Turbo k14 a t2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 11:32

jarekkoval pisze:chyba t0mal kiedys pisal ze ciutke wytrzymalsza jest K14
Chyba musiałem być po piwku :bigok: Mam jedną k14 w garażu - odkręciła się jej nakrętka kompresora - mało brakowało a wpadłaby do muszli (i to w całkiem dobrym turbie - 0 luzu na łożyskach) Dodatkowo KKK ma całkowicie zabudowany zawór upustowy co sprawia, że często się zapieka.

Garrett będzie lepszy, doładowanie można regulować na sztandze.

[ Dodano: 09 Lut 2010 10:39 ]
Garrett T3 nie jest też jakiś wspaniały, w 1.6 była montowana jego najsłabsza wersja i niewiele wydajniejszy od małych sprężarek, jedyna jego poważna zaleta to duże koło na wydechu i gruby wałek, przez co pozwala kecić silnik na wyższe obroty.
Ja bym próbował zaadoptować coś z serii GT, albo Garretta T3-50 (wydaje się dobry do wysokiego doładowania)



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt lut 09, 2010 19:50

xxxGlaDxxx, a gdzie ty nową suszarkę kupiłeś?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » wt lut 09, 2010 20:26

koVWal Mk2 pisze:xxxGlaDxxx, a gdzie ty nową suszarkę kupiłeś?
http://turbo-rkf.prv.pl/kontakt.html



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

pada garrett t3

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » czw mar 18, 2010 21:51

sorki za troche inny temat ale poco smiecic :grin: jak w temacie zaczyna mi padac t3 i zastanawiam sie nad zmiana na mniejszy model :chytry: i nie wiem czy do k14 , t2 trzeba zmieniac cos w silniku czy tylko wyjac turbo i zmienic,i koledzy która załorzyc :food: ,dodam ze mam jr bez chłodzenia turbo czy t2 były bez człodzenia



arwam

Post autor: arwam » czw mar 18, 2010 23:12

koVWal Mk2,

trochę lepsza jest T2 ze względu na większą częśc wydechową



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 19, 2010 00:47

PROXII, dopływ i spływ oleju jest inny, inna jest rura do filtra powietrza.
Małe turbo mocno obciąża układ przeniesienia napędu.



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt mar 19, 2010 07:56

t0mal, czyli jednym słowem najlepiej t3 bo inaczej przeróbki :grin: wiem ze obciaza tylko ja duzo jezdze po miescie i praktycznie do3 , t3 u mnie nie istnieje :crazy:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt mar 19, 2010 10:55

PROXII pisze: t3 u mnie nie istnieje
Bo masz trupa nie sprężarkę ot co, zdrowa t3 ładuje już od 2000obr/min, przy około 2500 masz maksymalne ciśnienie, a jak ładnie gwiżdże :) żadna inna tak nie umie.



Awatar użytkownika
jenrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw sty 18, 2007 20:59
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: jenrix » pt mar 19, 2010 20:59

t0mal pisze:zdrowa t3 ładuje już od 2000obr/min, przy około 2500 masz maksymalne ciśnienie, a jak ładnie gwiżdże :) żadna inna tak nie umie.
potwierdzam u mnie przy 2200 na obrotku T3 daje juz około 0.2 bara :bajer:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt mar 19, 2010 21:36

t0mal, tylko na którym biegu bo mi na 4,5 tez ładuje, juz gorzej z 3 :grin: a tak na małej szuszarce to mam juz kopa przy mniejszych biegach a na t3 nie,a co do odgłosu t3 to wiem jak pieknie chodzi nawet nie mam radia wole słuchac turbo :chytry: chociasz ostatnio to juz nie ten sam swist :crazy:
Ostatnio zmieniony pt mar 19, 2010 21:41 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 20, 2010 08:05

U mnie 1.5 bara da radę i na jedynce napompować.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob mar 20, 2010 09:47

t0mal, albo zostawiasz za sobą Batorego i mas zdużą pompę albo ściemniasz. T2 1,5 bara potrzebuje minimum 3 biegu i to przy maksymalnej dawce jaką możesz ustawić na pompie 9mm.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 20, 2010 12:12

Miałem wcześniej t3 które dojechałem do końca i na niej było tak jak piszesz. Pozatym maksymalnie ładowała 1.8 bara. Ta co teraz u mnie siedzi ładuje ponad 2 bary - na wskaźniku wychodzi poza skalę.



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob mar 20, 2010 15:38

Panowie interesuje mnie bo mam KKK- 14 i widzę że turbo t3 ładnie gwizdze... Chodzi mi o to jak bym chciał założyć to muszę coś zmienić czy tylko ściągam starą i wkładam t3 i wszystko ok?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości