golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lucasss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 10:21
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: lucasss » wt mar 09, 2010 12:48

witam.., koledzy co może się dziać z silnikiem jak ma ustawioną za dużą dawkę wtrysku? ma to jakiś negatywny wpływ na żywotność?



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Post autor: wronek1 » wt mar 09, 2010 13:10

pompa jest bardziej wysilona wiec ma wplyw na zywotnosc.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

lucasss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 10:21
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Post autor: lucasss » wt mar 09, 2010 13:25

czyli ma wpływ na żywotność pompy a nie silnika..., dobrze rozumiem?



kusmirka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 06, 2010 21:51
Lokalizacja: śląskie

Post autor: kusmirka1 » ndz mar 14, 2010 11:33

Witam ponownie :) Ze względu na brak czasu naprawiam swojego Golfa z tatą, tylko w weekendy :| Wczoraj rozebraliśmy jeszcze raz cały nastawnik, dokładnie polutowaliśmy blaszki, sprawdziliśmy wszystkie wiązki i bezpieczniki. Po podłączeniu do Vaga nie było już żadnych błędów. Zabraliśmy się za próbę odpalania(na 5 biegu), wiedzieliśmy, że może być zapowietrzony dlatego próbę robiliśmy kilka razy. Raz nawet się udało ale to tylko dlatego, że zagrzewaliśmy świece dłużej tzn. ok trzech razy przekręceniem kluczyka. Kontrolka zapalała się na ułamek sekundy i Golf już zupełnie inaczej reagował (chyba gdy świece się "schładzały") i już nie chciał "załapać". Chciałam wobec tego zapytać czy może to być wina starych świec - dodam, że nie były wymieniane przez 4 lata :blush: i nie wiem jak dalej bo tak już przyjechał z Niemiec. Jeśli ma to jakieś duże znaczenie to kupię świece i kolejna próba będzie w sobotę. [-o< Dziękuję za wyrozumiałość i mam nadzieję, że mój kochany Golficzek wreszcie ożyje :grin:
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 11:34 przez kusmirka1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 14, 2010 11:52

ustawiliście RSW na okolice 0.740V na włączonym zapłonie ? skoro raz prawie załapał to było trzeba jeszcze delikatnie przesunąć nastawnik ( zwiększyć dawkę )



kusmirka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 06, 2010 21:51
Lokalizacja: śląskie

Post autor: kusmirka1 » ndz mar 14, 2010 12:01

RSW jest ustawiony na 0,74v i przy ostatnim pomiarze miał 0,78v, po założeniu dekielka. Nastawnik jest ustawiony teraz na najwyższą dawkę i załapał na parę sekund. A kontrolka od świec gaśnie w ułamku sekundy, jakby wogóle tych świec nie grzało.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 14, 2010 12:05

zdejmij wtyczkę od czujnik temp. płynu ( 4 piny, na rurze idącej do chłodnicy )

[ Dodano: Nie Mar 14, 2010 11:06 ]
poza tym pompa sprawdzaliście czy pompa podaje paliwo ?



kusmirka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 06, 2010 21:51
Lokalizacja: śląskie

Post autor: kusmirka1 » ndz mar 14, 2010 12:12

Wydaje mi się, że podaje ale jak można to sprawdzić??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 14, 2010 12:17

poluzuj rurkę od wtrysku i zakręć rozrusznikiem



kusmirka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 06, 2010 21:51
Lokalizacja: śląskie

Post autor: kusmirka1 » pn mar 15, 2010 15:55

Dzień dobry! Kupiłam dzisiaj świeczuszki firmy C.R.E - takie doradził mi Pan w motoryzacyjnym, powiedział, że poleca je swoim znajomym. Ciekawe czy to nie jakaś lipa :-k za komplet zapłaciłam 92 zł. Dam znać czy Golf odpali. Trzymam się ściśle wszystkich cennych wskazówek Pana damcio 151. Jest mi bardzo miło, że Pan mi pomaga. kusmirka1



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn mar 15, 2010 17:49

zalejcie i odpowietrzcie pompe-odpali od strzała
po założeniu nastawnika i ustawieniu wstępnie
zdejmijcie rure doprawadzającą rope do pompy
zdejmijcie powrot ropy dop pompy
strzykawką od str wejscia ropy wstrzyknijcie rope az przeleje powrotem
poskłądajcie i musi odpalić


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

kusmirka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 06, 2010 21:51
Lokalizacja: śląskie

Post autor: kusmirka1 » sob mar 20, 2010 22:19

Witam serdecznie - ponownie :) Wymieniliśmy dzisiaj świeczki na nowe. Jednak auto po wymianie, nadal nie odpaliło :( Kontrolka nadal gaśnie po ułamku sekundy, sprawdziłam przekaźnik 103 (wyczytałam, że jest od świec) i działa - blaszka się styka. Jak wyciągneliśmy przekaźnik 109 to kontrolka od świec się żarzyła, i świece się grzały (sprawdzaliśmy żarówką), ale bez 109 nie odpala. Jak wsadzę 109 to kontrolka od świec gaśnie w ułamku sekundy, świece się grzeją ale tylko w tym ułamku sekundy. 109 też sprawdzaliśmy i blaszka też się zamyka. Aczkolwiek zauważyłam, że ktoś już otwierał ten przekaźnik i chyba coś w nim grzebał. Czy może to być wina uszkodzenia tego przekaźnika? Błagam o pomoc gdyż 7 sobotę spędzam w garażu, a tata myśli już o kupnie biletu miesięcznego dla mnie bo już nie mamy więcej pomysłów :( ](*,) Stare świece - tylko jedna spalona!



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » sob mar 20, 2010 23:27

zalejcie i odpowietrzcie pompe-odpali od strzała
po założeniu nastawnika i ustawieniu wstępnie
zdejmijcie rure doprawadzającą rope do pompy
zdejmijcie powrot ropy dop pompy
strzykawką od str wejscia ropy wstrzyknijcie rope az przeleje powrotem
poskłądajcie i musi odpalić


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz mar 21, 2010 00:23

jeszcze raz napiszę ... zdejmij wtyczkę czujnika temp. cieczy
Fahoo pisze:po założeniu nastawnika i ustawieniu wstępnie
zdejmijcie rure doprawadzającą rope do pompy
zdejmijcie powrot ropy dop pompy
strzykawką od str wejscia ropy wstrzyknijcie rope az przeleje powrotem
nie ma potrzeby ...
jeśli zacznie załapywać, ale nie odpali to dawka jest za mała, zwiększcie przesuwając nastawnik i odpali



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości