Chyba musiałem być po piwku Mam jedną k14 w garażu - odkręciła się jej nakrętka kompresora - mało brakowało a wpadłaby do muszli (i to w całkiem dobrym turbie - 0 luzu na łożyskach) Dodatkowo KKK ma całkowicie zabudowany zawór upustowy co sprawia, że często się zapieka.jarekkoval pisze:chyba t0mal kiedys pisal ze ciutke wytrzymalsza jest K14
Garrett będzie lepszy, doładowanie można regulować na sztandze.
[ Dodano: 09 Lut 2010 10:39 ]
Garrett T3 nie jest też jakiś wspaniały, w 1.6 była montowana jego najsłabsza wersja i niewiele wydajniejszy od małych sprężarek, jedyna jego poważna zaleta to duże koło na wydechu i gruby wałek, przez co pozwala kecić silnik na wyższe obroty.
Ja bym próbował zaadoptować coś z serii GT, albo Garretta T3-50 (wydaje się dobry do wysokiego doładowania)