Strona 3 z 4

: wt lut 09, 2010 01:23
autor: brynol
Prędzej kupie BMW
to juz lepiej audi, ale nie BMW... :D

: wt lut 09, 2010 01:24
autor: ZbyszekGolf
Z turbem nie koniecznie u mnie się zepsuło i turbo wyssało cały olej z silnika przez wydech

: wt lut 09, 2010 01:24
autor: Dr Koncpom
Mam Audi :-) Mocny taki, że jajca obrywa

: wt lut 09, 2010 01:24
autor: brynol
xxxGlaDxxx,
czyli objawy moga byc juz wczesniej?
tzn lekko mokry filtr?

: wt lut 09, 2010 01:26
autor: Dr Koncpom
Jak turbo może do filtra coś ten tego? Chyba jesne jest, w którą stronę powietrze leci?

Intercooler spoko, ale filtr?

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:29 ]
Chyba jednak TFSI, a myślałem kiedyś, że TDI jest pancerniejszy. Noł noł noł oszczędzasz na paliwie, ale ile kosztuje napawianie tego badziewia!?

Mam nadzieje, że grosze ;-)

: wt lut 09, 2010 01:29
autor: brynol
Dr Koncpom,
juz wiele razy slyszalem o czyns takim.
ostatno nawet w tvn turbo bylo ze koles reklamowal jakies auto bo wiecznie filtr powietrza byl olejem zarzygany

: wt lut 09, 2010 01:31
autor: Dr Koncpom
Nie upieram się, tylko mi to nie pasowało na to, że słyszałem wiele historii, że olej to w intercoolerze pływa...

: wt lut 09, 2010 01:33
autor: xxxGlaDxxx
no to moj golf jest magiczny i olej plywal w filtrze :P kup BMW 2.5tds to bedziesz wspominal jakie 1.9tdi bylo wspaniałe :)

: wt lut 09, 2010 01:34
autor: Dr Koncpom
Dobra Panowie, ja ide spać. Jak chcecie to napiszcie jeszcze jakieś przydatne mądrości to przekaże mechanikowi. Może ktoś miał taką akcje, a co za tym idżie ma pojęcie

: wt lut 09, 2010 01:37
autor: Sztomel
Dr Koncpom napisz jeszcze jaki masz kod silnika tzn. ATD czy AXR bo w tym pierwszym klapa gasząca jest sterowana podciśnieniowo a w tym drugim elektrycznie za pomocą silniczka V157.

: wt lut 09, 2010 01:37
autor: Dr Koncpom
No dobra napisze jeszcze jeden post, 2,5tds to trup jest, ja wiem. Ale myśle o 4 letnim 330ci co zapewni dobrą zabawę, a Gofr jest mi niezbędny do pracy, kochm tą ruinę i ma ona mnie wozić. Kurde ma dopiero 6 lat

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:39 ]
Nie wiem już jaki mam code silnika... Zapomniałem...

2004r 101KM Variant + mały V-Tech :-P

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:41 ]
Aha, nie wiem gdzie tak klapa jest, ale wiem, że istnieje.

Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...

[ Dodano: 09 Lut 2010 00:42 ]
Ej, naprawde ide spać bo już w klafische nie ftrafiam.

Posdrafiam ;-P

: wt lut 09, 2010 01:45
autor: Sztomel
Dr Koncpom pisze:Między grodzią, a silnikiem jest taki popychaczo-wahaczyk co wchodzi w jakiś cylinderek. Jak się go wciślie to silnik gaśnie...
dokładnie to jest to siłownik podciśnieniowy, który steruje tą klapą, zdejmij u siebie wąż powietrza doładowanego z obudowy zaworu EGR i zobacz w jakiej pozycji jest ta klapa : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0e5b9f53f0

: wt lut 09, 2010 01:49
autor: Dr Koncpom
Sztomel, jakby Rybnik był blisko to oddał bym dyliżans w Twoje ręce

Ja jestem ekonomistą, dłubał bym o miesiac w tym samochodzie za długo :-)

: wt lut 09, 2010 12:21
autor: brynol
Dr Koncpom,
i co tam mechanik stwierdzil?