noł noł oszczędzasz na paliwie, ale ile kosztuje napawianie tego badziewia!?
Mam nadzieje, że grosze
: wt lut 09, 2010 01:29
autor: brynol
Dr Koncpom,
juz wiele razy slyszalem o czyns takim.
ostatno nawet w tvn turbo bylo ze koles reklamowal jakies auto bo wiecznie filtr powietrza byl olejem zarzygany
: wt lut 09, 2010 01:31
autor: Dr Koncpom
Nie upieram się, tylko mi to nie pasowało na to, że słyszałem wiele historii, że olej to w intercoolerze pływa...
: wt lut 09, 2010 01:33
autor: xxxGlaDxxx
no to moj golf jest magiczny i olej plywal w filtrze
kup BMW 2.5tds to bedziesz wspominal jakie 1.9tdi bylo wspaniałe
: wt lut 09, 2010 01:34
autor: Dr Koncpom
Dobra Panowie, ja ide spać. Jak chcecie to napiszcie jeszcze jakieś przydatne mądrości to przekaże mechanikowi. Może ktoś miał taką akcje, a co za tym idżie ma pojęcie
: wt lut 09, 2010 01:37
autor: Sztomel
Dr Koncpom napisz jeszcze jaki masz kod silnika tzn. ATD czy AXR bo w tym pierwszym klapa gasząca jest sterowana podciśnieniowo a w tym drugim elektrycznie za pomocą silniczka V157.
: wt lut 09, 2010 01:37
autor: Dr Koncpom
No dobra napisze jeszcze jeden post, 2,5tds to trup jest, ja wiem. Ale myśle o 4 letnim 330ci co zapewni dobrą zabawę, a Gofr jest mi niezbędny do pracy, kochm tą ruinę i ma ona mnie wozić. Kurde ma dopiero 6 lat
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:39 ]
Nie wiem już jaki mam code silnika... Zapomniałem...
2004r 101KM Variant + mały V-Tech
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:41 ]
Aha, nie wiem gdzie tak klapa jest, ale wiem, że istnieje.
Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...
[ Dodano: 09 Lut 2010 00:42 ]
Ej, naprawde ide spać bo już w klafische nie ftrafiam.
Posdrafiam ;-P
: wt lut 09, 2010 01:45
autor: Sztomel
Dr Koncpom pisze:Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...
dokładnie to jest to siłownik podciśnieniowy, który steruje tą klapą, zdejmij u siebie wąż powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR i zobacz w jakiej pozycji jest ta klapa :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0e5b9f53f0
: wt lut 09, 2010 01:49
autor: Dr Koncpom
Sztomel, jakby Rybnik był blisko to oddał bym dyliżans w Twoje ręce
Ja jestem ekonomistą, dłubał bym o miesiac w tym samochodzie za długo
: wt lut 09, 2010 12:21
autor: brynol
Dr Koncpom,
i co tam mechanik stwierdzil?