Strona 3 z 6

: pn sty 25, 2010 21:30
autor: VDO - Blink
josef161 pisze:Wymiana swiec filtrów nie bede sie rozpisywał '' jak dbasz tak se masz ''
No i co myślisz? Że mimo to będzie cacy? Wiesz, powiem Ci. Grudzień, wymiana 4 świeczek na nowe, w ub weekend zmieniałem rozrząd, wszystkie filtry. Akumulator ma pól roku. Teoretycznie 'nowy' 72Ah 680 rozruchowego. I co? O ile w sobote za 5 razem jeszcze był w stanie rozprędzić silnik i go odpalić na tym kisielu, to w niedziele już nie dało rady. I nawet olej mam wlany półsyntetyk, żeby nie było że mineralnym go dławie :green_fuck: Takie mamy super paliwka na stacjach. A weź porównaj kilka. Każda ON ma inny odcień. A żeby nie było ze nie mam porównania. Miałem ropkę wojskową z lotniska gdzie poruszają sie autobusy (ropa co tydzień badana w laboratorium wojskowym - zimowa) Prawie przezroczysta z lekkim odcieniu żółtego. Myślisz że z tego sie mleko na mrozie zrobiło? Zapomnij :bigok: :bajer: A bryka paliła na mrozie jak zła :helm:

: pn sty 25, 2010 21:55
autor: josef161
VDO - Blink pisze:
josef161 pisze:Wymiana swiec filtrów nie bede sie rozpisywał '' jak dbasz tak se masz ''
No i co myślisz? Że mimo to będzie cacy? Wiesz, powiem Ci. Grudzień, wymiana 4 świeczek na nowe, w ub weekend zmieniałem rozrząd, wszystkie filtry. Akumulator ma pól roku. Teoretycznie 'nowy' 72Ah 680 rozruchowego. I co? O ile w sobote za 5 razem jeszcze był w stanie rozprędzić silnik i go odpalić na tym kisielu, to w niedziele już nie dało rady. I nawet olej mam wlany półsyntetyk, żeby nie było że mineralnym go dławie :green_fuck: Takie mamy super paliwka na stacjach. A weź porównaj kilka. Każda ON ma inny odcień. A żeby nie było ze nie mam porównania. Miałem ropkę wojskową z lotniska gdzie poruszają sie autobusy (ropa co tydzień badana w laboratorium wojskowym - zimowa) Prawie przezroczysta z lekkim odcieniu żółtego. Myślisz że z tego sie mleko na mrozie zrobiło? Zapomnij :bigok: :bajer: A bryka paliła na mrozie jak zła :helm:
moj ma ok 500tys olej 15w40 i najpózniej w tych mrozach pali na drugi raz i orlen w baku, leje i jade smieje sie z innych :okej: :okej: :okej: :okej: :okej:

: pn sty 25, 2010 22:19
autor: munior
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem...z własnej głupoty

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:19 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:23 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej, kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:25 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej, może kiedyś jak będziesz w potrzebie trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

: pn sty 25, 2010 22:26
autor: Juzeks
Heh a ja już trzeci rok tankuje ukraińską rope (sam sobie jeżdże) i jeszcze mi się nie zdarzyło żeby zamarzła. Ostatniej nocy byłem w pracy stał przez całą noc pod chmurką termometr pokazywał -31 i nic mi w baku nie zamarzło. Odpalił rano bez problemu, tzn troszke go potelepało ale z paliwem problemów nie mam :bigok:

: pn sty 25, 2010 22:36
autor: gacol
Ja cały czas leje OO i nic nie zamarza pali od pierwszego :bigok:

: pn sty 25, 2010 22:37
autor: munior
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej, może kiedyś jak będziesz w potrzebie trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

: pn sty 25, 2010 23:09
autor: josef161
munior pisze:
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem...z własnej głupoty

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:19 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:23 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej, kiedyś trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.

[ Dodano: 25 Sty 2010 21:25 ]
josef161 pisze:leje i jade smieje sie z innych
śmiej się śmiej, może kiedyś jak będziesz w potrzebie trafisz na takiego kogoś jak Ty to pośmiejecie się razem.
jak widze ze pomoc drugiej osoby jest niezbedna to zawsze pomagam koniec mojej dyskusji w tym temacie , Zycze jazdy bez awarii

: pn sty 25, 2010 23:26
autor: Krzyssiek
Juzeks, bo pewnie nie wiesz a kupujesz OO :)

: pn sty 25, 2010 23:26
autor: silesian_boy
Problemy z ta ta verva moga wynikac z tego, ze to jest np. malo uczeszczana stacja, drogich paliw ogolnie malo schodzi i moze im zostalo jeszcze z lata w zbiorniku. Wiec warto wybierac stacje na ktorych duzo ludzi tankuje wtedy jest zdecydowanie mniejsze ryzyko takiej wpadki.

: pn sty 25, 2010 23:32
autor: Krzyssiek
Trzeba sobie kupić pare tys. litrów i dbać o to paliwko :) heh

: pn sty 25, 2010 23:39
autor: Shmatan
Dziś mnie uprzejmy nieznany mi bliżej kolega w Sziku na powstańców w Rzeszowie poinformował mnie o tym samym.

A tak właściciwie to zmieniłem aku (420zł...) i miałem jechać go rozgrzać na bp albo orlena tankować...

: pn sty 25, 2010 23:48
autor: PELE
heheheh wszystkie paliwa w Polsce oprócz Shell GTL Syntetic Diesel pochodzą z rafinerii ORLENU więc....... Wszystko zależy tylko do tego:
-jakie dodatki uszlachetniające dodaje dana stacja
-jakie dodatki zimowe dodaje dana stacja
-"higiena" panująca na danej stacji, transport zanieczyszczenia itp...

: wt sty 26, 2010 00:13
autor: robertsobol1983
Widzę że dopiero jak ktoś się przekona na własnej skórze to zaczyna omijać Orleny szerokim łukiem. Nigdy nie uważałem ze tam jest dobre paliwo. Pracuje w jednej z firm budowlanych która zaopatruje się w paliwo na Orlenach w Wrocławiu i w zeszłym roku mój kierownik od floty chodził na Grabiszyńską i robił tam aferę bo żadna maszyna nie dojechała do bazy po tankowaniu (woda w paliwie) - maszyny nowe na gwarancji, serwisowane jak należy. Tej zimy przy mrozie niespełna -10C mało która maszyna odpaliła a jak odpaliła to dusiła się i gasła po paru minutach - we filtrach była parafina(biały kisiel) a jak koleś chciał zlać paliwo z karnistra który stał pod chmurką to po przechyleniu i przelewaniu do innego pojemnika paliwo przypominało raczej olej mineralny 15W niż paliwo. I teraz pomyślcie sobie jaki wpływ ten badziew ma na nasze silniki szczególnie na te PD. Masakra!!! Tankujcie shell v-power GTL lub BP Ultimate a na pewno się nie zawiedziecie. Moje auto zawsze stoi pod chmurką i w zeszłym roku był mróz prawie -30 i odpaliło razej bez wiekszych problemów, bardzo szybko złapał silnik równą pracę i ani razu nie zaczął się dusić i nie zgasł bez powodu. Widzę że niektórzy są bardzo oporni i ciągle tankują ten badziew z Orlena i twierdzą że nigdy nie mieli problemu - wszystko do czasu jak trafią pewnego dnia i wtedy zrozumią że na paliwie nie można oszczedzać bo tak naprawdę lejąc najlepsze gatunkowo paliwo i tak się wychodzi do przodu w porównaniu do tych co praktykują byle taniej...

: wt sty 26, 2010 00:25
autor: PELE
ja uważam, że nie ma reguły, wszystko pochodzi z tego samego źródła tylko przechodzi przez różne ręce czego efektem są takie cyrki jak robertsobol1983, opisuje

jedyna ropa w PL nie pochodząca z polskich rafinerii to GTL Shell